Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do publicznych szkół podstawowych w Gminie Konstancin-Jeziorna w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, Piaseczyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    Piaseczyńska 77
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
    REGON: 13271045000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do publicznych szkół podstawowych w Gminie Konstancin-Jeziorna w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do publicznych szkół podstawowych w Gminie Konstancin-Jeziorna w roku szkolnym 2020/2021 LINIA 1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Wojewódzkiej 1 ze wsi Czarnów i okolic (ul. Graniczna, ul. Wierzbnowska, ul. Wiśniowa) Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 1 o godz. 8:00 Trasa: ul. Chylicką do Czarnowa, powrót w lewo ul. Akacjową (przy cmentarzu) do ul. Wierzbnowskiej, z powrotem ul. Cedrową i ul. Chylicką do Szkoły Podstawowej Nr 1 Odjazd z Czarnowa do szkoły o godz. 7:30 Powrót ze szkoły o godz. 16:15 do Czarnowa tą samą trasą. Liczba uczniów dowożonych: 50 LINIA 2 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Żeromskiego 15 ze wsi Obory, Parcela, Słomczyn, Kawęczyn, Kawęczynek, Borowina Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2 o godzinie 8:00 Odjazd do szkoły z Obór o godz. 7:00 Odjazd do szkoły z Borowiny o godz.7:35 Powrót ze szkoły tą samą trasą o godz. 15:00 i o godz.16:40 Liczba uczniów dowożonych: 30 LINIA 3 Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Bielawskiej 57 ze wsi Obórki, Kępa Okrzewska (pętla autobusowa ZTM 264 i L-16 Kępa Okrzewska-cmentarz), Okrzeszyn, Bielawa Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 3 o godzinie 8:00 Odjazd ze wsi Obórki (miejsce przystankowe obok placu zabaw) godz.7:30, następne miejsce przystankowe przy rozwidleniu dróg (ul. Okrzewska w kierunku wsi Bielawa). Powrót ze szkoły tą samą trasą godz. 15:00 Liczba uczniów dowożonych: 19 LINIA 4 Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Słomczynie przy ul. Wilanowskiej 218 ze wsi Słomczyn, Obory, Parcela, Gassy, Piaski i Cieciszew. Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 4 o godzinie 8:00 Odjazd z Obór do szkoły 7:00 Odjazd ze wsi Gassy 7:15 Odjazd ze wsi Piaski do szkoły godz. 7:30 Powrót ze szkoły tą sama trasą godz. 13:30 i o godz.15:00 Liczba uczniów dowożonych: 42 LINIA 5 Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Słomczynie przy ul. Wilanowskiej 218 z Dębówki Trasa Dębówka-Turowice-Kawęczyn (przysiółek Wierzbówka ) Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 4 o godzinie 8:00 Odjazd ze wsi Dębówka do szkoły godz. 7:30 Powrót ze szkoły godz.13:30 i o godz. 15:00 Liczba uczniów dowożonych: 24 LINIA 6 Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 6 w Opaczy ze wsi Habdzin, Gassy, Czernidła, Łęg, Ciszyca, Obórki, Kępa Oborska, Kępa Okrzewska, miasto Konstancin-Jeziorna Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 6 o godzinie 8:00 trasa: droga DW 721 Konstancin-Jeziorna, Habdzin, Łęg, Czernidła, Gassy następnie drogą gminną do Łęgu, Habdzina, Ciszycy, Obórek do Szkoły Podstawowej Nr 6 w Opaczy. Liczba dowożonych uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 6 z niżej wymienionych wsi: Gassy 17 dzieci Czernidła 10 dzieci Łęg 17 dzieci Ciszyca 10 dzieci Habdzin 24 dzieci Obórki 11 dzieci Konstancin-Jeziorna (przystanki: ul. Bielawska, ul. Anny Walentynowicz) 18 dzieci Razem uczniów: 107 Powrót ze Szkoły Podstawowej Nr 6 po zajęciach szkolnych do ww. wsi : Pierwszy kurs o godz. 12:55 Drugi kurs o godz. 14:40 Trzeci kurs o godz. 15:35 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Gmina Konstancin-Jeziorna Przewidywana dzienna liczba kilometrów wykonywania przewozu wynosi 250 km. Przewidywana liczba dni wykonywania przewozów to 188 dni. 2. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby, wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 poz. 1040 ze zm.). Ustalenie warunków zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda osoba zatrudniona na powyższych warunkach brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w ust. 2 pkt 1 są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za okres rozliczeniowy; 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub zaświadczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a i b w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł. 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podany rachunek). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.19.2020. Zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia przelewu. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, Biuro Obsługi Mieszkańca – parter budynku- przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu; 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego; 3) kwotę gwarancji; 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą); 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. UWAGA: W związku z zaistniałą sytuacją związaną z pandemią koronawirusa, Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie wadium w formach niepieniężnych w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym certyfikowanym podpisem elektronicznym na adres zamowienia@konstancinjeziorna.pl przed terminem składania ofert. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer rachunku bankowego (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium. W przypadku w formach niepieniężnych w postaci elektronicznej, w celu dokonania zwrotu wadium, Zamawiający zwolni gwaranta z obowiązku zapłaty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, wymagane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach