Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki na lata 2021-2022

Gmina Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
    Stawna 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
    REGON: 63125870900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki na lata 2021-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 i nast. Ustawy oraz aktów wykonawczych do Ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. W sprawach nieuregulowanych SIWZ (i odpowiednio ogłoszeniem), bądź w sytuacji rozbieżności zapisów SIWZ (odpowiednio ogłoszenia) w stosunku do Ustawy, odpowiednie zastosowanie i nadrzędne znaczenie mają przepisy Ustawy. III Opis przedmiotu zamówienia 1. Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szkoły, placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia w terminie od 4.01.2021 r. do 31.12.2022 r., w tym dzieci na wózkach inwalidzkich. 2. Przewozy będą odbywały się w dni robocze z wyłączeniem: wakacji, ferii zimowych, przerw świątecznych i inny dni wolnych od zajęć przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym nieprzewidzianym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego, a także zdarzeń wykraczających poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego. 3. Zamawiający gwarantuje minimalny zakres zamówienia wynoszący 65% wartości umowy. 4. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza część obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek specjalistycznych wskazanych w załączniku nr 1a do SIWZ. Druga część obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek specjalistycznych wskazanych w załączniku nr 1b do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zwany OPZ ) znajduje się w załączniku nr 1a dla części I i 1b do SIWZ dla części II. 6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10a do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 10b do SIWZ dla części II. 7. Wymagania i zakres obowiązków kierowcy i opiekuna zostały określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej i nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 12. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia dotyczy osób świadczących usługi jako kierowcy i opiekunowie. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 5 wzoru umowy ( załącznik nr 9a do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 9b do SIWZ dla części II ). 13. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) niezależnie od tego, na ile części składa ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I i II Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów wykaże, że posiada zezwolenie, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz.U z 2019 poz. 2140 z późniejszymi zmianami) udzielonego na okres obejmujący termin wykonania zamówienia, tj. od 4.01.2021 r. do 31.12.2022 roku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 2a do SIWZ dla części I i/lub załącznik nr 2b do SIWZ dla części II, 2) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – dokument stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. Uwaga: w wypadku składania oferty w formie elektronicznej pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Natomiast w przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, składa je w formie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 97 § 2 Prawa o notariacie). Wówczas do oferty w formie elektronicznej należy załączyć odpis pełnomocnictwa sporządzony przez notariusza w formie elektronicznej. 3) Zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7a do SIWZ (dla części I) oraz załącznik nr 7b (dla części II) - dokument ten winien być składany w oryginale wraz z ofertą, o ile dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach