Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki

Gmina Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
    Stawna 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
    REGON: 63125870900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szkoły, placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia w terminie od 2.01.2020 r. do 31.12.2020 r., w tym dzieci na wózkach inwalidzkich. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza część obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek specjalistycznych wskazanych w załączniku nr 1a do SIWZ. Druga część obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek specjalistycznych wskazanych w załączniku nr 1b do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zwany OPZ ) znajduje się w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9a do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 9b do SIWZ dla części II. Wymagania i zakres obowiązków kierowcy i opiekuna zostały określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia dotyczy osób świadczących usługi jako kierowcy i opiekunowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części I i II Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów wykaże, że posiada zezwolenie, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz.U z 2019 poz. 2140 z późniejszymi zmianami) udzielonego na okres obejmujący termin wykonania zamówienia, tj. od 2.01.2020 r. do 31.12.2020 roku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 2a do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 2b do SIWZ dla części II, 2) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – dokument stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7a do SIWZ (dla części I) oraz załącznik nr 7b (dla części II) - dokument ten winien być składany w oryginale wraz z ofertą, o ile dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach