Przetargi.pl
„Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szkoły i placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia na rok 2017, w tym dzieci na wózkach inwalidzkich”

Urząd Gminy Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62052 Komorniki, ul. Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751 , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Komorniki
    ul. Stawna 1
    62052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, fax. 618 107 985
    REGON: 53862700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szkoły i placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia na rok 2017, w tym dzieci na wózkach inwalidzkich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szkoły i placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia na rok 2017 w tym dzieci na wózkach inwalidzkich”, zgodnie z określonymi wymogami w SIWZ oraz OPZ – we wszystkie dni, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne w roku 2017 w okresie od dnia 02.01.2017 – 31.12.2017 (łącznie dni 187). Wykonawca uwzględnia przerwy świąteczne oraz wakacyjne. Dowożeniem zostały objęte dzieci, które realizują obowiązek przygotowania przedszkolnego, szkolnego, nauki w przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach, szkołach ponadgimnazjalnych lub innych placówkach oświatowych wymienionych w art. 2 pkt. 5 Ustawy o systemie oświaty z dnia 07 września 1991 roku (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 ze zm.) według tabeli nr 1. Liczba dzieci na dzień ogłoszenia postępowania o zamówienie publiczne wynosi 12 w ciągu roku może ulec ona zmianie, w związku z czym zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zakres przewidzianych zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających nie gorszych niż zamówienie podstawowe. Zamawiający tym opisem wypełnił przesłankę art. 67.1.1a. Ustawy Pzp. Wykonawca musi dysponować osobami do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług: w tym kierowców oraz opiekunów posiadającym przeszkolenie odpowiednie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. Do obowiązków opiekuna w szczególności należy: a) zapewnienie dziecku bezpieczeństwa podczas przewozu oraz transportu z samochodu pod opiekę rodzica lub osoby dyżurującej w świetlicy; b) przestrzeganie zasad BHP; c) kontrolowanie zachowania dzieci, obserwacja stanu zdrowia, poinformowanie o spostrzeżeniach rodzica lub nauczyciela opiekującego się dzieckiem w placówce; d) udzielenie pierwszej pomocy przedmedycznej; e) składanie i rozkładanie wózka inwalidzkiego; f) pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu dziecka z największa starannością przy niepełnosprawności dziecka; g) przyprowadzanie dziecka do świetlicy i przekazanie osobie dyżurującej, odebranie dziecka ze świetlicy ośrodka; h) Jedna osoba nie może pełnić funkcji kierowcy i opiekunem (w pojeździe podczas przewozu dzieci zawsze muszą być dwie osoby: kierowca i opiekun) z wyłączeniem transportu indywidualnego, w którym funkcję opiekuna może pełnić kierowca. Kierowcy i opiekunowie muszą posiadać identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu na ubraniu, pozwalające zawsze i w łatwy sposób zidentyfikować imię i nazwisko każdej z tych osób oraz nazwę firmy przewozowej. Wykonawca zapewni na danej trasie przewozu dzieci tych samych kierowców i opiekunów, dokonując tylko minimalnych zmian osobowych i tylko w uzasadnionych przypadkach. Wszelkie zmiany muszą mieć odzwierciedlenie przekazania zamawiającemu odpowiednich dokumentów wymaganych w SIWZ i OPZ. Wymogi dotyczące transportu przedstawia tabela nr 2. Wykonawca usługi musi dysponować dwoma pojazdami samochodowymi do przewozu minimum 9 osób, które winny posiadać: 1) zabudowę do przewozu: - jeden co najmniej dwóch wózków inwalidzkich z homologacją - drugi do przewozu co najmniej czterech wózków inwalidzkich z homologacją 2) najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową, umożliwiającą wprowadzenie wózka do pojazdu, 3) zestaw szyn podłogowych do mocowania wózka inwalidzkiego, 4) komplet pasów zaczepnych do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, 5) komplet pasów zabezpieczających osobę z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim, 6) wyłożenie podłogi w przedziale pasażerskim sklejką wodoodporną, pokrytą wykładziną antypoślizgową, 7) aluminiowe szyny zaczepowe montowane poprzecznie (lub wzdłużnie) do kierunku jazdy, w zależności od systemu mocowania wózka inwalidzkiego, 8) 4-punktowy system mocowania wózków inwalidzkich za pomocą specjalnych pasów oraz pasy bezpieczeństwa dla osób na wózkach, 9) pasy szelkowe typu „Y” (opcjonalnie), 10)dodatkowe uchwyty dla pasażerów w przestrzeni pasażerskiej, 11) oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu, informujące o osobach z niepełnosprawnością we wnętrzu, 12) systemy wprowadzania osoby na wózku inwalidzkim do wnętrza pojazdu (opcje): - najazdy aluminiowe, składane z pasami antypoślizgowymi (punkty kotwiczenia najazdów przy progu drzwi tylnych lub drzwi bocznych przesuwnych), -rampy najazdowe składane, montowane z tyłu pojazdu, - winda hydrauliczna montowana z tyłu pojazdu. Wykonawca usługi musi dysponować również pojazdem do przewozu indywidualnego osoby niepełnosprawnej poruszającej się samodzielnie. Tabela nr 1 Trasy przejazdu Dojazd w godzinach Adres szkoły/gimnazjum/placówki Szacunkowa ilość km w 2017 r. Punkt odbioru dziecka i powrotu po zajęciach Wymagany wózek tak/nie Liczba dzieci I trasa do Poznania Niepubliczna Szkoła Podstawowa i Gimnazjum „Zawsze Razem” os. J.III. Sobieskiego 109 Komorniki, ul. Poznańska tak 1 Społeczna Sz. P. „Zakątek” ul. Winogrady144 Plewiska ul. Kręta, tak 2 Wiry ul. Graniczna tak Zespół Szkół Specjalnych nr 103 ul. Ognik 20a Łęczyca ul. Polna nie 1 Zespół Szkół Specjalnych nr 101 ul. Swobody 41 Komorniki, ul. Azaliowa tak 2 Wiry, ul. Dworcowa nie I trasa do Poznania Razem 125 km/dzień x 187 dni szkolnych 23.375 II trasa do Mosiny Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Topolowa 2, Mosina Komorniki, ul. Fabianowska nie 1 Komorniki, ul. Ognikowa tak 1 Chomęcice, ul. Stęszewska tak 1 Plewiska, ul. Kolejowa nie 1 Publiczne Przedszkole Raz Dwa Trzy w Komornikach 62-052Komorniki, ul. Młyńska 12a Plewiska, ul. Szkolna nie 1 II trasa do Mosiny Razem 126 km/dzień x 187 dni szkolnych 23.562 III trasa transport indywidualny z Poznania tylko odbiór po zajęciach Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi nr 2 ul. Prądzyńskiego 53 Odbiór 5dni w tygodniu po zajęciach Komorniki, ul. 3 Maja nie 1 Zespół Szkół Specjalnych. nr 101 ul. Swobody 41 Odbiór 3dni w tygodniu po zajęciach Wiry, ul. Dworcowa Dziecko ujęte w I trasie III trasa do Poznania przejazdy indywidualne Razem 32 km x 187 dni szkolnych 5.984 Razem 52.921 km 12 Tabela nr 2 Lp. Trasy wskazane w tabeli nr 1 dojazdu i powrotu Wyliczenie ilości godzin pracy opiekuna Łączna ilość godzin pracy 1. I trasa do Poznania 6h/dzień x187 =1122h 1122 2. II trasa do Mosiny 4h/dzień x187 =748h 748 3. III trasa do Poznania przejazdy indywidualne 2h/dzień x 187 = 374h 374 Razem godzin pracy opiekunów 2 244
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach