Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych w czasie wycieczek i imprez organizowanych przez Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w 2009r.

Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w Piekarach Śląskich Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 157
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 768 14 27 , fax. 0-32 768 14 27
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w Piekarach Śląskich Sp. z o.o.
    ul. Bytomska 157 157
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 0-32 768 14 27, fax. 0-32 768 14 27
    REGON: 24043199000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.info.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. Gminy Piekary Śląskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych w czasie wycieczek i imprez organizowanych przez Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w 2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Świadczenie usług transportowych w czasie wycieczek i imprez organizowanych przez Miejskie Centrum Informacji i Turystyki w kraju i za granicą jednopoziomowymi autokarami turystycznymi w 2009r. Zadanie 2 Świadczenie usług transportowych w c
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganymi warunkami i zakresem usług b) Złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Posiadają uprawnienia na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu osób autokarem lub autobusem d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Ponadto Wykonawcy ubiegający się o realizację poszczególnych zadań muszą spełniać następujące warunki: Ubiegający się o realizację Zadania 1 Muszą dysponować przynajmniej 2 autokarami turystycznymi (ilość miejsc pasażerskich 49-51),wyprodukowanymi po 1992 r., wyposażonymi w klimatyzację, video, barek oraz toaletę Ubiegający się o realizację Zadania 2 Muszą dysponować przynajmniej jednym autokarem piętrowym (ilość miejsc pasażerskich 65-80), wyprodukowanym po 1997 r., wyposażonym w klimatyzację, barek, video oraz toaletę Ubiegający się o realizację Zadania 3 Muszą dysponować przynajmniej 2 autokarami klasy LUX (ilość miejsc pasażerskich 50-57), wyprodukowanymi po 2002r., norma Emisji spalin Euro 3, wyposażonymi w klimatyzację, video - DVD, barek oraz toaletę Ubiegający się o realizację Zadania 4 Muszą dysponować przynajmniej 1 mikrobusem (ilość miejsc pasażerskich min. 17), wyprodukowanym po 1999r., wyposażonym w klimatyzację. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby każdy z nich spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. a) -c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o którym mowa w rozdziale IX ust 1. pkt.d).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik do SIWZ), 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr do sporządzenia przez oferenta) . b) kserokopia uprawnień na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu osób autokarem lub autobusem c) wykaz autokarów, którymi dysponuje wykonawca, spełniających warunki zawarte w SIWZ, dla których Oferent przedstawił cenę w ofercie. UWAGA Dla pkt. 1 oraz 2a i 2b wykonawcy składają jeden dokument niezależnie od ilości zadań o które się ubiegają. Dla pkt. 2c wykonawcy składają wykaz dla każdego zadania osobno. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust 1,2a niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach