Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych polegających na przewozie uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód, mam pracę

Starostwo Powiatowe w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2676777 , fax. 024 2676848
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2676777, fax. 024 2676848
    REGON: 61101533600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych polegających na przewozie uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód, mam pracę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na przewozie uczniów Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód, mam pracę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2.Przez USŁUGĘ rozumie się świadczenie usług transportowych wraz z zapewnieniem opieki sprawowaną przez kierowcę dowożonym uczniom podczas jazdy oraz wsiadania i wysiadania z pojazdu. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Przewóz uczniów z Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie z siedzibą w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11A do przystanków autobusowych usytuowanych w pobliżu miejsca zamieszkania i/lub przywóz uczniów z przystanków autobusowych usytuowanych w pobliżu miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11A. b)Odwożenie uczniów ze szkoły będzie się odbywało zgodnie z harmonogramem zajęć sporządzonym przez Zamawiającego w dni robocze po zajęciach lekcyjnych w godzinach pomiędzy 1500 a 1800 (godziny mogą ulec zmianie) do przystanków autobusowych usytuowanych w pobliżu miejsca zamieszkania uczniów. c)Przywożenie uczniów do szkoły i ich odwożenie będzie się odbywało zgodnie z harmonogramem zajęć sporządzonym przez zamawiającego w dni wolne od szkoły tj. soboty w godz. Od 700do 900 i od 1500 do 1700 (godziny mogą ulec zmianie) z i do przystanków autobusowych usytuowanych w pobliżu miejsca zamieszkania uczniów. d)Przewóz uczniów będzie się odbywał po drogach asfaltowych. Przystanki autobusowe usytuowane będą w gminach: Czerwińsk, Bodzanów, Mała Wieś, Młodzieszyn, Sochaczew, Zakroczym i według wskazania zamawiającego. e)Szacunkowa długość trasy jednego przejazdu w obie strony może wynosić średnio od 50 do 80 km. Długość trasy jest liczbą prognozowaną i może ulegać zmianie. Nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. f)Szczegółowy harmonogram przewozu uczniów będzie opracowywany na bieżąco przez Zamawiającego i dostarczany Wykonawcy z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. g)Przewozy uczniów mogą się odbywać wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach Ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2012r, poz. 1137 z późn. zm) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa o transporcie drogowym z dnia 06 września 2001r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013r, poz. 1414 z późn. zm). h)Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca ponosi koszty eksploatacji i używania pojazdów. i)Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia musi dysponować co najmniej 2 autobusami jednocześnie wraz z osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia zapewniających liczbę miejsc siedzących dla przewożonych osób. j)Podczas dowozu uczniów Wykonawca nie może przewozić osób trzecich. k)W przypadku awarii Pojazdu, wykorzystywanego do realizacji usługi, Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1 (jednej) godziny od powstania awarii drugi pojazd spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. l)W okresie zimowym Pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. m)Pojazd powinien znajdować się w bardzo dobrym stanie technicznym i posiadać aktualne ubezpieczenie OC oraz przegląd techniczny przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP : http://www.bip.powiat-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach