Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych i załadowczych na potrzeby bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Krośniewice

Gmina Krośniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-340 Krośniewice, ul. Poznańska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2523024 , fax. 0-24 25 47 782
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośniewice
    ul. Poznańska 5 5
    99-340 Krośniewice, woj. łódzkie
    tel. 024 2523024, fax. 0-24 25 47 782
    REGON: 61101544800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych i załadowczych na potrzeby bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Krośniewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych i załadowczych powierzonych materiałów sypkich wykorzystywanych do utrzymania, remontów i przebudowy dróg na terenie Gminy Krośniewice, między innymi: gruz betonowy, destrukt, żwir itp. Zamówi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. uprawnień - posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat (termin należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; b) posiadają lub będą posiadać potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: - minimum trzy samochody ciężarowe samowyładowcze o ładowności 6 -12 ton, - minimum jeden samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 15 - 20 ton, - minimum jeden ciągnik rolniczy z przyczepą samowyładowczą o ładowności do 6 ton, - minimum jedną ładowarkę o pojemności łyżki od 1,5 m3 do 2,5 m3, - minimum jedną koparko ładowarkę, Co najmniej jeden z samochodów ciężarowych samowyładowczych musi posiadać trójstronny wywrót. Wymagane jest, aby wszystkie pojazdy, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC; c) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. pracownikami posiadającym prawo jazdy kategorii uprawniającej do prowadzenia ww. pojazdów oraz uprawnienia do obsługi ww. maszyn budowlanych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. V SIWZ stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo spełniające wymogi określone w art. 23 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - tj. ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ; f) wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ; g) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, odbiorców, ilości, wartości i daty wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (minimum dwie usługi) - wg załącznika nr 5 do SIWZ; h) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego; i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy Wykonawca, przy czym warunek opisany w pkt. IV ppkt. 4) - musi spełnić każdy Wykonawca, pozostałe warunki wskazane w pkt. IV - mogą być spełnione łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. V ppkt.1 lit. b), c), d), SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach