Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych i transportu sanitarnego dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-101 Polkowice, Kard. B. Kominka 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 08 00 , fax. 76 746 08 48
  • Data zamieszczenia: 2022-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
    Kard. B. Kominka 7
    59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 08 00, fax. 76 746 08 48
    REGON: 390760852
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyPodmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych i transportu sanitarnego dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych i transportu sanitarnego dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A., na terenie głównie województwa Dolnośląskiego, w szczególności Gmina Polkowice, Lubin, Głogów:Część 1: świadczenie usług transportowych - transport osobowy;II. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia:w zakresie świadczenia usług transportowych - transport osobowy (część 1):1) Usługi świadczone będą od poniedziałku do niedzieli w godz. 7.00-20.00, 365 dni w roku;2) Wykonawca posiada min. 1 samochód osobowy (5 osobowy) oraz do dyspozycji na żądanie samochód osobowo - dostawczy typu bus (dostosowany do przewozu mebli, dużych kartonów, butli z tlenem 2, 5, 10 litrów, sprzętu medycznego, itp.). Samochody powinny być utrzymywane w nienagannej czystości.3) Czas oczekiwania na transport osobowy nie dłuższy niż 15 min.4) Usługi świadczone będą na zasadach rozliczeń bezgotówkowych na podstawie wypełnianych kart przewozu, na których pracownik Zamawiającego na bieżąco potwierdzi wykonanie usługi przewozu. Wykonawca przekazuje zapłatę za wykonanie usługi na podstawie zestawienia przekazanych przewozów wykonanych w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury wraz ze zleceniami/kartami przewozu stanowiącymi podstawę rozliczenia. Zestawienie przewozu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie pisemnej.5) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia, w tym ubezpieczenie OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.6) W okresie od kwietnia do września samochody wyposażone w klimatyzację.7) Wykonawca we własnym zakresie zapewni kierowcę posiadającego wszelkie zezwolenia do prowadzenia pojazdów, które będzie obsługiwać oraz znającego topografię województwa Dolnośląskiego. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia obsługi samochodów przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i odpowiednim stanie zdrowia, a w przypadku niedyspozycji kierowcy do niezwłocznego zapewnienia zastępstwa, niezależnie od przyczyny niedyspozycji.8) Pojazd obowiązkowo musi być przygotowany zgodnie z przeznaczeniem oraz odpowiednio oznakowany.9) Zakres zadań wykonywanych przez kierowcę:a) wykonywanie usług transportowych oraz prac za i wyładowczych przewożonego sprzętu według potrzeb (transport osób, paczek, wyposażenia, materiałów biurowych, mebli, artykułów medycznych, sprzętu medycznego.b) wykonywanie usług transportowych z pacjentami, pielęgniarkami, położnymi oraz pracownikami PCUZ – ZOZ S.A.,c) transport sprzętu niezbędnego do zabezpieczenia medycznego imprez,d) transport dokumentacji po placówkach szkolnych, urzędach itp.e) transport i odbieranie materiału biologicznego, zakaźnego, krwi i preparatów krwiopodobnych (Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży środek transportu w pasywną skrzynię izotermiczną - czas podtrzymania temperatury powietrza wewnątrz skrzyni do 5 st. C przez minimum 3 h ( i do 10 st. C przy temperaturze zewnętrznej 30 st. C).f) bieżące wypełnianie kart przewozu,10) Niezbędne jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.11) Pojazdy używane do realizacji usług powinny być nie starsze niż :a) 5 lat w zakresie samochodu osobowego (5 osobowy),b) 12 lat w zakresie samochodu osobowo-dostawczego typu bus.12) Wykonawca powinien mieć możliwość natychmiastowego podstawienia środka transportu osobowego zamiennego w przypadku awarii środka używanego aktualnie.13) Udokumentowanie zlecenia wyjazdu powinno odbywać się na podstawie wypełnianej karty drogowej.14) Minimalny termin płatności wynosi 21 dni, z zastrzeżeniem, że termin płatności stanowi jedno z kryterium oceny ofert.I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych i transportu sanitarnego dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A., na terenie głównie województwa Dolnośląskiego, w szczególności Gmina Polkowice, Lubin, Głogów:Część 2: świadczenie usług transportu sanitarnego.II. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia:w zakresie świadczenia usług transportu sanitarnego (dla części 2):1) Usługi świadczone będą od poniedziałku - piątku w godz. 18.00 - 6:00, soboty, niedzielei święta przez 24 godziny na dobę. W zakresie transportu na potrzeby ZOL (Zakładu Opiekuńczo Leczniczego) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.002) Zakres zadań wykonywanych przez transport sanitarny:a) dowóz pielęgniarek, lekarzy, pracowników, z pacjentem lub do pacjenta,b) transport sprzętu medycznego ,c) dowóz pacjenta do placówek medycznych POZ, szpitala lub w miejsce wskazane przez lekarza,d) dowóz pacjentów ZOL celem konsultacji lub badań diagnostycznych w ościennych szpitalach,3) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji statystycznej, stosownie do obowiązujących przepisów prawa.Usługi świadczone będą na zasadach rozliczeń bezgotówkowych na podstawie wypełnianych zleceń oraz kart przewozu, na których pracownik Zamawiającego na bieżąco potwierdzi wykonanie usługi przewozu. Wykonawca przekazuje zapłatę za wykonanie usługi na podstawie zestawienia przekazanych przewozów wykonanych w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury wraz ze zleceniami/kartami przewozu stanowiącymi podstawę rozliczenia. Zestawienie przewozu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie pisemnej.4) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia w tym ubezpieczenie OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.5) Wykonawca powinien posiadać środek transportu sanitarnego typu A2 o cechach technicznych i jakościowych oraz podstawowym wyposażeniu określonym dla środków transportu medycznego w Polskich normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane z obsadą kadrową zapewniającą wykonywanie przewozów z zachowaniem warunków o których mowa w Rozdziale 8 Zarządzenia nr 77/2015/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 19 listopada 2015 r.6) Czas oczekiwania na transport osobowy nie dłuższy niż 15 min. W czasie trwania epidemii COVID -19 nie dłuższy niż 60 min.7) Wykonawca zapewni 2 wykwalifikowanych pracowników, posiadających niezbędne uprawnienia.8) Zamawianie usług odbywać się będzie na podstawie zlecenia i telefonicznie.9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał poniższe warunki:a) był w gotowości, przez co należy rozumieć przyjmowanie zgłoszeń oraz wykonywanie zleconej usługi, w tym również w dni wolne od pracy, niedziele i święta;b) był punktualny - czas reakcji na zgłoszenie (zlecenie przewozu): w przypadkach nagłych - natychmiast, w pozostałych przypadkach - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,c) posiadał środek transportu sanitarnego:- spełniający wszelkie wymagania sanitarne i techniczne określone m. in. w Rozdziale 8 Zarządzenia nr 77/2015/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 19 listopada 2015 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielenie świadczeń zdrowotnych w rodzaju: podstawowa opieka zdrowotna;- wykonywał usługę środkiem transportu, którego stan techniczny zapewniać będzie pełne bezpieczeństwo przewożonym osobom i odpowiednią temperaturę dostosowaną do pory roku (samochód wyposażony w klimatyzację);- wykonywał usługę środkiem transportu wyposażonym w sygnalizację świetlno-dźwiękową wymaganą dla pojazdów uprzywilejowanych na podstawie zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie sygnalizacji w ruchu drogowym;- obsługiwany przez zespół w składzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i Zarządzeniami Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia;10) środki transportu są sprawne technicznie, mają aktualne badania techniczne oraz posiadają aktualne ubezpieczenie AC, OC i NW;11) Wykonawca oświadcza, iż spełnia wszystkie stawiane wymagania oraz zobowiązuje się, że podda się kontrolom w zakresie dotyczącym realizacji zlecanej usługi (umowy).12) Udokumentowanie zlecenia wyjazdu powinno odbywać się na podstawie wypełnianej karty drogowej.13) Transport pacjentów odbywać się będzie na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia.14) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych oraz wszystkich innych przepisów dotyczących ochrony danych medycznych;15) Wykonawca powinien mieć możliwość natychmiastowego podstawienia środka transportu sanitarnego zmiennego w przypadku awarii środka używanego aktualnie.16) Pojazdy używane do realizacji usług powinny być nie starsze niż 7 lat.17) Minimalny termin płatności wynosi 21 dni, z zastrzeżeniem, że termin płatności stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach