Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie utrzymania dróg i placów w roku 2021

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
  • Data zamieszczenia: 2021-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15
    37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie utrzymania dróg i placów w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług sprzętowo - transportowych w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i przebudowy dróg i placów na terenie Gminy Zaklików i obejmuje następujące zadania: 1.1. Zadanie 1:Usługi sprzętowo – transportowe w zakresie: a) sukcesywne, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, świadczenie usług koparko – ładowarką, równiarką samojezdną, samochodem ciężarowym z samowyładunkiem lub innym, podobnym sprzętem w zakresie wykonania robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu pod budowę (równanie, korytowanie, profilowanie, odmulanie rowów, oczyszczenie terenu wraz z usunięciem karp), załadunek i rozładunek materiałów, rozplantowanie materiałów przeznaczonych do budowy dróg i placów oraz dowiezienie materiałów budowlanych na plac budowy w ramach zadań remontowo – budowlanych wykonywanych przez Gminę Zaklików. b) świadczenie usług koparko – ładowarką, równiarką samojezdną, samochodem ciężarowym z samowyładunkiem w zakresie usuwania skutków zdarzeń losowych lub zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego (sytuacji awaryjnej). Szczegółowe warunki odnośnie terminów i zakresu poszczególnych usług, będą określane w każdorazowych zleceniach przekazanych Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał poszczególnych zleceń pisemnie, telefonicznie w postaci wiadomości tekstowej, faksem lub e-mailem, każdorazowo określając zakres i szacowany czas pracy sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług określonych w zleceniu maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od daty jego otrzymania, chyba, że zlecenie stanowi inaczej. Za termin otrzymania zlecenia przez Wykonawcę przyjmuje się datę odbioru zlecenia przekazanego przez Zamawiającego w jednej z wymienionych wyżej form. Do rozliczenia czasu pracy liczona będzie rzeczywista ilość godzin pracy sprzętu (bez dojazdu do miejsca pracy i powrotu) potwierdzona na kartach pracy sprzętu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego (wyznaczonego pracownika Urzędu Miejskiego w Zaklikowie), Sołtysa miejscowości na terenie której usługi będą świadczone lub przedstawiciela Rady Miejskiej w Zaklikowie. W przypadku, jeśli specyfika wykonanych usług będzie tego wymagała, potwierdzenie wykonania i rozliczenie finansowe wykonanych prac może wymagać potwierdzenia stosownym protokołem odbioru. W przypadku określonym w ust.1 pkt 1.1 lit b) niniejszego rozdziału (sytuacje awaryjne) Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć świadczenie usług w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od otrzymania zlecenia, przy czym Wykonawca składając ofertę może samodzielnie skrócić czas rozpoczęcia świadczenia usługi. Szacowana ilości usług: praca sprzętu: ok. 600 r-g. 1.2 Zadanie 2: Usługi sprzętowo – transportowe w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i przebudowy dróg i placów o nawierzchni gruntowej lub utwardzonej na terenie Gminy Zaklików materiałem kamiennym (kruszywem drogowym) przekazanym przez Zamawiającego w szczególności: mechaniczne lub ręczne (w przypadku uzupełnienie niewielkich ubytków) rozplantowanie, wbudowanie i uzupełnienia ubytków, wraz z zagęszczeniem, kruszywem drogowym przekazanym przez Zamawiającego na odcinkach dróg wskazanych w poszczególnych zleceniach, wraz z dowiezieniem powierzonego materiału na miejsce robót (przyjmuje się maksymalną odległość dowozu materiału 10 km od miejsca wykonywania usługi). W związku ze świadczonymi usługami, określonymi w poszczególnych zleceniach, w zależności od ich zakresu i specyfiki, Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do wykonania prac związanych z przygotowaniem terenu (korytowanie, równanie, profilowanie nawierzchni lub skarp), wywiezieniem lub wbudowaniem w pobocza urobku, za które Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie liczone na podstawie godzin pracy sprzętu i cen zaoferowanych przez Wykonawcę w ramach zadania nr 1. Z uwagi na powyższe podczas kalkulowania ceny na realizację zadania nr 2 Wykonawca powinien wycenić jedynie koszt dowozu i wbudowania (wraz z zagęszczeniem) materiału przekazanego przez Zamawiającego. W celu prawidłowego wykonania powierzonego zadania Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem tj. min.: równiarką samojezdną, koparko – ładowarką, zagęszczarką lub wałem wibracyjnym, samochodem z naczepą samowyładowczą. Na Wykonawcy ciąży obowiązek doboru właściwego sprzętu i zastosowanie odpowiedniej technologii wykonania prac, zgodny ze sztuką budowlaną. Wykonawca każdorazowo przed rozpoczęciem prac zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na zastosowanie przyjętej technologii prac. Szczegółowe warunki odnośnie terminów i zakresu usług opisanych powyżej, będą określane w poszczególnych zleceniach przekazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług, określonych w zleceniu maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych. Zamawiający będzie dokonywał poszczególnych zleceń pisemnie, telefonicznie w postaci wiadomości tekstowej, faksem lub e-mailem, każdorazowo określając zakres i szacowaną ilość materiału, który zostanie powierzony Wykonawcy w celu wykonania zlecenia. Rozliczenie będzie następowało na podstawie ilości wbudowanych materiałów przekazanych przez Zamawiającego zgodnie z dokumentem WZ lub dokumentem wagowym otrzymanym przez Zamawiającego od dostawcy materiałów budowlanych (kruszyw drogowych), a w przypadku wykorzystania materiału, który jest w posiadaniu Zamawiającego i jego ilość nie może zostać określona na podstawie dokumentu WZ lub innego dokumentu wagowego, ilość przekazanego i użytego materiału będzie wyliczona na podstawie wielkości kubicznej materiału i jego ciężaru objętościowego, przyjmując dla materiałów ziemnych pochodzących z budowy, przebudowy dróg i kruszyw drogowych 1,7 Mg/m3 - w formularzu ofercie należy podać cenę za 1 Mg wbudowanego materiału, z uwzględnieniem postanowień określonych powyżej. Łączna szacowana ilość kruszyw drogowych przewidziana wbudowania w ramach świadczonych usług: 3 130,00 Mg. 2. Określone powyżej prognozowane ilości usług tj. wskazane prognozowane wielkości godzin pracy i ilości materiałów są szacunkowe. Faktyczna ilość świadczonych usług będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach