Urząd Miejski w Żninie ogłasza przetarg
- Adres: 88-400 Żnin, ul. 700-lecia 39
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3031301 , fax. 052 3031103
- Data zamieszczenia: 2010-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39 39
88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3031301, fax. 052 3031103
REGON: 00052520500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych do przewozu materiałów sypkich i innych materiałów oraz prace sprzętu budowlanego na potrzeby Gminy Żnin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych do przewozu materiałów sypkich i innych materiałów oraz prace sprzętu budowlanego na potrzeby Gminy Żnin w zakresie: Część 1 - transport materiałów sypkich (kruszywo, żużel, piasek, ziemia) oraz innych materiałów budowlanych m.in. kostka betonowa, rury itp. Część 2 - świadczenie usług spycharko - koparką typu: Białoruś, Ostrówek. Do obowiązku oferenta należy załadunek i rozładunek przewożonego materiału. Jednostki transportowe służyć będą do przewozu materiałów budowlanych takich jak piasek, żużel, kamień wapienny i inne wg dyspozycji Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu usługi w terminie, wynikającym z harmonogramu robót wcześniej zaplanowanych, jednak nie później niż z jednodniowym wyprzedzeniem w przypadku spraw awaryjnych. Sprzęt budowlany typu koparko - spycharką wykorzystany będzie przy pracach niwelacyjnych, załadunkowych itp. na warunkach jak wyżej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601800003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną