Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych - przewozu specjalnego osób niepełnosprawnych

Dolnośląskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży z MPDz "OSTOJA" ogłasza przetarg

  • Adres: 50-015 Wrocław, ul. Stawowa 1A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3447802 , fax. 071 3447802
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży z MPDz "OSTOJA"
    ul. Stawowa 1A 1A
    50-015 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3447802, fax. 071 3447802
    REGON: 93030538900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostoja.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych - przewozu specjalnego osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje transport osób niepełnosprawnych - dzieci i młodzieży - na terenie miasta Wrocławia, własnymi środkami transportowymi Wykonawcy. Środki transportu winny być przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich i odpowiednio oznakowane, jako środki transportu osób niepełnosprawnych. Dla realizacji przedmiotowych usług transportowych wymaganych jest co najmniej sześć pojazdów typu BUS. Przeciętny limit kilometrów dla sześciu pojazdów wynosi średnio ok.350 km dziennie - limit ten wyliczono na podstawie odległości między Ośrodkiem Rehabilitacyjno - Edukacyjnym przy ul. Górnickiego 37A we Wrocławiu, a niżej wymienionymi adresami zamieszkania osób, dla których będą świadczone przedmiotowe usługi transportowe - przewóz specjalny. Zamawiający zastrzega możliwość zmian niżej wymienionych adresów spowodowanych ewentualnymi zmianami miejsca zamieszkania osób niepełnosprawnych PRZEBIEG TRASY - ADRESY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH L.p. Adres zamieszkania 1 Perzyńskiego 2 Obornicka 3 Kręta 4 Świeradowska 5 Grabiszyńska 6 Zduńska 7 Prądzyńskiego 8 Chrząstawa Mała ul. Wrocławska 9 W-w Radwanice ul. Lazurowa 10 Gajowa 11 Żywiecka 12 Karpacka 13 Włodkowica 14 Kamieńskiego 15 Koszarowa 16 Monte Casino 17 Bajana 18 Cukrowa 19 Bacciarellego 20 Saperów 21 Siemińskiego 22 Nenckiego 23 Daszyńskiego 24 Popowicka 25 Dubois 26 Terenowa 27 Ślężna 28 Wielka 29 Polonii Wrocławskiej 31 Sasankowa 32 Zaporowska 33 Bagatela 34 Pustecka 35 Wilkszyńska 36 Na Ostatnim Groszu 37 Barlickiego 38 Oleśnicka 39 Kleczkowska 40 Częstochowska 41 Górnicza 42 Papiernicza 43 Niemcewicza 44 Mokronos Górny 45 Słowińców 46 Radkowska 47 Dzierżoniowska 48 Borowska 49 Hudoby 50 Grabskiego 1. Przewozy winny być realizowane zgodnie z harmonogramem przewozów. Harmonogram może ulec doraźnym zmianom wynikającym z istotnych zmian organizacyjnych placówki. 2. Harmonogram zostanie tak skonstruowany przez Zamawiającego, aby zawierał jak najmniej przewozów pustych. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy harmonogram najpóźniej w dniu podpisania umowy. RAMOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW KIEROWCY PRZY PRZEWOZACH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: a) Kierowca jest zobowiązany do bezpłatnej pomocy w przemieszczaniu (transporcie) pasażera niepełnosprawnego od drzwi lokalu (mieszkania, domu, pomieszczenia) do pojazdu i odwrotnie, w granicach swoich możliwości fizycznych. b) Dba o bezpieczny wjazd (wejście), przewóz i wyjazd (wyjście) osoby niepełnosprawnej do i z pojazdu. c) Opiekuje się, służy pomocą i radą pasażerom (osobom niepełnosprawnym). d) Współpracuje z Prezesem Stowarzyszenia lub z wyznaczoną przez niego osobą, zgłaszając zmiany stanów dotyczących stanu przewozu dzieci niepełnosprawnych, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi itp. e) Kierowca jest zobowiązany do: dbałości o stan techniczny pojazdu, wykonywania obsługi codziennej, utrzymywania czystości i estetyki pojazdu. f) Kierowca w każdej sytuacji winien okazywać życzliwość osobom niepełnosprawnym, a w sytuacjach konfliktowych, ponad wszystko mieć na uwadze ich dobro. g) Kierowca winien mieć czytelny identyfikator z imieniem i nazwiskiem, przypięty w widocznym miejscu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia - licencje do przewozu osób w krajowym transporcie drogowym wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r, Nr 125 poz. 874) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, a w szczególności : a) wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , przynajmniej 1 usługę w zakresie cyklicznych, codziennych przewozów osób niepełnosprawnych (przewóz specjalny) o podobnej wartości oraz załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania usługi tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami typu BUS oraz staż w zawodzie kierowcy min. 5-cio letni c) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (OC ) 3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują pojazdami (min. 6) przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z ww. warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający (o ile zajdzie taka potrzeba) na podstawie art. 26 ust 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych: - wezwie Wykonawców do uzupełnienia w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania - wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca usługi winien złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot z osobna. 2) Aktualny ( tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, a odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego winni złożyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna 3) Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia pełnomocnika bądź to do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania firmy, właścicielami firmy lub jeżeli (jest on) są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym (wskazanym powyżej) dokumencie rejestracyjnym. 4) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia ( licencje na przewóz osób w krajowym transporcie drogowym) 5) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat związanych z prowadzoną działalnością lub oświadczenie, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 6) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego ZUS wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, że nie zalega on z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, a w szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej 1 raz podobną usługę , o podobnej wielkości, wartości i rodzaju 8) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 9) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 10) Wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia 11) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 12) Oświadczenie, jakie dokumenty składające się na ofertę i na podstawie jakich artykułów stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - w przypadku gdy Wykonawca pragnie zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (do wykorzystania UWAGA : Zamawiający zobowiązuje Wykonawców, aby w przypadku pojawienia się w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca będzie chciał zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania - zostały załączone do oferty w osobnym opakowaniu (kopercie) z dopiskiem : Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe koperty oraz oświadczenia muszą być podpisane i złożone przez każdy podmiot z osobna. UWAGA : Wszystkie wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie dokumentów, muszą być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy - (upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu : odpisu z właściwego rejestru (KRS), w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). Na każdej stronie kserokopii dokumentu należy umieścić zapis : za zgodność z oryginałem oraz czytelny podpis lub parafę i pieczątkę imienną. W przypadku spółki cywilnej i konsorcjum oraz składania przez każdego ze wspólników kserokopii dokumentów, które dotyczą jego osobiście np. : zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystarczy że podpis poświadczający za zgodność z oryginałem składanych dokumentów - złoży on samodzielnie. Natomiast kserokopie dokumentów dotyczących spółki lub konsorcjum poświadczają za zgodność z oryginałem wszyscy wspólnicy spółki lub konsorcjum. OFERTA SKŁADANA PRZEZ PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE (KONSORCJUM): Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 3) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4) Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np.: nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum tj. wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) UWAGA : Ofertę, wszystkie oświadczenia, dokumenty oraz załączniki, żądane niniejszą specyfikacją zobowiązani są przygotować i podpisać członkowie konsorcjum zgodnie z wymaganiami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostoja.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach