Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii komórkowej dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-011 Kraków, Pl. Szczepański 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4229082 , fax. 012 4215011
  • Data zamieszczenia: 2012-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie
    Pl. Szczepański 5 5
    31-011 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4229082, fax. 012 4215011
    REGON: 00087039100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.oip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii komórkowej dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie oraz Oddziałów OIP w Krakowie zlokalizowanych w Tarnowie i w Nowym Sączu, polegających na: 1.Zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w postaci 2 linii analogowych, 12 linii cyfrowych ISDN i 2 linii MSN. 2. Świadczeniu usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wszystkich ich rodzajów, w tym m.in.: lokalnych i strefowych, międzystrefowych (międzymiastowych), międzynarodowych, połączeń do sieci komórkowych i do innych sieci np. połączeń z biurami numerów, z liniami informacyjnymi itp. oraz świadczenie usług faksowych. 3.Ograniczeniu ruchu wyjściowego polegające na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących np.; połączeń zaczynających się na 0-800, 0-700, 0-300, 0-400 itp. 4.Realizacji połączeń wewnętrznych w oparciu o numerację DDI w siedzibach Zamawiającego przez zainstalowane centrale telefoniczne. Powyższe usługi będą świadczone w budynkach zlokalizowanych w: Krakowie, Pl. Szczepański 5 - centrala OPTIMA 128, Tarnowie, ul. Mostowa 7 - centrala SLICAN NCT 1248.2, Nowym Sączu, ul. Długosza 63 - centrala SLICAN NCT 1248.1 Usługa telekomunikacyjna ma mieć charakter powszechny i być świadczona w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego oraz uruchomienia na tych liniach DDI i MSN z zachowaniem planów numeracyjnych (bez przerw w pracy) zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo Komunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) - warunek nie dotyczy dotychczasowego operatora. Koszty z tytułu ewentualnego przeniesienia ponosi Wykonawca. Wykonawca zapewni płaski plan taryfowy tj. bez względu na porę dnia oraz dni tygodnia. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne bez opłaty inicjacyjnej za rozpoczęcie połączenia. Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z formularza ofertowego. Formularz ofertowy stanowić będzie integralną część umowy. Opłaty za świadczone usługi telefoniczne określone w formularzu ofertowym nie mogą ulec podwyższeniu w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo negocjowania z Wykonawcą wysokości stawek za poszczególne usługi objęte przedmiotem umowy w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen świadczenia usług telekomunikacyjnych, określonych w cenniku usług telekomunikacyjnych Wykonawcy. W przypadku obniżenia cen usług telekomunikacyjnych na rynku krajowym w stosunku do cen umownych, Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia oferowanej ceny jednostkowej brutto dla świadczonych usług telefonicznych, przyjmując ceny obowiązujące w aktualnym i publicznie dostępnym cenniku Wykonawcy, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc; za ten okres będzie wystawiana faktura zbiorcza VAT uwzględniająca faktycznie wykonane usługi w danym okresie rozliczeniowym. Wraz z fakturą Wykonawca dostarczy specyfikację usług zawierającą informację o łącznym czasie połączeń wychodzących z podziałem na połączenia lokalne i strefowe, międzystrefowe, do sieci komórkowych i międzynarodowe. Zamawiający uiści należność przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury. Opłata abonamentowa miesięczna za niepełny miesiąc świadczenia usługi obliczana będzie proporcjonalnie do okresu, za który była świadczona usługa. Wykonawca nie może określić w umowie opłat minimalnych z tytułu wykonywania połączeń. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczał w cyklach miesięcznych pełne zestawienie bilingowe. Dopuszczalne jest udostępnianie tych informacji za pomocą strony www Wykonawcy, dostarczanie poczta elektroniczną lub na nośniku (CD, DVD) w terminie 14 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Zestawienia bilingowe muszą zawierać informację o łącznym czasie połączeń zainicjowanych w okresie rozliczeniowym, którego dotyczy zestawienie oraz zestawienie rozmów z podaniem numeru abonenta wybierającego i wybieranego, datę i godzinę rozpoczęcia i zakończenia połączenia, czas rozmowy podany z dokładnością do 1 sekundy, koszt połączenia. Wykonawca zapewni ciągły 24 godzinny dostęp do serwisu i gwarantowany czas usunięcia awarii do 12 godzin od zgłoszenia. Wykonawca zapewni opiekuna technicznego i handlowego na czas trwania umowy w celu zapewnienia bieżącej obsługi. Wykonawca zapewni możliwość zmian taryf w trakcie trwania umowy, w przypadku gdy na rynku pojawią się ogólnodostępne oferty i będą one korzystniejsze od zaoferowanych. Zamawiający zakłada, że w razie potrzeby będzie korzystał z połączeń międzynarodowych oraz z usług dodatkowych. Zamawiający ma mieć możliwość uzyskania dostępu do innych usług dodatkowych określonych w zaproponowanej taryfie telekomunikacyjnej Wykonawcy. Usługi te będą rozliczane na podstawie aktualnego cennika Wykonawcy. Świadczenie usług będzie trwało przez okres 3 lat od daty rozpoczęcia świadczenia usług, ustalonej w umowie. Średni miesięczny ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego wynosi: połączenia lokalne i strefowe 3 800 min. połączenia międzystrefowe 3 000 min. połączenia do sieci komórkowych 4 500 min. inne (infolinia, biuro numerów) 50 min. Zamawiający zastrzega, że nie zobowiązuje się do utrzymywania określonej wielkości ruchu na danych kierunkach (do sieci komórkowych, strefowych i międzystrefowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach