Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z modyfikacją istniejącego systemu łączności

Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Administracyjno-Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4971497 , fax. 033 4971786
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Administracyjno-Gospodarczy
    Plac Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 4971497, fax. 033 4971786
    REGON: 00051566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z modyfikacją istniejącego systemu łączności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Modyfikacja systemu łączności składającego się z centrali telefonicznej z systemowymi aparatami telefonicznymi i programem taryfikacji połączeń w siedzibie Zamawiającego. 2. Zapewnienie łączy 2 x ISDN PRA (30 kanałów) od operatora do centrali (doprowadzenie, wymiana lub przejęcie istniejących), z zachowaniem dotychczasowych numerów abonenckich, a także zachowanie 20 łączy analogowych centrali jako przyłączy zabezpieczających łączność w razie awarii lub przepełnienia łączy cyfrowych. 3. Przeniesienie numeracji DDI obecnie funkcjonującej zakresu 033-4971-400 do 033-4971-899 na łącza PRA 30B+D, numer wiodący dla ruchu przychodzącego 033-4971-497. A także zapewnienie dodatkowej numeracji w zakresie od 200 do 399 w tej samej wiązce DDI a w razie braku numeracji w innej jednolitej wiązce DDI. Dostarczenie usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem łączy kablowych. 4. Zapewnienie usługi telefonicznej, w naliczaniu sekundowym, w zakresie połączeń telefonicznych: lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych, generowanych na wszystkich numerach i dostępach zewnętrznych będących w posiadaniu zamawiającego. 5. Średni miesięczny ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego ma następująca strukturę: a) połączenia lokalne i strefowe - 42900 min b) połączenia międzystrefowe - 6160 min c) połączenia międzynarodowe do krajów UE - 220 min d) połączenia do krajowych sieci komórkowych - 11000 min Wskaźniki zostały zwiększone o 10% ze względu na prawdopodobną większą ilość połączeń związaną z wykorzystaniem zmodyfikowanego systemu łączności Minimalne wymagania techniczne, które musi spełniać modyfikacja systemu łączności w celu świadczenia usługi, a także sposób realizacji świadczonych usług określone zostały w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 15 000,00 zł należy wnieść przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów opisanych w części VII pkt II ppkt 1, 2 i 3 SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Ocena spełnienia warunku - na podstawie dokumentów, o których mowa w części VII pkt II ppkt 2 SIWZ. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w części VII pkt II ppkt.2 SIWZ . 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w części VII pkt II ppkt 2 SIWZ. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w części VII pkt II ppkt 2 SIWZ. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - w przypadku wykonawców występujących wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienie warunku - na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VII pkt II ppkt 2 SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w części VII pkt II , ppkt 4 i 5 SIWZ. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń (oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w cz. VII pkt. I ppkt 2 SIWZ). 8. Wniosą wadium. Ocena spełnienia warunku - uznanie kwoty wadium rachunku Zamawiającego lub na podstawie złożonego oryginału odpowiedniego dokumentu wadialnego. Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp - Załącznik nr 3 do nin. SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 3. Aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza: - że jest związany ofertą przez okres 30 dni , - że zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty, - że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, - że zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 7. Kopia dowodu wniesienia wadium. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach