Przetargi.pl
świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie oraz podległych Prokuratur Rejonowych

Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-439 Warszawa, ul. Bródnowska 13/15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 14 776 , fax. 22 51 14 722
  • Data zamieszczenia: 2014-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie
    ul. Bródnowska 13/15 13/15
    03-439 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 14 776, fax. 22 51 14 722
    REGON: 14016696000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie oraz podległych Prokuratur Rejonowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    LOKALIZACJE 1. Siedziby Prokuratur: 1.1. Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie, ul. Bródnowska 13/15; 1.2. Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Północ, ul. Jagiellońska 5; 1.3. Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe, ul. Kamienna 14; 1.4. Prokuratura Rejonowa w Otwocku, ul. Powstańców Warszawy 3; 1.5. Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Paderewskiego 3; 1.6. Prokuratura Rejonowa w Wołominie, ul Prądzyńskiego 3a; 1.7. Prokuratura Rejonowa w Legionowie, Sobieskiego 47. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Dostarczenie i instalacja centrali telefonicznej w Prokuraturze Okręgowej Warszawa-Praga, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Praga-Południe, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Praga-Północ, Prokuraturze Rejonowej w Otwocku, Prokuraturze Rejonowej w Nowym Dworze Mazowieckim i Prokuraturze Rejonowej w Wołominie. (Dopuszcza się instalacje używanego sprzętu). Świadczenie usług telekomunikacyjnych poprzez dwa niezależne łącza. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis central, sieci i systemowych aparatów telefonicznych. 2.2. Dokumentacja sieci dotycząca Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga, Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Południe, Prokuratury Rejonowej w Otwocku, Prokuratury Rejonowej w Nowym Dworze Mazowieckim i Prokuratury Rejonowej w Legionowie jest w posiadaniu Zamawiającego, natomiast brak jest dokumentacji sieci dla lokalizacji Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Północ i Prokuratury Rejonowej w Wołominie. 2.3. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w obiektach (nie jest to wymóg): na dzień 9 grudnia 2014r. godzina 10:00 dla lokalizacji Bródnowska i Kamienna, na dzień 9 grudnia 2014r. godzina 13:00 dla lokalizacji Jagiellońska, na dzień 10 grudnia 2014r. godzina 10:00 dla lokalizacji Powstańców Warszawy w Otwocku, na dzień 11 grudnia 2014r. godzina 10:00 dla lokalizacji w Wołominie, na dzień 12 grudnia 2014r. godzina 12:00 dla lokalizacji w Nowym Dworze Mazowieckim, na dzień 12 grudnia 2014r. godzina 10:00 dla lokalizacji w Legionowie. Konieczne jest potwierdzenie dzień wcześniej chęci uczestnictwa przed każdą z wizyt. Osoba do kontaktu w sprawie: Ryszard Łopuch - tel. 22 51 14 809. 3. Nomenklatura Operator - w rozumieniu Prawa Zamówień Publicznych - Wykonawca. Abonent - w rozumieniu Prawa Zamówień Publicznych - Zamawiający. 4. Specyfikacja lokalizacji: 4.1. ul. Bródnowska 13/15 w Warszawie W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz systemem bilingowym. Z centrali wyodrębnionych jest 140 analogowych linii wewnętrznych oraz 23 cyfrowe linie telefoniczne wraz z systemowymi aparatami będącymi własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Ericsson oraz przystawki rozszerzające) oraz 3 linie wewnętrzne typu ISDN BRA. Połączenia są realizowane poprzez 2 niezależne łącza ISDN PRA. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wymaga się, aby łącza były doprowadzone różnymi drogami teletransmisyjnymi (nie dopuszcza się podwieszek i innych narażonych na uszkodzenia form). Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.2. ul. Kamienna 14 w Warszawie W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz systemem bilingowym. Z centrali wyodrębnionych jest 70 analogowych linii wewnętrznych oraz 3 cyfrowe linie telefoniczne wraz z systemowymi aparatami będącymi własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Ericsson). Połączenia są realizowane poprzez 2 niezależne łącza ISDN PRA. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wymaga się, aby łącza były doprowadzone różnymi drogami teletransmisyjnymi (nie dopuszcza się podwieszek i innych narażonych na uszkodzenia form). Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.3. ul. Jagiellońska 5 w Warszawie W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz z systemem bilingowym i z wyodrębnionymi 50 analogowymi liniami wewnętrznymi i 7 liniami cyfrowymi wraz z systemowymi aparatami, które są własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Ericsson oraz przystawki rozszerzające). Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez jeden trakt ISDN PRA oraz drugie niezależne łącze ISDN BRA w ilości 4 szt. lub ISDN PRA w ilości 1 szt. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wymaga się, aby łącza były doprowadzone różnymi drogami teletransmisyjnymi (nie dopuszcza się podwieszek i innych narażonych na uszkodzenia form). Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.4. ul. Powstańców Warszawy 3 w Otwocku W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz z systemem bilingowym. Z centrali wyodrębnionych jest 34 analogowe linie wewnętrzne i 2 linie cyfrowe wraz z systemowymi aparatami, które są własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Siemens). Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez cztery łącza cyfrowe ISDN BRA lub jedno łącze PRA (nie dopuszcza się podwieszek i innych narażonych na uszkodzenia form). Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.5. ul. Paderewskiego 3 w Nowym Dworze Mazowieckim W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz z systemem bilingowym. Z centrali wyodrębnionych jest 31 analogowych linii wewnętrznych i 1 linia cyfrowa wraz z systemowymi aparatami, które są własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Siemens). Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez jedno łącze PRA (nie dopuszcza się podwieszek i innych narażonych na uszkodzenia form). Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.6. ul. Prądzyńskiego 3a w Wołominie W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz z systemem bilingowym. Z centrali wyodrębnionych jest 53 analogowe linie wewnętrzne i 6 linii cyfrowych wraz z systemowymi aparatami, które są własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Siemens). Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez jedno łącze PRA (nie dopuszcza się podwieszek i innych narażonych na uszkodzenia form). Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.7. ul. Sobieskiego 47 w Legionowie W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz z systemem bilingowym. Z centrali wyodrębnionych jest 26 analogowych linii wewnętrznych i 3 linie cyfrowe wraz z systemowymi aparatami, które są własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Siemens). Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez jedno łącze PRA (nie dopuszcza się podwieszek i innych narażonych na uszkodzenia form). Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 5. Integracja systemu łączności powinna polegać na: 5. Dostarczeniu odpowiedniej ilości łączy podstawowych typu ISDN i odpowiednich łączy backupowych: a) z zachowaniem dotychczasowej numeracji w jednostce centralnej Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie wspólnie z Prokuraturą Rejonową Warszawa-Praga Południe tj. (22)5114700 - (22)5114899 (numeracja należy do ORANGE za pośrednictwem StarNet-Telecom). Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Bródnowskiej 13/15 jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego; b) z zachowaniem istniejącej numeracji we wskazanych jednostkach rejonowych Prokuratury Okręgowej tj. Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga Północ (22)5113200 - (22)5113299 (numeracja należy do ORANGE). Numeracja jest zarejestrowana na Zamawiającego. Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Południe tj. (22)5114900 - (22)5114999 (numeracja należy do ORANGE za pośrednictwem StarNet-Telecom); Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Kamiennej 14 jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy Firmy StarNet Telekom Sp. z o.o. o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego. Prokuratury Rejonowej w Otwocku (022)7195100 - (022)7195139 (numeracja należy do Netii za pośrednictwem StarNet-Telecom); Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Powstańców Warszawy 3 w Otwocku jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy Firmy StarNet Telecom Sp. z o.o. o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego. Prokuratury Rejonowej w Nowym Dworze Mazowieckim (022)7657000 - (022)7657099 (numeracja należy do Neti za pośrednictwem StarNet-Telecom); Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Powstańców Warszawy 3 w Otwocku jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy Firmy StarNet Telecom Sp. z o.o. o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego. Prokuratury Rejonowej w Wołominie (022)7606700 - (022)7606799 (numeracja należy do Neti za pośrednictwem StarNet-Telecom); Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Powstańców Warszawy 3 w Otwocku jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy Firmy StarNet Telecom Sp. z o.o. o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego. Prokuratury Rejonowej w Legionowie (022)7640900 - (022)7640999 (numeracja należy do Neti za pośrednictwem StarNet-Telecom); Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Powstańców Warszawy 3 w Otwocku jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy Firmy StarNet Telecom Sp. z o.o. o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego. 6. Realizacja połączeń telefonicznych (ilość minut) Zamawiający informuje, że do obliczenia ceny oferty (Załącznik nr 3, tabele 1 - 7) należy uwzględnić przewidywaną miesięczną liczbę połączeń (w minutach) zgodnie z poniższym zestawieniem: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga - ul. Bródnowska 13/15 LOKALNE 8 100 MIĘDZYSTREFOWE 1 200 KOMÓRKOWE 6 500 MIĘDZYNARODOWE 20 INNE 200 Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe - ul. Kamienna 14 LOKALNE 4 800 MIĘDZYSTREFOWE 700 KOMÓRKOWE PL 3 300 MIĘDZYNARODOWE 10 INNE 80 Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Północ ul. Jagiellońska 5 LOKALNE 5 900 MIĘDZYSTREFOWE 900 KOMÓRKOWE 2 500 MIĘDZYNARODOWE 10 INNE 100 Prokuratura Rejonowa w Otwocku ul. Powstańców Warszawy 3 LOKALNE 1 700 MIĘDZYSTREFOWE 230 KOMÓRKOWE PL 700 MIĘDZYNARODOWE 5 INNE 50 Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Paderewskiego 3 LOKALNE 1 700 MIĘDZYSTREFOWE 330 KOMÓRKOWE 900 MIĘDZYNARODOWE 1 INNE 30 Prokuratura Rejonowa w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3a LOKALNE 4 700 MIĘDZYSTREFOWE 720 KOMÓRKOWE 1 800 MIĘDZYNARODOWE 5 INNE 70 Prokuratura Rejonowa w Legionowie ul. Sobieskiego 47 LOKALNE 2 500 MIĘDZYSTREFOWE 150 KOMÓRKOWE 700 MIĘDZYNARODOWE 2 INNE 40 Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania stawek za usługi i połączenia nie wymienione w formularzu cenowym według aktualnie obowiązującego cennika Wykonawcy. Połączenia taryfikowane sekundowo od pierwszej sekundy trwania połączenia bez opłat inicjacyjnych za połączenie. Do kalkulacji ceny brutto oferty (Formularz Cenowy Załącznik Nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia) należy przyjąć ceny jednostkowe połączeń według taryf Operatora pomnożone przez podane przez Zamawiającego ilości. 7. W zakres pracy serwisu wchodzą: 7.1. Zakres Serwisu central telefonicznych zamiana linii cyfrowej na analogową, zamiana linii analogowej na cyfrową, zmiana aparatu, zmiana klasy uprawnień za każdy numer, zmiana ustawień aparatu systemowego za każdą funkcję, zmiana numeru końcowego urządzenia abonenckiego na życzenie abonenta, przekierowanie połączeń, blokada połączeń, billing szczegółowy na każdy numer, dedykowany przedstawiciel Dostawcy do obsługi, przeszkolenie osób pracujących na stanowisku telefonistek. Serwis central telefonicznych obejmuje zabezpieczenie centrali przed awariami. Wykonawca zapewnia wszystkie części zapasowe do centrali z możliwością wymiany ich w max. 24 h na własny koszt we wszystkich lokalizacjach. 7.2. Zakres Serwisu sieci naprawa, konserwacja i serwis sieci, usunięcie usterki, wymiana uszkodzonego gniazda, wykonanie pomiarów wadliwie działającej linii, identyfikacja linii, prowadzenie dokumentacji sieci, rozbudowa sieci do 20 m od istniejącego punktu dystrybuującego lub niewykorzystanego zakończenia sieci. 7.3. Serwis aparatów serwis aparatów dotyczy tylko aparatów systemowych, zapewnienie aparatów zastępczych o takiej samej funkcjonalności na czas naprawy starych lub zakup nowych. Koszty naprawy i zakupu aparatów po stronie Zamawiającego. 7.4. Serwis i obsługa lokalnego systemu bilingowego administrowanie systemu bilingowego, aktualizacja bazy danych, generowanie bilingu elektronicznego dotyczącego każdego nr wewnętrznego z lokalnego systemu na żądanie Zamawiającego, wydruk miesięcznego bilingu na żądanie Zamawiającego na miejscu z protokolarnym przekazaniem przez osoby upoważnione, bieżące informowanie o wszelkich zmianach w zakresie usług telekomunikacyjnych z wyprzedzeniem pozwalającym na podjecie ewentualnych działań ze strony Prokuratury, doradztwo techniczne oraz ofertowe przez osobę wyznaczona do bezpłatnych kontaktów ze strony Wykonawcy. Serwis i obsługa dotyczy aktualizacji taryf i comiesięcznego wykonywania raportów szczegółowych i przekazywania ich w postaci zapisu na CD osobie upoważnionej ze strony Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający może zażyczyć sobie dowolnego bilingu szczegółowego z wybranego numeru lub numerów w okresie miedzy wykonywaniem raportów miesięcznych. 8. Wymagania techniczne Zachowanie dotychczasowej numeracji i możliwość rozbudowy centrali o min. 20% w trakcie trwania umowy. Koszty ewentualnej rozbudowy, po stronie Wykonawcy. Możliwość zdalnego nadzoru systemu przez serwis. Zabezpieczenie elektrycznego awaryjnego systemu min. 4 godz. w przypadku awarii zasilania podstawowego: a) centrali b) aparatów - cyfrowych i analogowych c) systemu bilingowego Urządzenie lokalne umożliwiające taryfikacje przy naliczaniu sekundowym. Lokalny system taryfikacyjny umożliwiający wykonywanie pełnych raportów na miejscu, wraz z nagrywaniem bilingów szczegółowych na nośnik CD. Zapewnienie łącza backupowego w lokalizacjach poprowadzonego niezależną drogą komutacyjną od łącza podstawowego tam, gdzie wskazano. 9. Wymagana funkcjonalność Centrali telefonicznej oraz aparatów cyfrowych System centrali musi posiadać zasilanie z możliwością podłączenia bezobsługowych akumulatorów gwarantujących wymagany czas pracy w trybie awaryjnym. Umożliwiać instalacje z okablowaniem pod podłogą techniczną w pomieszczeniach nie wyższych niż 220 cm lub instalacje z okablowaniem bez podłogi technicznej w pomieszczeniach nie wyższych niż 235 cm. System musi posiadać budowę modułową. System musi posiadać wyposażenie w urządzenia umożliwiające archiwizację bazy danych bilingowych. System musi posiadać oprogramowanie umożliwiające wybór abonenta docelowego w sieci. W przypadku awarii zasilania, po przywróceniu zasilania system musi startować automatycznie. System musi posiadać możliwość kopiowania bazy danych (archiwizacji) i zdalnego jej wgrywania (odtwarzania) np. po dokonaniu aktualizacji oprogramowania. Abonenci analogowi i systemowi muszą być dołączani za pomocą pojedynczej pary okablowania miedzianego. Wbudowane funkcje wysyłania tonów DTMF do sieci publicznej. Aparaty muszą mieć możliwość dołączenia modułów z dodatkowymi przyciskami funkcyjnymi. Zapewnić ustawienia zapowiedzi głosowej. Możliwość tworzenia grup wspólnych dzwonków. Przekierowanie połączeń wewnętrznych w układzie dyrektorsko- sekretarskim. Płynna możliwość nadawania uprawnień dla danego numeru (Zamawiający wymaga, aby nadawanie uprawnień nie ograniczało się jedynie do blokowania lub udostępniania całych prefiksów, ale z dokładnością do wybranych numerów). Przekierowanie połączeń bezpośrednio przy nie odbieraniu i przy zajętości. Identyfikacja numeru na aparatach cyfrowych. Możliwość włączenia / wyłączenia identyfikacji połączeń wychodzących dla poszczególnych numerów. W aparatach cyfrowych możliwość programowania klawiszy z podglądem stanu pracy numeru wewnętrznego. Możliwość dowolnego kierowania ruchu na wszystkie łącza przyłączone do centrali. Zróżnicowany sygnał dzwonków. Uprawnienia abonentów. Grupa poszukiwania (hunting). Tryb (nie przeszkadzać). Grupa przejmowania rozmów (pick-up group). Połączenie bezpośrednie (klawisze bezpośredniego monitorowania stacji końcowej). 10. Opis sposobu obliczenia oferty 10.1. Przy obliczaniu ceny oferty wyszczególnić cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto, zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu cenowym Załącznik nr 3 do SIWZ. 10.2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy, przeszkolenia pracowników Zamawiającego, instrukcjami telefonów systemowych w języku polskim. 10.3. Pod pojęciem cena ofertowa brutto Zamawiający rozumie wszystkie koszty związane ze świadczoną usługą przez Operatora w tym np.: opracowania dokumentacji technicznej - musi być zawarty opis drogi kablowej od wejścia budynku do szafy krosowniczej w budynku Zamawiającego, rodzaj kabli z dokładnym opisem, montaż telefonów systemowych, we wskazanych przez Zamawiającego pokojach związane z usługą koszty jednorazowe jak transport centrali, należy też ująć koszty opłat miesięcznych np. dzierżaw łączy do wykonania usługi, jeżeli Operator będzie musiał ponieść takie koszty. 10.4. Miesięczna opłata z tytułu dzierżawy centrali i serwisu systemu. W cenie należy uwzględnić wszystkie prace związane z eksploatacją centrali, których koszty poniesie Zamawiający (w tym koszty początkowej instalacji systemu). 10.5. Cena połączeń lokalnych. Należy podać cenę połączeń lokalnych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w strefie numerycznej (22), które poniesie Zamawiający w całym okresie trwania umowy. 10.6. Cena połączeń międzymiastowych. Należy podać cenę połączeń międzymiastowych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy 10.7. Cena połączeń komórkowych. Należy podać cenę połączeń komórkowych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy. 10.8. Połączenia inne dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy. 10.9. Cena abonamentu łączy musi zawierać: cenę łącza podstawowego i łącza backupowego + ewentualne opłaty abonamentowe dodatkowe przypisane do tych łączy. UWAGA! Wykonawca zapewnia przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów wykorzystywanych przez Zamawiającego i uruchomienie na tych liniach usługi DDI z zachowaniem planów numeracyjnych na koszt Zamawiającego zgodnie z aktualnym cennikiem tego rodzaju usługi. Koszty wraz z cennikiem muszą być załączone do oferty w postaci załącznika tytułem weryfikacji poniesionych przez Zamawiającego kosztów. Wartość ta nie jest składnikiem wartości oferty. 11. Wymagania jakie musi spełniać Operator i Zamawiający 11.1. Operator - Czas naprawy w przypadku awarii centrali telefonicznej do 24 godz. 11.2. Operator - W przypadku awarii centrali Operator założy centralę o nie mniejszych parametrach technicznych w ciągu 24 godzin w uzgodnieniu z Zamawiającym. 11.3. Operator - wystawiać musi jedna fakturę VAT, w układzie miesięcznym, okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca. Biling do faktury musi być sporządzony w formie papierowej i elektronicznej z wyszczególnieniem każdego numeru z podziałem na każdą jednostkę podległą Prokuraturze Okręgowej Warszawa-Praga. 11.4. Podział numeracji na centralach zostanie uzgodniony po zakończeniu postępowania. 11.5. Montaż i uruchomienie central w lokalizacjach w ciągu nieprzekraczalnie 7 dni roboczych po udzieleniu zamówienia na usługi telekomunikacyjne. Zamawiający określił 7-dniowy termin uruchomienia i montażu centrali w oparciu o kalkulację ryzyka pozostania bez świadczonej przedmiotowej usługi w czasie przejmowania świadczenia usługi przez nowego Wykonawcę. Jednoczenie dopuszcza się instalację używanej centrali. W związku z powyższym ww. termin uruchomienia i montażu centrali jest realny. Przerwa w dostępie do usług telekomunikacyjnych związana z uruchomieniem centrali nie może trwać dłużej niż 24 godziny i może mieć miejsce w dniach wolnych od pracy (sobota/niedziela). 11.5. Serwis obsługujący wskazane lokalizacje winien posiadać Poświadczenie Bezpieczeństwa na dostęp do informacji niejawnych w dacie zawarcia umowy. Jest to konieczne między innymi ze względu na dostęp do poufnych informacji, takich jak szczegółowe bilingi, oraz dostęp do serwerowni Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena abonamentu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawapraga.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach