Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz bezprzewodowej transmisji danych wraz uruchomieniem usług darmowych połączeń głosowych stacjonarnych pomiędzy obiema lokalizacjami szpitala

Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Poniatowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 64 03 299, , fax. 25 64 03 263
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
    Poniatowskiego 26
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 64 03 299, , fax. 25 64 03 263
    REGON: 14194475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz bezprzewodowej transmisji danych wraz uruchomieniem usług darmowych połączeń głosowych stacjonarnych pomiędzy obiema lokalizacjami szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zamówienie obejmuje: a. uruchomienie kablowego łącza podstawowego dla telefonii stacjonarnej w obu lokalizacjach, b. uruchomienie łącza zapasowego dla telefonii stacjonarnej w obu lokalizacjach, c. świadczenie usług telekomunikacyjnych (telefonicznych i faksowych) w zakresie realizacji połączeń strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do sieci telefonii komórkowej, d. świadczenie usług telefonii komórkowej, e. świadczenie darmowych usług głosowych w ramach tzw. biznes grupy tj. darmowe połączenia przychodzące i wychodzące wykonywane w ramach numeracji stacjonarnej i komórkowej Zamawiającego, f. świadczenie usług mobilnego dostępu do Internetu, g. świadczenie usług obsługi wysyłania wiadomości SMS z dedykowanych numerów/kart SIM, h. przejęcie dotychczasowej numeracji Zamawiającego, i. serwis central telefonicznych lub dla lokalizacji Rudka dzierżawa fabrycznie nowej centrali telefonicznej wraz z jej dostawą, instalacją, konfiguracją, produkcyjnym uruchomieniem j. szkolenie podstawowe min. 2 pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i zarządzania centralą. W ramach miesięcznego abonamentu Wykonawca zobowiązuje świadczyć następujące usługi w zakresie bieżącej obsługi, konfiguracji i konserwacji centrali telefonicznej: a) telefoniczną pomoc techniczną konsultantów serwisowych 24 h na dobę w zakresie bieżącej obsługi centrali i obsługi stanów awaryjnych; b) dostosowywanie konfiguracji centrali do bieżących potrzeb Zamawiającego; c) identyfikację usterek i nieprawidłowości w pracy centrali i ich usuwanie przy pomocy zdalnego dostępu lub podczas wizyty serwisowej w miejscu instalacji centrali; d) utrzymanie ciągłości eksploatacji centrali; e) aktualizacje oprogramowania centrali; f) przeprowadzanie konserwacji i przeglądów centrali zgodnie z zaleceniami jej producenta; g) przeprowadzanie szkoleń administratorów Zamawiającego z obsługi centrali, jej konfiguracji oraz sporządzania raportów dotyczących połączeń wychodzących i przychodzących, wykorzystania zasobów centrali, puli numerów itp. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik do SIWZ (OPZ- opracowany dla przedmiotowego zamówienia) oraz wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym, tj.: - posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W wyznaczonym terminie na składanie ofert wraz z wypełnionym i podpisanym Formularzem „Oferta” (Załącznik Nr 1 do SIWZ), należy złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia wykonawcy, których wzór określa Załącznik Nr 3a i 3b do SIWZ – Wzór Oświadczeń Wykonawcy dotyczących warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia. 2) Pełnomocnictwo/a dla osoby (osób) upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy do podpisania oferty lub dokumentów złożonych łącznie z Formularzem Oferty, w oryginale lub w postaci notarialnie potwierdzonej kopii, o ile upoważnienie do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę/ Podwykonawcę/inny podmiot; Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zobowiązani są przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą biorącym udział w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu- wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dokumenty na wezwanie Zamawiającego:zgodne z pkt. III. 4 i III.5 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu; Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przed wyznaczoną datą zawarcia umowy do złożenia: - Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy; - Cennika usług telekomunikacyjnych. Zgodnie z wymogiem rozdz. I SIWZ, Wykonawca lub podwykonawca złożył w terminie do 14 dni od podpisania umowy, oświadczenie o zatrudnieniu przy wykonywaniu usług pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach