Przetargi.pl
świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej

Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-439 Warszawa, ul. Bródnowska 13/15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 14 776 , fax. 22 51 14 722
  • Data zamieszczenia: 2012-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie
    ul. Bródnowska 13/15 13/15
    03-439 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 14 776, fax. 22 51 14 722
    REGON: 14016696000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawapraga.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Na świadczenie usługi telefonii stacjonarnej na potrzeby: 1) Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie przy ul. Bródnowskiej 13/15; 2) Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga - Północ przy ul. Jagiellońskiej 5; 3) Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga - Południe przy ul. Kamiennej 14; 4) Prokuratury Rejonowej w Otwocku przy ul. Powstańców Warszawy 3, 5) Prokuratury Rejonowej w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 3; 6) Prokuratury Rejonowej w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3a; 7) Prokuratury Rejonowej w Legionowie przy ul. Sobieskiego 47; z terminem realizacji 24 miesiące tzn. od 1 stycznia 2013r. do 31 grudnia 2014r. LOKALIZACJE 1. Siedziby Prokuratur: 1.1. Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie, ul. Bródnowska 13/15; 1.2. Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Północ, ul. Jagiellońska 5; 1.3. Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe, ul. Kamienna 14; 1.4. Prokuratura Rejonowa w Otwocku, ul. Powstańców Warszawy 3; 1.5. Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Paderewskiego 3; 1.6. Prokuratura Rejonowa w Wołominie, ul Prądzyńskiego 3a; 1.7. Prokuratura Rejonowa w Legionowie, Sobieskiego 47. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Dostarczenie i instalacja centrali telefonicznej w Prokuraturze Okręgowej Warszawa-Praga, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Praga-Południe, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Praga-Północ, Prokuraturze Rejonowej w Otwocku, Prokuraturze Rejonowej w Nowym Dworze Mazowieckim i Prokuraturze Rejonowej w Wołominie. (Dopuszcza się instalacje używanego sprzętu). Świadczenie usług telekomunikacyjnych poprzez dwa niezależne łącza. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis central, sieci i systemowych aparatów telefonicznych. 2.2. Dokumentacja sieci dot. Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga, Prokuraturze Rejonowej Warszawa Praga-Południe i Prokuraturze Rejonowej w Otwocku jest w posiadaniu Samodzielnego Działu Informatyzacji natomiast brak jest dokumentacji sieci dla pozostałych lokalizacji. Osoba do kontaktu w sprawie: Daniel Rosa - Samodzielny Dział Informatyzacji, tel. 22 51 14 778. 2.3. Zamawiający wyznacza niezmienny termin dostępu do dokumentacji i oględzin sieci (nie jest to wymóg): - na dzień 11 grudnia 2012r. na godz. 9:00 dla lokalizacji Bródnowska i Kamienna, - 11 grudnia 2012r. na godz. 10:00 dla lokalizacji Jagiellońska, - 11 grudnia 2012r. na godz. 11:00 dla lokalizacji Powstańców Warszawy w Otwocku. - 11 grudnia 2012r. na godz. 15:00 dla lokalizacji w Nowym Dworze Mazowieckim, - 11 grudnia 2012r. na godz. 12:00 dla lokalizacji w Wołominie, - 11 grudnia 2012r. na godz. 14:00 dla lokalizacji w Legionowie. Konieczne jest potwierdzenie chęci uczestnictwa przed każdą z wizyt nie później, niż do dnia 10 grudnia 2012r. Osoba do kontaktu w sprawie: Daniel Rosa - Samodzielny Dział Informatyzacji, tel. 22 51 14 778. 3. Nomenklatura Operator - w rozumieniu Prawa Zamówień Publicznych - Wykonawca. Abonent - w rozumieniu Prawa Zamówień Publicznych - Zamawiający. 4. Specyfikacja lokalizacji: 4.1. ul. Bródnowska 13/15 w Warszawie W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz systemem bilingowym. Z centrali wyodrębnionych jest 140 analogowe linie wewnętrzne oraz 20 cyfrowych linii telefonicznych wraz z systemowymi aparatami będącymi własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Ericsson oraz przystawki rozszerzające) oraz 3 linie wewnętrzne typu ISDN BRA. Połączenia są realizowane poprzez 2 niezależne łącza ISDN PRA. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wymaga się, aby łącza były doprowadzone różnymi drogami teletransmisyjnymi. (nie dopuszcza się podwieszek i innych narażonych na uszkodzenia form) Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.2. ul. Jagiellońska 5 w Warszawie W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz z systemem bilingowym i z wyodrębnionymi 45 analogowymi liniami wewnętrznymi i 6 liniami cyfrowymi wraz z systemowymi aparatami, które są własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Ericsson oraz przystawki rozszerzające). Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez 1 trakt ISDN PRA oraz drugie niezależne łącze ISDN BRA w ilości 4 szt. lub ISDN PRA w ilości 1 szt. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wymaga się, aby łącza były doprowadzone różnymi drogami teletransmisyjnymi. (nie dopuszcza się podwieszek i innych narażonych na uszkodzenia form) Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.3. ul. Kamienna 14 w Warszawie W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz systemem bilingowym. Z centrali wyodrębnionych jest 76 analogowych linii wewnętrznych oraz 3 cyfrowe linie telefoniczne wraz z systemowymi aparatami będącymi własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Ericsson). Połączenia są realizowane poprzez 2 niezależne łącza ISDN PRA. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wymaga się, aby łącza były doprowadzone różnymi drogami teletransmisyjnymi. (nie dopuszcza się podwieszek i innych narażonych na uszkodzenia form) Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.4. ul. Powstańców Warszawy 3 w Otwocku W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz z systemem bilingowym. Z centrali wyodrębnionych jest 34 analogowymi liniami wewnętrznymi i 2 liniami cyfrowymi wraz z systemowymi aparatami, które są własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Siemens). Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez cztery łącza cyfrowe 4 x ISDN BRA. Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.5. ul. Paderewskiego 3 w Nowym Dworze Mazowieckim W obiekcie zainstalowana jest centrala telefoniczna. Nie przewiduje się wykorzystania obecnie zainstalowanej centrali. Nie spełnia ona wymagań określonych w punkcie 9. Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez łącze ISDN PRA, oraz 35 liniami wewnętrznymi analogowymi i 4 wewnętrznymi liniami cyfrowymi. Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.6. ul. Prądzyńskiego 3a w Wołominie W obiekcie dzierżawione jest ok. 40 linii analogowych od właściciela budynku. Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez łącze cyfrowe ISDN PRA, oraz 60 liniami wewnętrznymi analogowymi i 4 wewnętrznymi liniami cyfrowymi . Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.7. ul. Sobieskiego 47 w Legionowie W obiekcie zainstalowana jest centrala telefoniczna. Nie przewiduje się wykorzystania obecnie zainstalowanej centrali. Nie spełnia ona wymagań określonych w punkcie 9. Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez łącze ISDN PRA, oraz 45 liniami wewnętrznymi analogowymi i 4 wewnętrznymi liniami cyfrowymi. Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 5. Integracja systemu łączności powinna polegać na: 5. Dostarczeniu odpowiedniej ilości łączy podstawowych typu ISDN i odpowiednich łączy backupowych: a) z zachowaniem dotychczasowej numeracji w jednostce centralnej Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga tj. (22)5114700 - (22)5114899 (numeracja należy do TPSA za pośrednictwem StarNet-Telecom); Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Bródnowskiej 13/15 jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego; b) z zachowaniem istniejącej numeracji we wskazanych jednostkach rejonowych Prokuratury Okręgowej tj. - Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga Północ (22)5113200 - (22)5113299 (numeracja należy do TPSA ); Numeracja jest zarejestrowana na Zamawiającego. - Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Południe tj. (22)5114900 - (22)5114999 (numeracja należy do TPSA za pośrednictwem StarNet-Telecom); Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Kamiennej 14 jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy Firmy StarNet Telekom Sp. z o.o. o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego. - Prokuratury Rejonowej w Otwocku (022)7195100 - (022)7195139 (numeracja należy do Neti za pośrednictwem StarNet-Telecom); Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Powstańców Warszawy 3 w Otwocku jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy Firmy StarNet Telecom Sp. z o.o. o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego. c) z czasowym zachowaniem dwóch analogowych numerów głównych na okres trzech miesięcy z informacją o zmianie numeracji i nowych numerach w Prokuraturze Rejonowej w Nowym Dworze Mazowieckim. d) z czasowym zachowaniem dwóch analogowych numerów głównych na okres trzech miesięcy z informacją o zmianie numeracji i nowych numerach w Prokuraturze Rejonowej w Wołominie. e) z czasowym zachowaniem dwóch analogowych numerów głównych na okres trzech miesięcy z informacją o zmianie numeracji i nowych numerach w Prokuraturze Rejonowej w Legionowie. Koszty abonamentów w związku z treścią powyższych punktów c, d, e poniesie Zamawiający. Na liniach, o których mowa w pkt c, d, i e Wykonawca zapewni informacje o zmianie numeracji. 6. Realizacja połączeń telefonicznych (ilość minut) Zamawiający informuje, że do obliczenia ceny oferty (Załącznik nr 3, tabele 1 - 7) należy uwzględnić przewidywaną miesięczną ilość połączeń (w minutach) zgodnie z poniższym zestawieniem: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga - ul. Bródnowska 13/15 LOKALNE 10 500 MIĘDZYSTREFOWE 2 000 KOMÓRKOWE 10 000 MIĘDZYNARODOWE 50 INNE 300 Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Północ ul. Jagiellońska 5 LOKALNE 8 000 MIĘDZYSTREFOWE 1 500 KOMÓRKOWE 4 500 MIĘDZYNARODOWE 1 INNE 100 Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe - ul. Kamienna 14 LOKALNE 6 000 MIĘDZYSTREFOWE 1500 KOMÓRKOWE PL 7 000 MIĘDZYNARODOWE 10 INNE 150 Prokuratura Rejonowa w Otwocku ul. Powstańców Warszawy 3 LOKALNE 2 000 MIĘDZYSTREFOWE 400 KOMÓRKOWE PL 1 500 MIĘDZYNARODOWE 1 INNE 100 Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Paderewskiego 3 LOKALNE 8 000 MIĘDZYSTREFOWE 1 500 KOMÓRKOWE 4 500 MIĘDZYNARODOWE 1 INNE 100 Prokuratura Rejonowa w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3a LOKALNE 8 000 MIĘDZYSTREFOWE 1 500 KOMÓRKOWE 4 500 MIĘDZYNARODOWE 1 INNE 100 Prokuratura Rejonowa w Legionowie ul. Sobieskiego 47 LOKALNE 8 000 MIĘDZYSTREFOWE 1 500 KOMÓRKOWE 4 500 MIĘDZYNARODOWE 1 INNE 100 Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania stawek za usługi i połączenia nie wymienione w formularzu cenowym według aktualnie obowiązującego cennika Wykonawcy. Połączenia taryfikowane sekundowo od pierwszej sekundy trwania połączenia bez opłat inicjacyjnych za połączenie. Do kalkulacji ceny brutto oferty (Formularz Cenowy Załącznik Nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia) należy przyjąć ceny jednostkowe połączeń według taryf Operatora pomnożone przez podane przez Zamawiającego ilości. 7. W zakres pracy serwisu wchodzą: 7.1. Zakres Serwisu central telefonicznych - zamiana linii cyfrowej na analogową, - zamiana linii analogowej na cyfrową, - zmiana aparatu, - zmiana klasy uprawnień za każdy numer, - zmiana ustawień aparatu systemowego za każdą funkcję, - zmiana numeru końcowego urządzenia abonenckiego na życzenie abonenta, - przekierowanie połączeń, - blokada połączeń, - billing szczegółowy na każdy numer, - dedykowany przedstawiciel Dostawcy do obsługi, - przeszkolenie osób pracujących na stanowisku telefonistek. Serwis central telefonicznych obejmuje zabezpieczenie centrali przed awariami. Wykonawca zapewnia wszystkie części zapasowe do centrali z możliwością wymiany ich w max. 24 h na własny koszt we wszystkich lokalizacjach. 7.2. Zakres Serwisu sieci - naprawa, konserwacja i serwis sieci, - usunięcie usterki, - wymiana uszkodzonego gniazda, - wykonanie pomiarów wadliwie działającej linii, - identyfikacja linii, - prowadzenie dokumentacji sieci, - rozbudowa sieci do 20 m od istniejącego punktu dystrybuującego lub niewykorzystanego zakończenia sieci. 7.3. Serwis aparatów - serwis aparatów dotyczy tylko aparatów systemowych, - zapewnienie aparatów zastępczych o takiej samej funkcjonalności na czas naprawy starych lub zakup nowych. Koszty naprawy i zakupu aparatów po stronie Zamawiającego. 7.4. Serwis i obsługa lokalnego systemu bilingowego - administrowanie systemu bilingowego, - aktualizacja bazy danych, - generowanie bilingu elektronicznego dotyczącego każdego nr wewnętrznego z lokalnego systemu na żądanie Zamawiającego, - wydruk miesięcznego bilingu na żądanie Zamawiającego na miejscu z protokolarnym przekazaniem przez osoby upoważnione, - bieżące informowanie o wszelkich zmianach w zakresie usług telekomunikacyjnych z wyprzedzeniem pozwalającym na podjecie ewentualnych działań ze strony Prokuratury, - doradztwo techniczne oraz ofertowe przez osobę wyznaczona do bezpłatnych kontaktów ze strony Wykonawcy. Serwis i obsługa dotyczy aktualizacji taryf i comiesięcznego wykonywania raportów szczegółowych i przekazywania ich w postaci zapisu na CD osobie upoważnionej ze strony Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający może zażyczyć sobie dowolnego bilingu szczegółowego z wybranego numeru lub numerów w okresie miedzy wykonywaniem raportów miesięcznych. 8. Wymagania techniczne - Zachowanie dotychczasowej numeracji (tam gdzie wskazano) i możliwość rozbudowy centrali o min. 20% w trakcie trwania umowy. Koszty ewentualnej rozbudowy, po stronie Wykonawcy. - Możliwość zdalnego nadzoru systemu przez serwis. - Zabezpieczenie elektrycznego awaryjnego systemu min. 4 godz. w przypadku awarii zasilania podstawowego: a) centrali b) aparatów - cyfrowych i analogowych c) systemu bilingowego - Urządzenie lokalne umożliwiające taryfikacje przy naliczaniu sekundowym. - Lokalny system taryfikacyjny umożliwiający wykonywanie pełnych raportów na miejscu, wraz z nagrywaniem bilingów szczegółowych na nośnik CD. - Zapewnienie łącza backupowego w lokalizacjach poprowadzonego niezależną drogą komutacyjną od łącza podstawowego. 9. Wymagana funkcjonalność Centrali telefonicznej oraz aparatów cyfrowych - System centrali musi posiadać zasilanie z możliwością podłączenia bezobsługowych akumulatorów gwarantujących wymagany czas pracy w trybie awaryjnym. - Umożliwiać instalacje z okablowaniem pod podłogą techniczną w pomieszczeniach nie wyższych niż 220 cm lub instalacje z okablowaniem bez podłogi technicznej w pomieszczeniach nie wyższych niż 235 cm. - System musi posiadać budowę modułowa. - System musi posiadać wyposażenie w urządzenia umożliwiające archiwizację bazy danych bilingowych. - System musi posiadać oprogramowanie umożliwiające wybór abonenta docelowego w sieci. - W przypadku awarii zasilania, po przywróceniu zasilania system musi startować automatycznie. - System musi posiadać możliwość kopiowania bazy danych (archiwizacji) i zdalnego jej wgrywania (odtwarzania) np. po dokonaniu aktualizacji oprogramowania. - Abonenci analogowi i systemowi muszą być dołączani za pomocą pojedynczej pary okablowania miedzianego. - Wbudowane funkcje wysyłania tonów DTMF do sieci publicznej. - Aparaty muszą mieć możliwość dołączenia modułów z dodatkowymi przyciskami funkcyjnymi. - Zapewnić ustawienia zapowiedzi głosowej. - Możliwość tworzenia grup wspólnych dzwonków. - Przekierowanie połączeń wewnętrznych w układzie dyrektorsko- sekretarskim. - Płynna możliwość nadawania uprawnień dla danego numeru (Zamawiający wymaga, aby nadawanie uprawnień nie ograniczało się jedynie do blokowania lub udostępniania całych prefiksów, ale z dokładnością do wybranych numerów). - Przekierowanie połączeń bezpośrednio przy nie odbieraniu i przy zajętości. - Identyfikacja numeru na aparatach cyfrowych. - Możliwość włączenia / wyłączenia identyfikacji połączeń wychodzących dla poszczególnych numerów. - W aparatach cyfrowych możliwość programowania klawiszy z podglądem stanu pracy numeru wewnętrznego. - Możliwość dowolnego kierowania ruchu na wszystkie łącza przyłączone do centrali. - Zróżnicowany sygnał dzwonków. - Uprawnienia abonentów. - Grupa poszukiwania (hunting). - Tryb nie przeszkadzać. - Grupa przejmowania rozmów (pick-up group). - Połączenie bezpośrednie (klawisze bezpośredniego monitorowania stacji końcowej). 10. Opis sposobu obliczenia oferty 10.1. Przy obliczaniu ceny oferty wyszczególnić cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto, zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu cenowym Załącznik nr 3 do SIWZ. 10.2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy, przeszkolenia pracowników Zamawiającego, instrukcjami telefonów systemowych w języku polskim. 10.3. Pod pojęciem cena ofertowa brutto Zamawiający rozumie wszystkie koszty związane ze świadczoną usługą przez Operatora w tym np.: - opracowania dokumentacji technicznej - musi być zawarty opis drogi kablowej od wejścia budynku do szafy krosowniczej w budynku Zamawiającego, rodzaj kabli z dokładnym opisem, - montaż telefonów systemowych, we wskazanych przez Zamawiającego pokojach związane z usługą koszty jednorazowe jak transport centrali, - należy też ująć koszty opłat miesięcznych np. dzierżaw łączy do wykonania usługi, jeżeli Operator będzie musiał ponieść takie koszty. 10.4. Cena serwisu i dzierżawy centrali. W cenie należy uwzględnić wszystkie prace związane z eksploatacją centrali, których koszty poniesie Zamawiający. 10.5. Cena serwisu sieci wraz z aparatami telefonicznymi. W cenie należy uwzględnić wszystkie prace związane z siecią i aparatami telefonicznymi, których koszty poniesie Zamawiający. 10.6. Cena połączeń lokalnych. Należy podać cenę połączeń lokalnych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w strefie numerycznej (22), które poniesie Zamawiający w całym okresie trwania umowy. 10.7. Cena połączeń międzymiastowych. Należy podać cenę połączeń międzymiastowych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy 10.8. Cena połączeń komórkowych. Należy podać cenę połączeń komórkowych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy. 10.9. Połączenia inne dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy. 10.10. Cena abonamentu łączy musi zawierać: - cenę łącza podstawowego i łącza backupowego + ewentualne opłaty abonamentowe dodatkowe przypisane do tych łączy. 10.11. Opłaty jednorazowe. W opłatach jednorazowych powinny znaleźć się wszystkie koszty związane z instalacją centrali telefonicznej i łączy w centrali. UWAGA! Wykonawca zapewnia przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów wykorzystywanych przez Zamawiającego i uruchomienie na tych liniach usługi DDI oraz MNS z zachowaniem planów numeracyjnych na koszt Zamawiającego zgodnie z aktualnym cennikiem tego rodzaju usługi. Koszty wraz z cennikiem muszą być załączone do oferty w postaci załącznika tytułem weryfikacji poniesionych przez Zamawiającego kosztów. Wartość ta nie jest składnikiem wartości oferty. 11. Wymagania jakie musi spełniać Operator i Zamawiający 11.1. Operator - Czas naprawy w przypadku awarii centrali telefonicznej do 24 godz. 11.2. Operator - W przypadku awarii centrali Operator założy centralę o nie mniejszych parametrach technicznych w ciągu 24 godzin w uzgodnieniu z Zamawiającym. 11.3. Operator - wystawiać musi jedna fakturę VAT, w układzie miesięcznym, okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca. Biling do faktury musi być sporządzony w formie papierowej i elektronicznej z wyszczególnieniem każdego numeru z podziałem na każdą jednostkę podległą Prokuraturze Okręgowej Warszawa-Praga. 11.4. Podział numeracji na centralach zostanie uzgodniony po zakończeniu postępowania. 11.5. Montaż i uruchomienie central w lokalizacjach w ciągu nieprzekraczalnie 7 dni roboczych po udzieleniu zamówienia na usługi telekomunikacyjne. Zamawiający określił 7-dniowy termin uruchomienia i montażu centrali w oparciu o kalkulację ryzyka pozostania bez świadczonej przedmiotowej usługi w czasie przejmowania świadczenia usługi przez nowego Wykonawcę. Jednoczenie dopuszcza się instalacje używanej centrali. W związku z powyższym ww. termin uruchomienia i montażu centrali jest realny. Przerwa w dostępie do usług telekomunikacyjnych związana z uruchomieniem centrali nie może trwać dłużej niż 24 godziny i może mieć miejsce w dniach wolnych od pracy (sobota/niedziela). 11.5. Serwis obsługujący wskazane lokalizacje winien posiadać Poświadczenie Bezpieczeństwa na dostęp do informacji niejawnych w dacie zawarcia umowy. Jest to konieczne między innymi ze względu na dostęp do poufnych informacji, takich jak szczegółowe bilingi. Wszystkie nieuregulowane kwestie w SIWZ są zapisane w projekcie umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na usterki i awarie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawapraga.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach