Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej w jednostkach Policji woj. zachodniopomorskiego, wraz z dostawą telefonów komórkowych z akcesoriami oraz modemów dostępu do Internetu.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2010-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej w jednostkach Policji woj. zachodniopomorskiego, wraz z dostawą telefonów komórkowych z akcesoriami oraz modemów dostępu do Internetu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej dla Policji woj. zachodniopomorskiego, zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dn. 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 z 2004r. poz. 1800 z późn. zm.). przez okres 24 miesięcy od dnia 03.10.2010 roku. Świadczone usługi telekomunikacyjne zapewnić mają między innymi łączność głosową, tekstową (SMS), multimedialną (MMS) oraz mobilny dostęp do zasobów Internetu. Realizacja usług odbywać się będzie poprzez wykorzystanie dostarczonych przez Wykonawcę aktywnych kart SIM oraz aparatów telefonii komórkowej i modemów wraz z akcesoriami i futerałami. Zamówienie obejmuje dostarczenie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (jednak nie później niż do 23.09.2010 roku ): 1) 546 aktywnych kart SIM, w podziale: 4 szt. z pakietem kwotowym 100 zł brutto, 104 szt. z pakietem kwotowym 80 zł brutto, 438 szt. z pakietem kwotowym 30 zł brutto, 2) 20 nieaktywnych kart SIM (stanowiących rezerwę sprzętową) które mają być aktywowane w przypadku zagubienia lub kradzieży po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego takiej potrzeby. 3) 567 szt. nowych komórkowych aparatów telefonicznych w rozbiciu ilościowym na modele: telefon typu A (zgodnie z Załącznikiem do siwz nr 4) w ilości 6 szt, telefon typu B (zgodnie z Załącznikiem do siwz nr 4) w ilości 16 szt, telefon typu C (zgodnie z Załącznikiem do siwz nr 4) w ilości 545 szt. 4) 25 modemów z usługą mobilnego dostępu do Internetu z pakietem kwotowym 20 zł brutto oraz 2 modemy stanowiące rezerwę sprzętową. Z czego 2 aparaty typu A, 4 aparaty typu B i 15 aparatów typu C będą stanowiły rezerwę sprzętową. Liczba aktywnych kart SIM oraz mobilnych dostępów do internetu nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Cena usług w trakcie trwania usługi telekomunikacyjnej w zakresie usług zawartych w ofercie realizowanych na terenie Polski nie może ulec zwiększeniu przez okres trwania umowy. 2. Świadczenie usługi obejmuje następujące elementy: 1)Zapewnienie dostępu do sieci telefonii komórkowej Wykonawcy obejmującej co najmniej 91% terenu Polski na poziomie umożliwiającym realizacje transmisji głosu i danych. 2)Zaprogramowanie, aktywowanie i przekazanie Zamawiającemu kart SIM telefonii komórkowej w ilościach określonych w SIWZ,. 3)Dostarczenie Zamawiającemu fabrycznie nowych modemów i telefonów komórkowych wraz ze skórzanymi futerałami w kolorze czarnym oraz akcesoriami w ilościach określonych w SIWZ do siedziby Zamawiającego. 4)Dostawa sprzętu musi nastąpić nie później niż 23.09.2010 roku. W czasie procedury musi być obecny przedstawiciel Wykonawcy. Przyjęcie sprzętu zostanie dokonane na podstawie Protokołu przyjęcia sprzętu (Załącznikdo siwz nr 5). Zamawiający dokona sprawdzenia: - ilościowego - jakościowego na podstawie dostarczonych wraz ze sprzętem kart katalogowych zawierających wykaz parametrów technicznych w języku polskim, instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeprowadzonych testów funkcjonalnych, sprzętu poprzez losowe wybranie 10% aparatów telefonicznych każdego typu oraz modemów. W celu sprawdzenia funkcjonalnego Wykonawca dostarczy na czas procedury odbioru 5 kart SIM koniecznych do sprawdzenia wszystkich funkcji wymaganych w SIWZ - jakościowego na podstawie dostarczonych wraz z wymaganym oprogramowaniem opisów funkcjonalnych i instrukcji obsługi w języku polskim. 5)Wraz z dostawą telefonów komórkowych i kart SIM Wykonawca dostarczy w wersji elektronicznej (format pliku Microsoft Excel lub Acces lub Open Office) tabelaryczne zestawienie: a)numer karty SIM, b)numer abonenta, c)PIN, d)PIN2, e)PUK, f)PUK2, g)model i numer fabryczny telefonu komórkowego, h)model i numer fabryczny modemu internetowego. 3. Wymagania zamawiającego, w zakresie świadczenia usługi telekomunikacyjnej telefonii komórkowej dla potrzeb policji woj. zachodniopomorskiego, które muszą być spełnione przez wykonawcę na terenie Polski. 1)Pod pojęciem pakietu kwotowego Zamawiający rozumie kwotę, jaką Zamawiający deklaruje wykorzystać na usługi telekomunikacyjne. 2)Wykonawca uruchomi we własnej sieci wszystkie numery telefonów komórkowych będące w posiadaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, a pracujące obecnie w sieci PLUS Polkomtel S.A. 3)Wykonawca uruchomi wydzieloną grupę użytkowników składającą się ze wszystkich dostarczonych numerów telefonicznych, we własnej sieci telefonii komórkowej dedykowanej dla Zamawiającego tworząc grupę korporacyjną Policji województwa zachodniopomorskiego. 4)Za wykonywane połączenia telefoniczne, przesyłane informacje tekstowe (SMS) oraz informacje multimedialne (MMS) pomiędzy uczestnikami w utworzonej grupy korporacyjnej Policji województwa zachodniopomorskiego Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego. 5)Wykonawca stworzy, w ramach utworzonej grupy użytkowników, 22 podgrupy. Nazwę oraz skład podgrup (przyporządkowane numery telefonów) określi Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji podgrup w trakcie trwania umowy. 6)Opłaty za połączenia muszą być naliczane od chwili zgłoszenia się wywołanego telefonu lub innego urządzenia telekomunikacyjnego, do chwili rozłączenia się telefonu lub innego urządzenia telekomunikacyjnego inicjującego połączenie. 7)Wykonawca nie może dokonać zmiany cen podanych w formularzu cenowym załączonym do oferty, a skutkujących wzrostem wysokości opłat w trakcie trwania umowy. 8)Każda z dostarczonych kart SIM musi mieć wyłączoną Pocztę Głosową. 9)Wykonawca zagwarantuje sukcesywne przechodzenie niewykorzystanego pakietu kwotowego na następny okres rozliczeniowy przez minimum 6 kolejnych pełnych okresów rozliczeniowych. W okresie rozliczeniowym w pierwszej kolejności będą wykorzystywane pakiety kwotowe pozostałe z poprzedniego okresu rozliczeniowego. 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany pakietów kwotowych między abonentami bez utraty wcześniej zgromadzonych środków, przy założeniu, że ogólna liczba pakietów kwotowych o określonych wartościach pozostanie bez zmian. Zamiana musi być dokonana na początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Koszty ww zmian muszą być wliczone w koszty oferty. 11)Wykonawca zapewni możliwości zablokowania kart SIM w przypadku jej utraty lub uszkodzenia koszt zablokowania karty musi być wliczony w cenę oferty. 12)Wykonawca musi zablokować w dostarczonych kartach SIM przeznaczonych do modemów służących do transmisji danych możliwość wykonywania połączeń głosowych. 13)W ramach umowy muszą być zagwarantowane i uruchomione następujące usługi: a)wychodzące i przychodzące połączenia telefoniczne, b)wysyłanie i odbieranie SMS, c)wysyłanie i odbieranie MMS, d)dostęp do Internetu w technologiach, GPRS, UMTS, EDGE, HSDPA,HSDPA+, e)prezentacja numeru (dzwoniącego i własnego) CLIP i CLIR, f)roaming, g)włączenie/wyłączenie usług sieciowych CLIP, CLIR, roaming, dostęp do Internetu (koszt włączenia/wyłączenia w cenie oferty), , h)sprawdzanie stanu własnego rachunku przez danego użytkownika, np. w formie wiadomości tekstowej SMS (koszt SMSa w cenie oferty), i)naliczanie (taryfikowanie) czasu trwania połączeń głosowych co 1 (jedną) sekundę (1s/1s) oraz naliczanie (taryfikowanie) transmisji danych maksymalnie co 1 MB - dla każdego typu połączeń tj. krajowych i międzynarodowych, koszt opłaty za rozpoczęcie połączenia musi być wliczony w cenę oferty, j)informacja np. SMSem (koszt SMSa w cenie oferty) o próbie połączenia wraz z numerem osoby dzwoniącej oraz datą i godziną (gdy numer dzwoniący nie posiada ograniczenia prezentacji własnego numeru ) gdy telefon był wyłączony, poza zasięgiem lub linia była zajęta. Usługa ta musi być niezależna od Poczty głosowej. 4. Wymagania dotyczące zapewnienia zasięgu sieci telefonii komórkowej w obszarze wskazanym przez Zamawiającego. 1) Wykonawca zapewni pełną dostępność sieci użytkownikom Zamawiającego wykonującym zadania na terenie kraju, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów gdzie znajdują się jednostki Policji woj. zachodniopomorskiego. Usługi muszą być dostępne 24 godziny na dobę 365 dni w roku. 2) Zapewniony poziom sygnału musi być wystarczający do nawiązania sesji łączności głosowej oraz transmisji danych. 5. Wymagania dotyczące kart SIM. 1)Zamawiający wymaga, aby dostarczone, aktywne karty SIM posiadały możliwość wprowadzenia do pamięci minimum 250 wpisów książki telefonicznej i były zabezpieczone przed uruchomieniem minimum czterocyfrowym kodem PIN. 2)W przypadku trzykrotnego, błędnego wprowadzenia kodu PIN karta zostanie samoczynnie zablokowana. Odblokowanie jej winno nastąpić po wprowadzeniu podanego (przy dostarczeniu kart) Zamawiającemu przez Wykonawcę kodu PUK. 3)Karty SIM muszą być dostarczone do siedziby Zamawiającego w Szczecinie, ul. Małopolska 47 w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. Na opakowaniu każdej z nich musi być umieszczony w sposób czytelny numer telefoniczny abonenta.. 4)Wykonawca uruchomi dla Zamawiającego 546 sztuki kart SIM w celu korzystania przez Zamawiającego z usług telefonii komórkowej oraz 25 modemów z usługą mobilnego dostępu do internetu. Karty SIM winny być zaprogramowane w sposób umożliwiający również transmisję danych w standardzie GPRS, UMTS, 3G, EDGE, HSDPA, HSDPA+. 5)Aktywacja kart SIM i ich dostawa do siedziby Zamawiającego musi być wliczona w cenę oferty. 6. Wymagania dotyczące aparatów telefonicznych. 1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe komórkowe aparaty telefoniczne w oryginalnym opakowaniu producenta, uniemożliwiającym ich uszkodzenie, z naniesionym na opakowaniu w sposób czytelny numerem fabrycznym aparatu telefonicznego, objęte minimum 24 miesięczną gwarancją, wraz z akcesoriami i futerałami skórzanymi w kolorze czarnym mocowanymi w poziomie do paska spodni z zamknięciem magnetycznym ( uchwyt do zamocowania na pasku spodni o szerokości 45 mm ). 2)Wykonawca zagwarantuje w trakcie trwania umowy możliwość zdjęcia blokady SimLock z 10% zakupionych i wskazanych przez Zamawiającego komórkowych aparatów/urządzeń telefonicznych, z możliwością ich użytkowania we wszystkich sieciach komórkowych. Koszt zdjęcia blokady musi być wliczony w cenę oferty. 3)Wykonawca załączy do dostarczonych aparatów komórkowych, urządzeń i oprogramowania instrukcje obsługi w języku polskim. 4)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć telefony komórkowe o wskazanych w Załączniku nr 5 podstawowych parametrach technicznych w ilościach określonych w punkcie I ppkt. 3. 7. Wymagania dotyczące modemów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć modemy wraz z usługą dostępu do internetu dołączane do komputerów posiadanych przez Zamawiającego, w ilości 27 sztuk, o wskazanych poniżej podstawowych parametrach technicznych: 1) Typ modemu: Do gniazda USB 2) Technologia transmisji danych: praca w standardzie HSDPA+ i HSDPA i 3G i EDGE i GPRS w zakresach częstotliwości (850 i 900 i 1800 i 1900 i 2100MHz) przy zastosowaniu na komputerze systemu operacyjnego Microsoft Windows 2000 lub XP lub Vista lub Windows7. 8. Wymagania dotyczące warunków gwarancji i serwisu. 1)Gwarancja na dostarczony sprzęt musi trwać przez minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu przyjęcia sprzętu przez Zamawiającego. 2)Wykonawca zapewni, w dniach i godzinach urzędowania Zamawiającego (dni robocze od 7.30 do 15.30), pełną obsługę w zakresie świadczenia serwisowych usług gwarancyjnych i pozagwarancyjnych dotyczących posiadanego przez Zamawiającego sprzętu komórkowego dostarczonego przez Wykonawcę w ramach obowiązującej umowy. Poprzez naprawy pozagwarancyjne Wykonawca rozumie sporządzanie kosztorysów napraw aparatów telefonicznych i modemów oraz dokonywanie ich napraw w przypadku, gdy uszkodzenie nastąpiło z winy Zamawiającego. Dokonanie napraw pozagwarancyjnych odbywać się będzie na podstawie wyceny kosztów podanych w kosztorysie. Naprawa może nastąpić tylko na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego. 3)Wykonawca uruchomi kanał kontaktowy (czynny w trybie 7/24/365) w celu zgłaszania wszelkich nieprawidłowości w działaniu sprzętu i usług objętych obowiązującą umową. 4)Zamawiający będzie zgłaszał wszelkie nieprawidłowości w działaniu sprzętu i usług objętych obowiązującą umową poprzez kanał kontaktowy (czynny w trybie 7/24/365) telefonicznie oraz faksem. Dane kontaktowe (mailowe, telefoniczne, faksowe i adresowe) Wykonawca określi w umowie. 5)Wykonawca zapewni odbiór uszkodzonego, wadliwego sprzętu, w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia w godzinach urzędowania Zamawiającego (dni robocze od 7.30 do 15.30), i dowóz sprzętu - po usunięciu wady lub jego naprawie, w godzinach urzędowania Zamawiającego (dni robocze od 7.30 do 15.30). Odbiór i dowóz sprzętu dokonywany będzie do i z siedziby Zamawiającego w Szczecinie ul. Małopolska 47. Koszt odbioru i dowozu musi być wliczony w cenę oferty. 6)Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za sprzęt przekazany do naprawy, od momentu jego przyjęcia do momentu jego zwrotu. 7)Czas naprawy urządzenia nie może przekroczyć - 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia uszkodzenia. Po upływie tego terminu Wykonawca wymieni uszkodzony sprzęt na identyczny fabrycznie nowy 8)Na czas naprawy Wykonawca na wniosek Zamawiającego zapewni zastępczy sprzęt umożliwiający skorzystanie z wszystkich usług aktualnie uruchomionych dla danego abonenta. Koszt przekazania i odebrania zastępczego sprzętu musi być wliczony w cenę oferty. 9)W sprawach nieuregulowanych niniejszymi zapisami mają zastosowanie przepisy kodeks cywilnego. 9. Faktury, bilingi. 1)Wykonawca na wszystkie koszty za usługi telekomunikacyjne zrealizowane przez poszczególnych abonentów będzie wystawiał oddzielne faktury dla poszczególnych podgrup. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu fakturę w terminie 14 dni kalendarzowych od zakończenia okresu rozliczeniowego. Od dnia dostarczenia faktury Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatny dostęp do szczegółowego bilingu dla każdej z podgrup, za okres objęty fakturą. 2)Pierwsza opłata (faktura) za świadczenie usługi musi być naliczona po okresie 1 miesiąca od daty aktywacji kart SIM tzn. 03.10.2010 roku. 3)Pierwsza pełna opłata za świadczenie usługi połączeń musi być naliczona od początku okresu bilingowego. 4)Biling połączeń musi zawierać między innymi: czas trwania połączeń, godzinę i minutę wykonania połączeń, adresata połączenia, SMS-y, MMS-y, ilość przesłanych danych, cenę połączeń itp. Koszt uzyskania danych oraz koszt ich dostarczenia musi być wliczony w cenę oferty. Dane taryfikacyjne muszą być udostępnione Zamawiającemu na przykład poprzez aplikację internetową (aplikacja musi być dostarczona z co najmniej 5 licencjami dla użytkowników i 2 dla administratorów). Przy dostępie poprzez aplikację internetową musi istnieć możliwość ich archiwizowania na nośnikach CD przez Zamawiającego. W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu program oraz co najmniej 5 licencji na nieograniczone użytkowanie programu, w którym dane zostały zapisane. Program ten musi mieć możliwość eksportu wszystkich danych do pliku w formacie zgodnym z Microsoft Excel lub Access lub Open Office. Koszty dostarczenia koniecznego oprogramowania wraz z licencjami na jego użytkowanie muszą być wliczone w cenę oferty. 5)Termin płatności faktury - 14 dni za wystawione przez Wykonawcę faktury VAT od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 10.000,00 zł. 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.09.2010r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiajacego 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000. 5.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z terści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żadanie zamawijącego (bebeficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6.Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art. 46 ust. z zastrzeżeniem art. 148 ust.4 uPzp. 7.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust.3 uPzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach