Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz mobilnego dostępu do internetu w jednostkach Policji woj. zachodniopomorskiego, wraz z dostawą telefonów komórkowych z akcesoriami.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2010-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz mobilnego dostępu do internetu w jednostkach Policji woj. zachodniopomorskiego, wraz z dostawą telefonów komórkowych z akcesoriami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej oraz mobilnego dostępu do internetu dla Policji woj. zachodniopomorskiego, zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dn. 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 z 2004r. poz. 1800 z późn. zm.). przez okres 24 miesięcy od dnia aktywacji dostarczonych kart SIM. Zamawiający przeznaczył na realizację umowy kwotę 371 500,00 brutto. 2. Wykaz elementów świadczenia usługi: 1.Zapewnienie dostępu do sieci telefonii komórkowej Wykonawcy obejmującej co najmniej 91% terenu Polski na poziomie umożliwiającym realizacje transmisji głosu i danych. 2.Zawarcie umowy na okres 26 miesięcy od daty jej podpisania, w tym 24 miesiące świadczenia usługi telekomunikacyjnej od dnia aktywacji dostarczonych kart SIM 3.Zaprogramowanie, aktywowanie i dostarczenie Zamawiającemu kart SIM telefonii komórkowej w ilościach: 1) 546 aktywnych kart SIM, w podziale na: a) 4 szt. z pakietem kwotowym 60 zł brutto, b) 96 szt. z pakietem kwotowym 40 zł brutto, c) 436 szt. z pakietem kwotowym 20 zł brutto, d) 10 szt. z usługą mobilnego dostępu do Internetu z limitem transferu danych 3GB bez zmiany parametrów transmisji. 2) 20 nieaktywnych kart SIM (stanowiących rezerwę sprzętową dla wszystkich kart wymienionych w 2.3).I), które mają być aktywowane w przypadku zagubienia lub kradzieży po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego takiej potrzeby. 4.Realizacja usług odbywać się będzie poprzez wykorzystanie dostarczonych przez Wykonawcę aktywnych kart SIM oraz aparatów telefonii komórkowej z akcesoriami i futerałami. Usługa dostępu do internetu będzie realizowana przy wykorzystaniu modemów będących w posiadaniu Zmawiającego i bedących jego własnością. 5.Dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych telefonów komórkowych wraz ze skórzanymi futerałami w kolorze czarnym mocowanymi w poziomie do paska spodni z zamknięciem magnetycznym (uchwyt do zamocowania na pasku spodni o szerokości 45 mm) oraz akcesoriami (zgodnie z Załącznikiem do siwz nr 4) w rozbiciu ilościowym na modele: 1)telefon typu A (zgodnie z Załącznikiem do siwz nr 3) w ilości 5 szt, 2)telefon typu B (zgodnie z Załącznikiem do siwz nr 3) w ilości 10 szt 3)telefon typu C (zgodnie z Załącznikiem do siwz nr 3) w ilości 96 szt, 4)telefon typu D (zgodnie z Załącznikiem do siwz nr 3) w ilości 436 szt. Z czego 1 aparat typu A i 10 aparatów typu C będą stanowiły rezerwę sprzętową. 6.Dostawa sprzętu musi nastąpić nie później niż na 7 dni przed aktywacją dostarczonych kart SIM. W czasie procedury musi być obecny przedstawiciel Wykonawcy. Przyjęcie sprzętu zostanie dokonane na podstawie Protokołu przyjęcia sprzętu (Załącznik do siwz nr 5). Zamawiający dokona sprawdzenia: 1)ilościowego; 2)jakościowego na podstawie dostarczonych wraz ze sprzętem kart katalogowych zawierających wykaz parametrów technicznych w języku polskim, instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeprowadzonych testów funkcjonalnych, sprzętu poprzez losowe wybranie 10% aparatów telefonicznych każdego typu. W celu sprawdzenia funkcjonalnego Wykonawca dostarczy na czas procedury odbioru 5 kart SIM koniecznych do sprawdzenia wszystkich funkcji wymaganych w SIWZ; 3)jakościowego na podstawie dostarczonych wraz z wymaganym oprogramowaniem opisów funkcjonalnych i instrukcji obsługi w języku polskim. 7.Wraz z dostawą telefonów komórkowych i kart SIM Wykonawca dostarczy w wersji elektronicznej (format pliku Microsoft Excel lub Acces lub Open Office) tabelaryczne zestawienie: 1)numer karty SIM, 2)numer abonenta, 3)PIN, 4)PIN2, 5)PUK, 6)PUK2, 7)model i numer fabryczny telefonu komórkowego, 3. Wymagania Zamawiającego w zakresie świadczenia usług 1)Pod pojęciem pakietu kwotowego Zamawiający rozumie kwotę, jaką Zamawiający deklaruje wykorzystać na usługi telekomunikacyjne. 2)Rozpoczęcie świadczenia przedmiotowej usługi jest ściśle związane z rozwiązaniem umowy z dotychczasowym operatorem. Zamawiający zobowiązuje się, w okresie trzech dni roboczych od podpisania umowy z Wykonawcą, do wypowiedzenia dotychczasowej umowy na świadczenie usług telefonii komórkowej, okres wypowiedzenia może trwać od jednego miesiąca do dwóch miesięcy (wynika to z faktu, iż okres ten musi zawierać pełny okres rozliczeniowy, który rozpoczyna się 17-go każdego miesiąca). Zamawiający zobowiązuje się powiadomić Wykonawcę o dacie rozwiązania umowy z dotychczasowym operatorem. 3)Świadczenie usługi telekomunikacyjnej telefonii komórkowej dla potrzeb policji woj. zachodniopomorskiego, musi być spełnione przez wykonawcę na całym terenie Polski. 4)Wykonawca uruchomi we własnej sieci wszystkie numery telefonów komórkowych będące w posiadaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, a pracujące obecnie w sieci PLUS operatora Polkomtel S.A. 5)Wykonawca uruchomi wydzieloną grupę użytkowników składającą się ze wszystkich dostarczonych numerów telefonicznych, we własnej sieci telefonii komórkowej dedykowanej dla Zamawiającego tworząc grupę korporacyjną Policji województwa zachodniopomorskiego. 6)Za wykonywane połączenia telefoniczne na terenie Polski pomiędzy uczestnikami utworzonej grupy korporacyjnej Policji województwa zachodniopomorskiego Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego. 7)Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego za wykorzystane usługi telekomunikacyjne zgodnie ze złożoną ofertą cenową w ramach pakietu kwotowego oraz poza nim. 8)Wykonawca stworzy, w ramach utworzonej grupy użytkowników, 22 podgrupy. Nazwę oraz skład podgrup (przyporządkowane numery telefonów) określi Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji podgrup w trakcie trwania umowy. Modyfikacja podgrup nie może doprowadzić do zmiany ogólnej liczby abonentów w grupie korporacyjnej. 9)Opłaty za połączenia muszą być naliczane od chwili zgłoszenia się wywołanego telefonu lub innego urządzenia telekomunikacyjnego, do chwili rozłączenia się telefonu lub innego urządzenia telekomunikacyjnego inicjującego połączenie. 10)Wykonawca nie może dokonać zmiany cen podanych w formularzu cenowym załączonym do oferty, a skutkujących wzrostem wysokości opłat w trakcie trwania umowy. 11)Liczba aktywnych kart SIM nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 12)Każda z dostarczonych kart SIM musi mieć wyłączoną Pocztę Głosową. 13)Wykonawca zagwarantuje sukcesywne przechodzenie niewykorzystanego pakietu kwotowego na następny okres rozliczeniowy przez minimum 6 kolejnych pełnych okresów rozliczeniowych. W okresie rozliczeniowym w pierwszej kolejności będą wykorzystywane pakiety kwotowe pozostałe z poprzedniego okresu rozliczeniowego. 14)Wykonawca załączy do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych będących przedmiotem umowy. 15)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany pakietów kwotowych między abonentami bez utraty wcześniej zgromadzonych środków, przy założeniu, że ogólna liczba pakietów kwotowych o określonych wartościach pozostanie bez zmian. Zamiana musi być dokonana na początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Koszty ww zmian muszą być wliczone w koszty oferty. 16)Wykonawca zapewni możliwość zablokowania kart SIM w przypadku jej utraty lub uszkodzenia koszt zablokowania karty musi być wliczony w cenę oferty. 17)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty SIM z usługą mobilnego dostępu do internetu z limitem trasferu danych 3 GB bez zmiany parametrów transmisji. Po przekroczeniu limitu transferu danych 3GB Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów transmisji tzn. zmniejszenie prędkości transmisji do 1Mb/s. 18)Wykonawca musi zablokować w dostarczonych kartach SIM przeznaczonych do transmisji danych w usłudze dostępu do internetu możliwość wykonywania połączeń głosowych. 19)Wykonawca zablokuje dla wszystkich dostarczanych zgodnie z umową kart SIM możliwość wykonywania połączeń na numery wykorzystywane do świadczenia usług o podwyższonej opłacie i będzie blokował kolejne numery do świadczenia usług o podwyższonej opłacie pojawiające się (uruchamiane przez operatorów telekomunikacyjnych) w trakcie trwania umowy. 20)W ramach umowy muszą być zagwarantowane i uruchomione następujące usługi: a)wychodzące i przychodzące połączenia telefoniczne, b)wysyłanie i odbieranie SMS, c)wysyłanie i odbieranie MMS, d)dostęp do Internetu w technologiach, GPRS, UMTS, EDGE, HSDPA, e)prezentacja numeru (dzwoniącego i własnego) CLIP i CLIR, f)roaming, g)włączenie/wyłączenie usług sieciowych CLIP, CLIR, roaming, dostęp do Internetu (koszt włączenia/wyłączenia w cenie oferty), , h)sprawdzanie stanu własnego rachunku przez danego użytkownika, np. w formie wiadomości tekstowej SMS (koszt SMSa w cenie oferty), i)naliczanie (taryfikowanie) czasu trwania połączeń głosowych co 1 (jedną) sekundę (1s/1s) oraz naliczanie (taryfikowanie) transmisji danych maksymalnie co 100 kB - dla każdego typu połączeń tj. krajowych i międzynarodowych dla kart SIM wymienionych w 2.3).I.a)b)c), koszt opłaty za rozpoczęcie połączenia musi być wliczony w cenę oferty, pod pojęciem połączenia i transmisja danych międzynarodowe zamawiający rozumie połączenia i transmisję zainicjowaną zgodnie z w/w warunkiem tj. na terenie Polski, a co za tym idzie ich taryfikowanie musi następować zgodnie z taryfikowaniem połączeń i transmisji krajowymi. j)naliczanie (taryfikowanie) czasu trwania połączeń głosowych i transmisji danych realizowanych w ramach usługi roamingu musi się odbywać w oparciu o aktualny na dzień skorzystania z usługi przez Zamawiającego obowiązujący cennik Wykonawcy zgodny z aktualnymi na ten czas ofertami dla odbiorców biznesowych, k)informacja np. SMSem (koszt SMSa w cenie oferty) o próbie połączenia wraz z numerem osoby dzwoniącej oraz datą i godziną (gdy numer dzwoniący nie posiada ograniczenia prezentacji własnego numeru ) gdy telefon był wyłączony, poza zasięgiem lub linia była zajęta. Usługa ta musi być niezależna od Poczty głosowej. 4. Wymagania dotyczące zapewnienia zasięgu sieci telefonii komórkowej. 1) Wykonawca zapewni pełną dostępność sieci użytkownikom Zamawiającego wykonującym zadania na terenie kraju, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów gdzie znajdują się jednostki Policji woj. zachodniopomorskiego. Usługi muszą być dostępne 24 godziny na dobę 365 dni w roku. 2) Zapewniony poziom sygnału musi być wystarczający do nawiązania sesji łączności głosowej oraz transmisji danych. 5. Wymagania dotyczące kart SIM. 1)Zamawiający wymaga, aby dostarczone, aktywne karty SIM posiadały możliwość wprowadzenia do pamięci minimum 250 wpisów książki telefonicznej i były zabezpieczone przed uruchomieniem minimum czterocyfrowym kodem PIN. 2)W przypadku trzykrotnego, błędnego wprowadzenia kodu PIN karta zostanie samoczynnie zablokowana. Odblokowanie jej winno nastąpić po wprowadzeniu podanego (przy dostarczeniu kart) Zamawiającemu przez Wykonawcę kodu PUK. 3)Karty SIM muszą być dostarczone do siedziby Zamawiającego w Szczecinie, ul. Małopolska 47 w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. Na opakowaniu każdej z nich musi być umieszczony w sposób czytelny numer telefoniczny abonenta.. 4)Wykonawca uruchomi dla Zamawiającego 546 sztuk kart SIM w celu korzystania przez Zamawiającego z usług telefonii komórkowej oraz mobilnego dostępu do internetu. Wszystkie karty SIM winny być zaprogramowane w sposób umożliwiający również transmisję danych w standardzie GPRS, UMTS, 3G, EDGE, HSDPA. 5)Wykonawca dostarczy karty SIM w ilościach okreśłonych w 2.3) najpóźniej 7 dni przed ich aktywacją. 6)Aktywacja kart SIM i ich dostawa do siedziby Zamawiającego musi być wliczona w cenę oferty. 6. Wymagania dotyczące aparatów telefonicznych. 1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe komórkowe aparaty telefoniczne w oryginalnym opakowaniu producenta, uniemożliwiającym ich uszkodzenie, z naniesionym na opakowaniu w sposób czytelny numerem fabrycznym aparatu telefonicznego, objęte 24 miesięczną gwarancją, wraz z akcesoriami i futerałami skórzanymi w kolorze czarnym mocowanymi w poziomie do paska spodni z zamknięciem magnetycznym ( uchwyt do zamocowania na pasku spodni o szerokości 45 mm ). 2)Wykonawca zagwarantuje w trakcie trwania umowy możliwość zdjęcia blokady SimLock z 10% zakupionych i wskazanych przez Zamawiającego komórkowych aparatów/urządzeń telefonicznych, z możliwością ich użytkowania we wszystkich sieciach komórkowych. Koszt zdjęcia blokady musi być wliczony w cenę oferty. 3)Wykonawca załączy do dostarczonych aparatów komórkowych, urządzeń i oprogramowania instrukcje obsługi w języku polskim. 4)Wykonawca dostarczy telefony komórkowe o wskazanych w Załączniku nr 3 podstawowych parametrach technicznych w ilościach określonych w punkcie 2.5) najpóźniej 7 dni przed aktywacją kart SIM. 7. Wymagania dotyczące warunków gwarancji i serwisu. 1)Wykonawca zapewni na dostarczony sprzęt gwarancje trwającą przez 24 miesiące od dnia podpisania protokołu przyjęcia sprzętu przez Zamawiającego. 2)Wykonawca zapewni, w dniach i godzinach urzędowania Zamawiającego (dni robocze od 7.30 do 15.30), pełną obsługę w zakresie świadczenia serwisowych usług gwarancyjnych i pozagwarancyjnych dotyczących posiadanego przez Zamawiającego sprzętu komórkowego dostarczonego przez Wykonawcę w ramach obowiązującej umowy. Poprzez naprawy pozagwarancyjne Wykonawca rozumie sporządzanie kosztorysów napraw aparatów telefonicznych i modemów oraz dokonywanie ich napraw w przypadku, gdy uszkodzenie nastąpiło z winy Zamawiającego. Dokonanie napraw pozagwarancyjnych odbywać się będzie na podstawie wyceny kosztów podanych w kosztorysie. Naprawa może nastąpić tylko na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego. 3)Wykonawca uruchomi kanał kontaktowy (czynny w trybie 7/24/365) w celu zgłaszania wszelkich nieprawidłowości w działaniu sprzętu i usług objętych obowiązującą umową. 4)Wykonawca i Zamawiający wskarzą osobę/osoby do kontaktów z każdej ze stron które będą uprawnione i odpowiedzialne za kontakty między stronami umowy w zakresie realizacji wszystkich zapisów umowy. 5)Zamawiający będzie zgłaszał wszelkie nieprawidłowości w działaniu sprzętu i usług objętych obowiązującą umową poprzez kanał kontaktowy (czynny w trybie 7/24/365) telefonicznie oraz faksem. Dane kontaktowe (mailowe, telefoniczne, faksowe i adresowe) Wykonawca określi w umowie. 6)Wykonawca zapewni odbiór uszkodzonego, wadliwego sprzętu, w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia w godzinach urzędowania Zamawiającego (dni robocze od 7.30 do 15.30), i dowóz sprzętu - po usunięciu wady lub jego naprawie, w godzinach urzędowania Zamawiającego (dni robocze od 7.30 do 15.30). Odbiór i dowóz sprzętu dokonywany będzie do i z siedziby Zamawiającego w Szczecinie ul. Małopolska 47. Koszt odbioru i dowozu musi być wliczony w cenę oferty. 7)Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za sprzęt przekazany do naprawy, od momentu jego przyjęcia do momentu jego zwrotu. 8)Zamawiający ma prawo składania reklamacji w przedmiocie umowy. Wykonawca musi zająć stanowisko wobec reklamacji i dostarczyć je w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji przesłanej w formie pisemnej na adres Wykonawcy. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w powyższym terminie, uznaje się, że reklamacja została uwzględniona w przypadku braku rozstrzygnięcia w tym zakresie. 9)Czas naprawy urządzenia nie może przekroczyć - 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia uszkodzenia. Po upływie tego terminu Wykonawca wymieni uszkodzony sprzęt na identyczny fabrycznie nowy. Zamawiający dopuszcza gwarancję sprzedawcy i producenta jeżeli jest zgodna z warunkami SIWZ. 10)Na czas naprawy Wykonawca na wniosek Zamawiającego zapewni zastępczy sprzęt umożliwiający skorzystanie z wszystkich usług aktualnie uruchomionych dla danego abonenta. Koszt przekazania i odebrania zastępczego sprzętu musi być wliczony w cenę oferty. 11)W sprawach nieuregulowanych niniejszymi zapisami mają zastosowanie przepisy kodeks cywilnego. 8. Wymagania dotyczące faktur i bilingów. 1)Wykonawca na wszystkie koszty za usługi telekomunikacyjne zrealizowane przez poszczególnych abonentów będzie wystawiał oddzielne faktury dla poszczególnych podgrup. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu fakturę w terminie 14 dni kalendarzowych od zakończenia okresu rozliczeniowego. Od dnia dostarczenia faktury Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatny dostęp do szczegółowego bilingu dla każdej z podgrup, za okres objęty fakturą. 2)Pierwsza opłata (faktura) za świadczenie usługi musi być naliczona po okresie 1 miesiąca od daty aktywacji kart SIM. 3)Pierwsza pełna opłata za świadczenie usługi połączeń musi być naliczona od początku okresu bilingowego. 4)Biling połączeń musi zawierać między innymi: czas trwania połączeń, godzinę i minutę wykonania połączeń, adresata połączenia, SMS-y, MMS-y, ilość przesłanych danych, cenę połączeń itp. Koszt uzyskania danych oraz koszt ich dostarczenia musi być wliczony w cenę oferty. Dane taryfikacyjne muszą być udostępnione Zamawiającemu na przykład poprzez aplikację internetową (aplikacja musi być dostarczona z co najmniej 5 licencjami dla użytkowników i 2 dla administratorów). Przy dostępie poprzez aplikację internetową musi istnieć możliwość ich archiwizowania na nośnikach CD przez Zamawiającego. W przypadku zapisu danych taryfikacyjnych w innym formacie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu program oraz co najmniej 5 licencji na nieograniczone użytkowanie programu, w którym dane zostały zapisane. Program ten musi mieć możliwość eksportu wszystkich danych do pliku w formacie zgodnym z Microsoft Excel lub Access lub Open Office. Koszty dostarczenia koniecznego oprogramowania wraz z licencjami na jego użytkowanie muszą być wliczone w cenę oferty. 5)Wykonawca wystawi fakturę za usługi telekomunikacyjne z 21 dniowym okresem płatności. Wykonawca zapewni dostarczenie faktury do Zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed upływem terminu jej płatności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 10.000,00 zł. 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.10.2010r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiajacego 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000. 5.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z terści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żadanie zamawijącego (bebeficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6.Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art. 46 ust. z zastrzeżeniem art. 148 ust.4 uPzp. 7.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust.3 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach