Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej wraz z dostawą centrali telefonicznej

Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2106207 , fax. (067) 212 40 85
  • Data zamieszczenia: 2012-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
    ul. Rydygiera 1 1
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2106207, fax. (067) 212 40 85
    REGON: 00126182000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila. pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej wraz z dostawą centrali telefonicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej wraz z dostawą i uruchomieniem centrali telefonicznej na rzecz Szpitala Specjalistycznego w Pile 2. Usługi muszą mieć charakter powszechny, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dostęp połączeń przychodzących i wychodzących z wykorzystaniem istniejącej sieci telefonicznej. 3. Wykonawca zamówienia umożliwi: a) Stały dostęp do zewnętrznej sieci PSTN poprzez jeden trakt voipowy (30 kanałów rozmownych, kodek G.711) oraz trakt ISDN PRA (30B+D) do obsługi ruchu odbywającego się za pośrednictwem centrali abonenckiej PABX, którą dostarczy operator; b) Powyższe zrealizowane zostanie przy zachowaniu obecnych numerów telefonicznych. c) Cenrala abonencka PABX dostarczona przez operatora powinna być wyposażona w kartę VoIP obsługującą protokół SIP orz IAX2; d) Centrala abonencka PABX dostarczona przez operatora powinna obsłużyć do 500 linii analogowych wewnętrznych; e) Centrala abonencka PABX dostarczona przez operatora powinna obsłużyć do 40 portów systemowych(aparaty systemowe tego samego producenta, co centrala); f) Centrala abonencka PABX powinna mieć możliwość rozbudowy o wewnętrzną bramę gsm; g) Centrala abonencka PABX powinna być wyposażona w zintegorwane zasilanie buforowe na 8 godzin pracy; h) Centrala abonencka PABX powinna zawierać system taryfikacji połączeń; i) Dostęp do stanowiska komputerowego do taryfikacji; 4. W chwili obecnej łączność telefoniczna do siedziby zamawiającego jest realizowana poprzez: a. stały dostęp do zewnętrznej sieci PSTN poprzez 2 trakty ISDN PRA (30B + D) do obsługi ruchu odbywającego się za pośrednictwem centrali abonenckiej PABX; Operatorem wyżej wymienionego traktu oraz centrali abonenckiej PABX jest w chwili obecnej TP S.A.. 5. Trakty wymienione w pkt 1 w warstwie fizycznej muszą być realizowane drogą kablową. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań z wykorzystaniem urządzeń radiowych, w tym zastosowania radiolinii. 6. Zakończenie sieci (w rozumieniu art. 2 pkt 52 ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne Dz. U. Nr 171, poz: 1800 z późniejszymi zmianami) wykonawcy (operatora) zostanie zlokalizowane, jak obecnie, w pomieszczeniu budynku centrali telefonicznej. 7. Wykonanie przyłącza implementowanego dla potrzeb realizacji niniejszej umowy w warstwie fizycznej (w szczególności: udostępnienie w pomieszczeniu budynku centrali telefonicznej zakończenia sieci wykonawcy operatora) nie może naruszać w żaden sposób istniejącej struktury technicznej i architektonicznej obiektu oraz posesji ze względu na gwarancję jaką objęty jest obiekt. Wszelkie szkody powstałe w czasie instalowania przyłącza (zakończenia sieci) wykonawca jest zobowiązany usunąć niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty wykonania przyłącza (zakończenia sieci), na własny koszt. 8. Uruchomienie usługi (rozpoczęcie świadczenia usługi) nastąpi w sposób bezprzerwowy w stosunku do usługi świadczonej obecnie (dotychczas). Zamawiający dopuszcza maksymalnie dwudziestoczterogodzinną (24 h) techniczną przerwę w dostępie do sieci telekomunikacyjnej (w czasie procedury zmiany operatora). 9. Wykonawca zapewni pełną obsługę organizacyjną i techniczną związaną z procedurą zmiany wykonawcy (operatora) w tym przeprowadzenie niezbędnych testów i prób, na własny koszt. Zamawiający uzna usługę za uruchomioną, po przeprowadzeniu niezbędnych prób zakończonych z wynikiem pozytywnym. 10. Wykonawca zapewni pogotowie serwisowe przez 24h na dobę dla świadczonych usług telekomunikacyjnych oraz sprzętu. Przez pogotowie serwisowe rozumie się możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego usterek lub awarii przez całą dobę za pomocą e-mail i telefonu komórkowego. Nadto Wykonawca zapewni usuwanie awarii i usterek w dni robocze to jest za wyjątkiem niedziel, świąt, sobót w godzinach od 6 do 22, czas reakcji nie dłuższy niż 6 godzin od zgłoszenia. 11. Wykonawca zapewni utrzymanie wszystkich dotychczasowych numerów związanych z funkcjonowaniem traktów 12. Wykonawca zapewni (w ramach opłaty abonamentowej) i bez dodatkowego zgłoszenia ze strony zamawiającego w szczególności blokadę dostępu do wszelkich usług: a) o podwyższonej opłacie ze świadczeniem dodatkowym (m.in. nr 0300x, 0400x, 0700x) b) płatnych usług informacyjnych 080x, 13. W związku z obowiązywaniem punktu 10 zamawiający nie będzie miał obowiązku pokrywać należności za połączenia z usługami wymienionymi w pkt 10. 14. Wykonawca zapewni ponadto w ramach opłaty abonamentowej w szczególności: a) świadczenie usług 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę poprzez umożliwienie realizacji połączeń telefonicznych w numerami lokalnymi, międzymiastowymi, międzynarodowymi, do sieci komórkowych i połączeń z numerami alarmowymi oraz wysyłania i odbierania faksów; b) taryfikację z dokładnością do 1 sekundy; c) zachowanie obecnie istniejącej numeracji, bez względu na warstwę techniczną łącza; d) prezentację numerów (CLIP); e) możliwość blokady prezentacji numerów (CLIR); f) możliwość odbierania faxów poprzez mail; g) możliwość wysyłania faxów poprzez www; h) bezpłatne dostarczanie szczegółowego wykazu wykonywanych usług (bilingów) comiesięcznie, w wersji elektronicznej w postaci pliku możliwym do otwarcia i edycji przez program Microsoft Excel w terminie 14 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Minimalny zakres danych objętych zestawieniem: Numer abonenta wybieranego, data i godzina. 15. Wykonawca zapewni w ramach opłaty abonamentowej w łącze internetowe 1024/256 kbps (wraz z 1 stałym adresem IP) w poniższych lokalizacjach: - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, 64-920 Piła, ul. Moniuszki 1 - 64-920 Piła ,Straż Pożarna ul. Lelewela 31 - 64-850 Ujście, ul. Strażacka 1 16. Wykonawca dostarczy sprzęt niezbędny do wdrożenia Systemu Wspomagania Dowodzenia dla ratownictwa medycznego tj.: a) komputer Fujitsu Esprrimo P400 lub równoważny - szt. 3; b) monitorFujitsu L20T-3LED lub równoważny - szt.3; c) router DrayTek Vigor 2920 lub równoważny - szt. 3; d) drukarka OKI B411dn lub równoważna - szt.3; e) zasilacz UPS Eter lub równoważny szt. 3; f) instalacja i konfiguracja zainstalowanego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną