Przetargi.pl
świadczenie usług telekomunikacyjnych w okresie 3 lat

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 361 58 17 , fax. (041) 361 58 17
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego
    ul. Langiewicza 2 2
    25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 361 58 17, fax. (041) 361 58 17
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług telekomunikacyjnych w okresie 3 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych (wraz z abonamentem) z telefonów stacjonarnych. W zakresie wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. do: a)świadczenia usług telefonicznych dla linii zamawiającego, w zakresie połączeń wychodzących lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych w naliczeniu sekundowym przez okres 3 lat (36 miesięcy) określonych w załączniku nr1, b)świadczenia usług telefonicznych dla zamawiającego, w zakresie połączeń przychodzących lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych w naliczeniu sekundowym oraz fax, na numery Zamawiającego przez okres 3 lat (36 miesięcy), określonych w załączniku nr1, c)świadczenie usług dodatkowych takich jak: blokada połączeń wychodzących (połączenia na numery o podwyższonej opłacie np: 0-700; 0-400; 0-300; oraz połączeń międzynarodowych) blokada prezentacji numeru wywołującego, przekierowania połączeń i innych usług dodatkowych będących w ofercie Wykonawcy. d)Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować, iż usługi, o których mowa świadczone będą drogą kablową, e)Połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj: 112, 985, 991, 997, 998, 999,./ f)Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować, że z tytułu uruchomienia usług Zamawiający nie będzie ponosił opłat za uzyskanie dostępu do sieci telekomunikacyjnej Wykonawcy. g) Wykonawca zagwarantuje świadczenie usług przez czas określony tj. przez 36 miesięcy, h)Wykonawca będzie zobowiązany do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności do świadczenia usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły tj. Codziennie przez całą dobę przez okres obowiązywania umowy z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń tj. Poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi, a ewentualne przerwy rozliczane będą na zasadach określonych w istotnych zapisach umowy, i)Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami specyfikacji, przedłożoną ofertą i obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 16 lipca 2004r Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z zmianami) po sieci kablowej z wykorzystaniem istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej, j)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania dotychczasowych numerów telefonicznych użytkowanych przez Zamawiającego, dla których realizowany jest przedmiot zamówienia. W razie konieczności Wykonawca zapewni przeniesienie tych numerów do własnej sieci, na własny koszt ( koszty ewentualnego przeniesienia numerów powinny zostać skalkulowane w cenie ofertowej) przy zapewnieniu ciągłości funkcjonowania (zgodnie z art.71 ustawy z dnia 16 lipca 2004r Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 ze zmianami). k)Wykonawca zagwarantuje, iż usługi będące przedmiotem postępowania nie będą świadczone z użyciem technologii alternatywnych,w ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca zapewni: zachowanie odpowiednich parametrów i standardów realizowanych usług zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa, maksymalny czas reakcji w wypadku wystąpienia przerw w realizowaniu świadczonych usług wynoszący maksymalnie jedną godzinę od czasu zgłoszenia, czas naprawy uszkodzeń wynoszący nie dłużej niż 12 godzin od momentu zgłoszenia ( wyjątek stanowi usunięcie awarii powstałej na skutek wystąpienia siły wyższej (pomoc, zapewnić alternatywną usługę, w pierwszej kolejności jako Szpital- awaryjne wyjście), l)Wykonawca zapewni, iż stosowane przez niego środki techniczne wykorzystywane w związku ze świadczeniem usługi będą gwarantować bezpieczeństwo przekazu informacji. W zakresie warunków płatności: a)Wykonawca zagwarantuje, iż usługi w/w będą świadczone na warunkach i według cen określonych w załączniku do umowy, przy czym Zamawiający pokryje koszty wyłącznie faktycznie zrealizowanych połączeń wychodzących, b)Wykonawca zagwarantuje, iż ceny pozostałych usług o których mowa nie będą wyższe niż określone w aktualnych na dzień składania ofert cenniku dla taryf biznesowych Wykonawcy, c)Wykonawca zagwarantuje, iż cennik dla taryf biznesowych Wykonawcy stanowić będzie załącznik.... do zawartej umowy, d)Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić Zamawiającego o każdej zmianie cen zawartych w cenniku oraz zagwarantuje, iż zmiana cen określonych w cenniku nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego, e)Wykonawca wyrazi zgodę, by płatności za realizację umowy były dokonywane w miesięcznych okresach rozliczeniowych. Płatności te będą sumą opłat abonamentowych, opłat za wykonane połączenia i inne usługi, zgodnie z ofertą Wykonawcy oraz jego cennikiem, f)Wykonawca zagwarantuje, iż opłaty za wykonane połączenia rozliczone sekundowo będą wynikiem iloczynu czasu połączeń minutowych oraz ceny za 1 minutę połączenia określonej w załączniku nr1-pakiet nr1 do specyfikacji, g)Wykonawca zagwarantuje, iż specyfikacje faktur VAT przedłożone przez Wykonawcę będą zawierać ceny jednostkowe brutto za każdy zrealizowany element składowy usługi, h)Wykonawca wyrazi zgodę, by w przypadku, gdy Wykonawca zawiesi świadczenie usługi, za ten czas nie będą pobierane opłaty abonamentowe, i)Wykonawca wyrazi zgodę, by miesięczne opłaty abonamentowe wynikające z realizacji umowy były płatne z góry, natomiast opłaty za generowane połączenia, płatne z dołu tj. w cyklach miesięcznych, każdorazowo po zakończeniu danego miesiąca, j)Wykonawca wyrazi zgodę, by płatności dokonywane były na podstawie faktur VAT wystawianych przez wykonawcę, z terminem płatności 30 dni od dnia ich wystawienia, k)Wykonawca gwarantuje wszystkie połączenia bezpłatne w obrębie wskazanej przez zamawiającego w specyfikacji grupy nr telefonów: ul. Artwińskiego3a- ul. Langiewicza2, ul. Langiewicza2- ul. Artwińskiego3a l)Wykonawca zobowiąże się do stworzenia subkont dla poszczególnych jednostek Szpitala( ul. Langiewicza 2, ul. Artwińskiego 3a) oraz zobowiąże się do wystawiania faktury VAT......................... W zakresie pozostałych warunków realizacji: a)Wykonawca wyrazi zgodę, by w przypadku sprzeczności między postanowieniami zawartej umowy, a postanowieniami regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych pierwszeństwo będą mieć postanowienia umowy, b)w przypadku zmiany danych zawartych w umowie, mogących mieć wpływ na treść umowy strony będą zobowiązane do wzajemnego poinformowania o takich okolicznościach, w terminie do 30 dni kalendarzowych od zaistnienia takich zmian, c)Wykonawca zaakceptuje postanowienia istotnych zapisów umowy w zakresie bonifikat i kar umownych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Uwaga: niemożliwe jest wpłacanie wadium w kasie Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium. 1. Wykonawca, który przed upływem terminu składania ofert nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości zostanie wykluczony z postępowania. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr. 109, poz.1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego PKO S.A. I O/Kielce nr 07 1240 1372 1111 0000 1249 7346 z dopiskiem przetarg nieograniczony usługi telefoniczne W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art.46 ust.5 Ustawy Pzp , na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego bez żadnych zastrzeżeń. Zwrot wadium, zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy dołączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w p. IX ust.2 zobowiązany jest on dołączyć dokument gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokojunr22 w kopercie z dopiskiem wadium przetarg nieograniczony usługi telefoniczne a do oferty dołączyć kopię przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: pakiet nr1-8000,00PLN (słownie: osiem tysięcy). Dokumenty o których mowa w p. IX muszą zachować ważność przez cały okres w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zwrot wadium, zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ustawy. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium na przedłużony okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : a)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. 4.Brak oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: a) Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy ( według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr2 do niniejszej specyfikacji).w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - załącznik nr4 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8, pkt.9.wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydanego na podstawie art.11 w zw. z art.10 ustawy z 16 lipca 2004r Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800- ze zmianami), 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wykaz: przynajmniej dwóch zrealizowanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (każda nie mniejsza niż 100. 000,00PLN brutto) , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia do wykazu dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług. Potwierdzenia mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( o wartości równej 100.000,00PLN). b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( o wartości równej 100.000,00 PLN). 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. Nr 188 poz. 1155). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w p. VI pp.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia: W przypadku podmiotów występujących wspólnie ( spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego- pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien : dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania wymienione w załączniku nr1 do specyfikacji, jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 ustawy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo, ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: połączenia bezpłatne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach