Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47 (realizacja połączeń lokalnych, międzystrefowych międzynarodowych, do sieci komórkowych, do infolinii oraz usług teleinformatycznych).

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2009-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47 (realizacja połączeń lokalnych, międzystrefowych międzynarodowych, do sieci komórkowych, do infolinii oraz usług teleinformatycznych).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47 (realizacja połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych, do infolinii oraz usług teleinformatycznych). Usługi muszą mieć charakter powszechny i muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami z wykorzystaniem istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej w budynku KWP w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47. 2. Zakres świadczeń usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej wraz z wykazem połączeń generowanych w miesiącach - lutym, marcu i kwietniu 2009 r. stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Podany czas trwania połączeń w przykładowym okresie ma charakter szacunkowy. Rzeczywisty czas trwania połączeń może się od niego różnić, jednak nie może to mieć wpływu na cenę jednostkowego połączenia oraz abonament. 3. Usługi świadczone w określonym powyżej zadaniu muszą obejmować: 1) Realizację połączeń: a) lokalnych i strefowych; b) do sieci komórkowych wszystkich operatorów; c) międzystrefowych; d) międzynarodowych; e) do ulgowej inforlinii (0-801); f) do biur informacji o numerach abonentów wszystkich operatorów publicznych; g) bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, posiadających numery skrócone minimum: 112; 999; 998; 997; 994; 992; 991; 986; 984; 985; h) na bezpłatną linię 0-800; i) do Internetu; j) do numerów 19xxx; k) do numerów 070. 2) Realizację połączeń z wszystkich sieci operatorów publicznych do każdego numeru z zakresów DDI, które będą używane w realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Pakiet świadczonych usług: a) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej (ewentualne koszty opłaty początkowej muszą być wliczone do ceny ofertowej za minutę połączenia); b) wszystkie połączenia (w tym także na telefony komórkowe) generowane na łączach będących przedmiotem zamówienia, wymagają prezentacji numeru wywołującego tzw. Usługę COLP (prezentacja numeru abonenta przyłączonego). Wymagana jest prezentacja każdego z numerów DDI (nie może być zastosowana prezentacja numeru głównego łąącza ISDN); c) wymagana jest realizacja wszystkich usług dodanych dostępowych w standardzie ISDN w szczególności usługi umożliwiające prezentację numeru, identyfikację numeru, blokadę prezentacji, blokadę identyfikacji, ominięcie blokady identyfikacji.CLIP, CLIRO, CLIRPER, COLP, COLRO, COLRPER. CLIP - prezentacja numeru linii wywołującej - sieć telefoniczna dostarcza numer abonenta A w chwili zestawiania połączenia dla wszystkich wywołań przychodzących (z wyjątkiem sytuacji, gdy prezentacja numeru jest zastrzeżona przez tego abonenta). CLIRO - ominięcie blokady prezentacji numeru linii wywołującej - numer abonenta A jest prezentowany abonentowi B niezależnie od ograniczeń stosowanych przez abonenta A.(usługa CLIRO jest dostępna i aktywna wyłącznie w przypadku, gdy jest dostępna i aktywna usługa CLIP). CLIRPER - trwała blokada prezentacji numeru linii wywołującej - numer strony wywołującej nie jest prezentowany stronie wywoływanej. COLP - prezentacja numeru linii przyłączonej - sieć dostarcza numer abonenta przyłączonego (z wyjątkiem sytuacji, gdy prezentacja numeru jest zastrzeżona przez tego abonenta). COLRO - ominięcie blokady prezentacji numeru linii przyłączonej - numer abonenta B jest prezentowany abonentowi A niezależnie od ograniczeń stosowanych przez abonenta B. Usługa CLIRO jest dostępna i aktywna wyłącznie w przypadku, gdy jest dostępna i aktywna usługa COLP. COLRPER - stała blokada prezentacji numeru linii wywołującej. Numer abonenta A nie jest prezentowany abonentowi B d) blokadę połączeń na numery 070 bez konieczności wnoszenia dodatkowych opłat; e) automatyczny wybór prefiksu operatora; f) 24-godzinną obsługę serwisową dla usług będących przedmiotem umowy; g) comiesięczne bilingi dla wszystkich przyłączy objętych umową dostarczane do 10 dnia każdego miesiąca, bez konieczności wnoszenia dodatkowych opłat, z danymi za 2 miesiące wstecz (np. biling w marcu musi zawierać dane z miesiąca stycznia), w wersji elektronicznej w formacie zgodnym z oprogramowaniem MS Office Professional 2000); 4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Wszelkie koszty związane z realizacją usługi DDI, opłatami uruchomieniowymi, opłatami bilingowymi wliczone będą w cenę połączeń lub abonamentów. 2) Zamawiający w podanej lokalizacji posiada własną centrale telefoniczną typu DGT Millenium, do której należy przyłączyć wyspecyfikowane w powyższej tabeli łącza, zmiana konfiguracji centrali leży po stronie Zamawiającego. 3) Zamawiający nie dopuszcza aby Wykonawca w celu świadczenia usługi inną drogą niż kablowa instalował w lokalizacji Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, urządzeń teletechnicznych oraz zasilających na elewacji oraz dachu budynku. Zamawiający nie wyraża zgody na wykorzystanie do celów transmisyjnych, istniejących masztów antenowych na których zainstalowane są urządzenia antenowe systemów łączności policji. (Budynek wpisany do rejestru zabytków, miejski konserwator zabytków nie wyraża zgody na wprowadzanie zmian w architekturze budynku. 4) Zamawiający w lokalizacji objętej zadaniem nie posiada, innych niż wyznaczone pomieszczenia techniczne, wolnych pomieszczeń w których mogłyby być zainstalowane urządzenia teletransmisyjne oraz zasilające. 5) Zamawiający wyraża zgodę na instalowanie koniecznych urządzeń teletransmisyjnych oraz zasilających koniecznych do dostarczenia usługi w wyznaczonych pomieszczeniach teletechnicznych. 6) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w razie konieczności zapewnienia zasilania dla urządzeń teletransmisyjnych niezbędnych do realizacji usługi, wykonał konieczną instalację zasilającą od ZK budynku. Wykonanie instalacji musi być poprzedzone wykonaniem projektu, uzyskaniem zgody na prace w obiektach Policji od Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie oraz innych instytucji wymaganych Ustawą Prawo Budowlane. 7) Zamawiający zapewnia dla urządzeń koniecznych do zainstalowania w pomieszczeniu technicznym w budynku objętym zadaniem maksymalnie 4U w 19 szafie teletechnicznej. W przypadku gdy konieczne będzie zainstalowanie urządzeń o większych wymiarach Wykonawca zobowiązany jest przygotować konieczne projekty, następnie musi uzyskać zgodę Wydziału Łączności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie na wykorzystanie w tym celu pomieszczenia technicznego oraz zgodę Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie w zakresie warunków technicznych. 8) Zamawiający zobowiązuje się na pisemną prośbę Wykonawcy dostarczyć konieczne podkłady budowlane obiektu objętego zadaniem w celu wykonania wymaganych projektów technicznych i budowlanych. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej w obiekcie objętym zadaniem przed złożeniem oferty. Wykonawca jak i osoba jego reprezentujące misi posiadać certyfikat bezpieczeństwa z klauzulą poufne. Zamawiający wyznaczy datę wizji lokalnej na wniosek zainteresowanych Wykonawców. 10) Zamawiający wymaga aby Wykonawca po podpisaniu umowy, ale przed wykonaniem projektów na zainstalowanie urządzeń teletransmisyjnych oraz zasilających, wykonał w obecności wyznaczonych przedstawicieli KWP w Szczecinie koniecznej wizji lokalnej w obiekcie w celu określenia miejsca montażu oraz zapoznania się ze stanem technicznym obiektu. Ewentualne koszty konieczne do poniesienia w celu przeprowadzenia wizji lokalnej będą leżały po stronie Wykonawcy. 11) Usługi nie mogą być świadczone z użyciem technologii internetowych, gdyż nie zapewniają one właściwego poziomu bezpieczeństwa. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usługi w przypadku przeniesienia siedziby jednostki organizacyjnej zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą terminu oraz zasad przełączenia. 13) Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług telekomunikacyjnych, będących przedmiotem zamówienia poprzez zastosowanie numeru dostępowego do sieci (tzw. prefiksu). 14) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania weksli gwarancyjnych lub wpłacania kaucji gwarancyjnych w celu zabezpieczenia roszczeń Wykonawcy. 15) W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu: a) techniczną pomoc związana ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego, obejmującą w szczególności: bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, bezpłatne usuwanie awarii, w razie awarii wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmianę w jego przyłączeniu, sprawdzenie instalacji wykonanej przez Zamawiającego bez wnoszenia dodatkowych opłat; b) usunięcie każdej zgłoszonej usterki w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksowej przez 365 dni w roku; c) serwis w przypadku awarii stawi się w miejscu świadczenia usługi w dniach roboczych w ciągu 3 godzin od faktu poinformowania o awarii przez Zamawiającego Wykonawcy, w celu usunięcia uszkodzenia; d) bezpłatną całodobową telefoniczną obsługę klientów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3000 złotych. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 02.07.2009 r. do godz. 11:30 a kopię potwierdzenia jego wniesienia należy załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: (w kasie Zamawiającego przy ul. Małopolskiej 47 pokój Nr 232 w godz. 11:00 - 14:00) 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kredyt Bank II O/Szczecin Nr 52 1500 1722 1217 2001 8701 0000 - decyduje data wpływu środków do Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agnecji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały następujące okoliczności tj. np. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy bez potwierdzania tych okoliczności, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.wym. warunki Wykonawca spełnił na dzień składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione przez właściwy urząd) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 3. Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 z 2004 r., poz. 1800 z późniejszymi zmianami). 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej w publicznej sieci telekomunikacyjnej o wartości co najmniej 80.000,00 zł. Należy wykazać minimum 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w tym przynajmniej jedno musi być wykonywane przez okres minimum 1 roku. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługi polegające na obsłudze systemu na minimum 1000 numerów DDI poprzez minimum dwa porty PRI ISDN. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku zostały wykonane należycie. (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Ponadto, Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (Załącznik Nr 1). 2. Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej (Załącznik Nr 2). 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Umowę spółki cywilnej (dotyczy tylko s.c.). W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: łączna cena abonamentów miesięcznych z zakresem DDI
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach