Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej na rzecz Powiatu Gnieźnieńskiego i jednostek organizacyjnych

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4240706, fax. 061 4240770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej na rzecz Powiatu Gnieźnieńskiego i jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych w naliczaniu sekundowym oraz wyposażenie Zamawiającego w sprawną technicznie, skonfigurowaną infrastrukturę telekomunikacyjną w postaci cyfrowej centrali telefonicznej z możliwością wykonywania jednocześnie min. 30 połączeń wychodzących i przychodzących. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wyposażenie Zamawiającego w sprawną technicznie centralę telefoniczną wraz z odpowiednim wyposażeniem dodatkowym (kable liniowe do punktów połączeń do przełącznicy, przełącznica główna, zapewnienie zasilania awaryjnego) oraz doprowadzić do funkcjonowania systemu telekomunikacyjnego. Wykonawca winien wyposażyć Zamawiającego w 8 aparatów cyfrowych przystosowanych do współpracy z dostarczą centralą cyfrową o następujących parametrach: identyfikacja numerów, system głośnomówiący, minimum 12 programowanych klawiszy z diodami LED, zintegrowany interfejs USB, dwuwierszowy alfanumeryczny wyświetlacz, klawisze dialogowe do obsługi interaktywnego menu, klawisze do ustawiania głośności dzwonka. Centrala powinna zapewnić minimum funkcjonalność: pojemność centrali telefonicznej powinna pozwalać na obsłużenie 150 numerów wewnętrznych, wykonywania jednocześnie min. 30 połączeń wychodzących i przychodzących, sekundowe rozliczanie połączeń, koszt połączenia, bezpośredniego wybierania numeru miejskiego, połączenia między numerami w ramach centrali, połączenie oczekujące, zawieszenie połączenia, prezentację numerów na analogowych aparatach końcowych, blokadę prezentacji numerów, bezpieczeństwo przesyłania danych i głosu, bezpośrednie wybieranie numerów wewnętrznych z wykorzystaniem skróconej numeracji wewnętrznej bezpośredni numer wewnętrzny DDI, system taryfikacji, blokada połączeń z numerami zaczynającymi się na 0 700, 0 - 40 2) Świadczenie usług telekomunikacyjnych dotyczy Starostwa Powiatowego w Gnieźnie ul. Jana Pawła II 9/10 oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Gnieźnieńskiego z zachowaniem numeracji według tabel nr 1, 2 stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji, tj. świadczenie telekomunikacyjnych usług połączeniowych w wewnętrznej sieci Zamawiającego (w ramach połączeń w obszarze centrali telefonicznej, bez naliczania opłat) oraz w obszarze wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych sieci zewnętrznych krajowych i zagranicznych (realizacja ruchu wychodzącego i przychodzącego krajowego i międzynarodowego). W ramach zamówienia planuje się wykonanie miesięcznie przy naliczaniu sekundowym następujący zakres usług telefonicznych: w połączeniach lokalnych 8 003 minut, w połączeniach międzystrefowych 1 340 minut, w połączeniach międzynarodowych 10 minut, w połączeniach infolinie 140 minut, w połączeniach komórkowych do operatorów, T Mobile 2 302 minut , Orange 1 144 minut, Plus 1 690 minut, Play 620 minut, Cyfrowy Polsat 9 minut, w połączeniach komórkowych do pozostałych operatorów 100 minut, w połączeniach z operatorem administrującym linią, centralą 43 minut. Przez połączenia międzynarodowe należy rozumieć połączenia do krajów należących do I strefy międzynarodowej w ramach sieci telefonii stacjonarnej. Wykonawca w ofercie winien uśrednić cenę za połączenia telefoniczne płatne na infolinie z uwagi na brak możliwości zaplanowania rodzaju połączeń wychodzących na infolinie. 3) Instalacja łączy od telefonicznych central abonenckich do poszczególnych punktów musi zostać wykonana w oparciu o istniejącą sieć strukturalną telefoniczną. 4) Wykonawca winien zapewnić podłączenie końcowych linii abonenckich dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Gnieźnie zgodnie z tabelą nr 2, z zachowaniem dotychczasowej numeracji oraz zgodnie z wymaganiami dotyczącymi typu linii abonenckich wskazanych w przedmiotowej tabeli w kolumnie rodzaj łącza. 5) Zamawiający wymaga zachowania dotychczasowej numeracji linii istniejących według tabeli nr 1, 2. 6) Przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów telefonów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego bez powodowania przerw w pracy. 7) Przyjęcie na siebie obowiązku przeprowadzenie procedury związanej z przeniesieniem numerów oraz kosztów z tym związanych. 8) Dostarczanie w wersji papierowej z każdą fakturą Zamawiającemu nieodpłatnie bilingu zawierającego specyfikację do faktury (tj. nr abonencki, ilość połączeń z danego numeru, czasu jego trwania, wartość brutto za wykonane połączenia w okresie rozliczeniowym oraz łączną kwotę brutto za wykonane połączenia). 9) Bezpłatne ograniczenie ruchu wyjściowego polegające na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących zaczynających się typu 0700, 0-40 przy jednoczesnym zachowaniu możliwości odblokowania ww usługi. 10) Bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łącza oraz bezpłatne usuwanie awarii przez okres trwania umowy. Podstawowe warunki świadczenia usług serwisowych: dostępny 24 godziny na dobę, czas pierwszej reakcji do 8 godzin, czas usunięcia awarii do 24 godzin, telefoniczne konsultacje techniczne, zdalna diagnostyka i lokalizacja usterek, utrzymanie dyżuru serwisu dla wymaganego czasu reakcji, możliwość kontaktu z serwisem pod dedykowanym Zamawiającemu numerem telefonu. Pozostałe warunki:1) Wykonawca ma obowiązek sprawdzić czy posiada warunki techniczne do realizacji przedmiotu zamówienia (potwierdzić warunki techniczne). 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć niezbędny sprzęt do realizacji usługi spełniający wymagane prawem wymogi techniczne oraz zgodny z postanowieniami ustawy Prawo telekomunikacyjne. 3) Wykonawca zapewni we własnym zakresie warunki przejęcia i rozprowadzenia ruchu telekomunikacyjnego - wszystkie aktualnie używane numery telefonów wymienione w tabeli nr 1 i tabeli nr 2 (które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ). 4) Wykonawca będzie prowadził szczegółową rejestrację ruchu telekomunikacyjnego wychodzącego i przychodzącego na własnych urządzeniach rejestrujących (biling) z rozbiciem na poszczególne numery łączy telefonicznych z zachowaniem miesięcznego okresu rozliczeniowego. 5) Wykonawca zobowiązuje się do wskazania indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą Zamawiającego. 6) Po zakończeniu instalacji cyfrowej centrali telefonicznej oraz podłączeniu numerów abonenckich w Starostwie Powiatowym i jednostkach organizacyjnych Wykonawca wystawi jeden ostateczny końcowy protokół odbioru do akceptacji Zamawiającego. 7) Płatności za wykonywane usługi następować będą miesięczne na podstawie wystawionej przez Wykonawcę, faktury w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. 8) Zamawiający zastrzega sobie: możliwość dołączenia do grupy bezpłatnych połączeń dodatkowych końcowych linii abonenckich z zachowaniem warunków przedstawionych w formularzu ofertowym oraz możliwość rezygnacji z pojedynczych końcowych linii abonenckich w okresie obowiązywania umowy. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji ze świadczenia poszczególnych usług w trakcie trwania umowy. Wówczas wartość usługi Wykonawcy zostanie zmieniona proporcjonalnie do zakresu i wartości usługi, której Wykonawca nie będzie wykonywał po rezygnacji Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie: osiemtysięcy 00/100 złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy konto Zamawiającego prowadzony w banku: PKO BP SA I Oddział w Gnieźnie 48 1020 4115 0000 9802 0004 1111; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach