Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
    REGON: 810903040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego, polegających na możliwości wykonywania połączeń telefonicznych za pośrednictwem zainstalowanego przez Operatora Zakończenia Sieci. Usługa jest realizowana poprzez łącza kablowe. 2. Zamawiający przewiduje w ramach umowy skorzystanie z prawa opcji, której w zakres i wielkość określono w załącznikach od nr 4.1 do nr 4.21 do siwz odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 odrębnych części tj.: od zadania nr 1 do zadania nr 21 – zgodnie z opisem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości w ramach zamówienia gwarantowanego oraz zamówienia w ramach prawa opcji, zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 6 do siwz oraz załącznikach od nr 4.1 do nr 4.21 do siwz i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5.1-5.2 do siwz odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowe wymagania odnośnie płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5.1-5.2 do siwz odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia. 6. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 7. 64.21.10.00-8. 8. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie oprócz ceny także czasu usunięcia (w minutach) przez Wykonawcę zgłoszonej przez Zamawiającego usterki, które winien podać w załącznikach od nr 4.1 do nr 4.21 do siwz odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zobowiązał się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z świadczeniem usług telekomunikacyjnych dla telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji woj. zachodniopomorskiego 10. Zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 9 nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy i najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy. 11. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określono w § 9 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5.1-5.2 do siwz odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Podwykonawcy: a. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. b. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załącznik nr 2 do siwz). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 2 siwz. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64211000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku korzystania z podwykonawców należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia; 2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz odpowiednio dla części (zadania) na którą Wykonawca składa ofertę; 3. wypełniony/e i podpisany/e formularz/e cenowe i jakościowe stanowiące załączniki od nr 4.1 do nr 4.21 do siwz odpowiednio dla części (zadania), na którą Wykonawca składa ofertę. 4. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust. 11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną