Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2012-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie telefonii komórkowej zwanych w dalszej części SIWZ usługami telekomunikacyjnymi dla Gminy Wałbrzych na numerach telefonów obecnie użytkowanych. 1) Numery telefonów - zgodnie z SIWZ. Numery telefonów określone wyżej Wykonawca zobowiązany jest przejąć i uruchomić po zakończeniu umowy u dotychczasowego operatora. Nową aktywację Wykonawca zobowiązuje się dokonać z dniem 13.12.2012r. 2) Zakres świadczenia usług telekomunikacyjnych: Obejmuje połączenia głosowe do krajowych sieci telefonii komórkowych, krajowych sieci telefonii stacjonarnych, połączenia międzynarodowe oraz inny ruch do sieci publicznej: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów, wysyłanie i odbieranie SMS, MMS, transmisję danych. 3) Wykonawca zapewni na czas realizacji usług wszelkie niezbędne urządzenia, za wyjątkiem aparatów telefonicznych. 4) Zamawiający wymaga zachowania dotychczasowej numeracji telefonicznej. Wykonawca uruchomi na potrzeby Zamawiającego dodatkową numerację, tak aby zrealizować przedmiot zamówienia. Koszty zachowania dotychczasowej numeracji poniesie Zamawiający. 5) Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci (dokona wszelkich związanych z tym formalności, przygotowując komplet niezbędnych dokumentów) dotychczasowych numerów wykorzystywanych przez Zamawiającego, które wyszczególniono w punkcie 1, bez powodowania przerw w pracy, zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) oraz § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2009 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. Nr 97 poz. 810) - warunek nie dotyczy dotychczasowego Operatora. 6) Szacunkowe dane wykonanych przez Zamawiającego połączeń w ciągu jednego miesiąca - zgodnie z SIWZ. Zamawiający zastrzega, że podane dane maja charakter szacunkowy i Zamawiający nie zobowiązuje się do utrzymywania ruchu na określonych kierunkach. 7) Zamawiający wymaga sekundowego rozliczania połączeń w ruchu krajowym. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń. 8) Połączenie wykonywane pomiędzy numerami objętymi niniejszym zamówieniem publicznym będą bezpłatne (sieć korporacyjna). Zamawiający dopuszcza możliwość ustanowienia bezpłatnych minut na połączenia pomiędzy numerami objętymi niniejszym zamówieniem publicznym w ilości nie mniejszej niż 2000 minut na każdy aktywny numer na miesiąc; ilość ta będzie każdorazowo proporcjonalnie zwiększana w przypadku zamówienia dodatkowych numerów. Zamawiający nie dopuszcza opłat za świadczenie usługi sieci korporacyjnej, chyba że opłata ta będzie częścią opłaty abonamentowej określonej w Rozdziale II pkt 1 ppkt 9 SIWZ. Bezpłatne połączenia w ramach sieci korporacyjnej dotyczą numerów przejętych przez Wykonawcę i nowych. 9) W cenie abonamentu zawierają się wszelkie opłaty stałe za wymienione w specyfikacji usługi, w szczególności: opłata za naliczanie sekundowe w ruchu krajowym, bezpłatne połączenia w ramach sieci korporacyjnej, opłata za elektroniczne bilingi, dostęp do serwisu technicznego (infolinia), Opiekun Klienta. 10) Zamawiający nie dopuszcza darmowych pakietów minut w ramach abonamentu z zastrzeżeniem punktu nr 8. 11) Zamawiający wymaga przesyłania bilingów do Zamawiającego pocztą elektroniczną lub umożliwienia pobrania bilingów ze strony WWW Wykonawcy. 12) Wykonawca zapewni 24 godzinny przez 7 dni w tygodniu dostęp do serwisu technicznego za pośrednictwem infolinii. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usuwania awarii. Za przerwę w działaniu usług telekomunikacyjnych Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie. 13) Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia kosztów związanych z rozpoczęciem świadczenia usług poza wymienionymi wyżej, chyba że usługi te zostaną dodatkowo zamówione przez Zamawiającego. 14) W przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy nowych rozwiązań abonamentowych lub technologicznych, Wykonawca zaoferuje dostęp do nich Zamawiającemu, z zastrzeżeniem, że nowe rozwiązania abonamentowe lub technologiczne muszą być tożsame z przedmiotem zamówienia, nie mogą być gorsze niż wynikające z zawartej umowy oraz nie mogą powodować zmian umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, w szczególności nie mogą powodować wzrostu wysokości opłat. 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości aktywacji maksymalnie o 3 szt. w trakcie trwania umowy oraz zmianę lub ograniczenie usług wymienionych w SIWZ bez ponoszenia opłat i kar finansowych. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości aktywacji, w takim przypadku Wykonawca przydziela nową numerację i zobowiązany jest rozliczać nowe aktywacje na zasadach ustalonych w wyniku niniejszego postępowania przetargowego. Za uruchomienie nowych aktywacji Zamawiający dopuszcza opłatę aktywacyjną w wysokości maksymalnej 1 zł netto. 17) Faktury za wykonane usługi będą wystawiane co miesiąc, a termin płatności będzie nie krótszy niż 21 dni od daty wystawienia faktury. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia faktury w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty jej wystawienia. W przypadku kiedy faktura zostanie dostarczona do Zamawiającego w terminie dłuższym niż określony wyżej Zamawiającemu przysługuje prawo wydłużenia terminu płatności o liczbę dni opóźnienia, bez ponoszenia kosztów odsetek. 18) Wykonawca wyznaczy dla Zamawiającego Opiekuna Klienta, do którego obowiązków należeć będzie wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości mogących wystąpić podczas realizacji umowy. Problemy będą rozwiązywane bez konieczności kontaktowania się z innymi punktami obsługi Wykonawcy. 19) Za wykonywanie usług innych niż wymienione w arkuszu oferty Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego wg cennika obowiązującego dla najwyższego abonamentu biznesowego w cenie netto do 200,00zł aktualnego na dzień wykonania usługi lub abonamentu biznesowego obejmującego więcej niż jedną aktywację w cenie netto minimalnie 180,00zł za jedną aktywację. Wykonawca dołączy do oferty plan taryfowy wg którego będzie obciążał Zamawiającego za te usługi. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić projekt umowy, zawierający wszystkie postanowienia zawarte w opisie przedmiotu zamówienia tj. Rozdział II pkt. 1 SIWZ oraz dodatkowy zapis jak poniżej: Zmiany do niniejszej umowy mogą być dokonane pod rygorem jej nieważności wyłącznie w formie pisemnej na podst. art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Projekt umowy należy załączyć do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium przetargowe nie występuje

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/komorki2012.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach