Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych i modemów dla Urzędu Miasta Sopotu

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5213750 , fax. 058 5510133
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki 25/27 25/27
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5213750, fax. 058 5510133
    REGON: 00598492000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych i modemów dla Urzędu Miasta Sopotu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowej, b) dostawa 113 telefonicznych aparatów komórkowych, c) dostawa 14 modemów, d) dostawa i aktywacja 126 kart SIM, w tym: - 110 kart SIM do aparatów telefonicznych, - 14 kart SIM do internetu, - 2 karty SIM do obsługi 2 bramek GSM 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Określone w nim w pkt 6 parametry techniczne dotyczące aparatów i modemów stanowią minimalne wymagania zamawiającego, jakie muszą być spełnione w zakresie oferowanych aparatów i modemów przez wykonawcę. 3. Termin realizacji zamówienia liczony od dnia podpisania umowy: - w zakresie dostawy 7 dni, - w zakresie realizacji usług 24 miesiące. 4. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na aparaty i modemy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegające na obsłudze sieci telefonii komórkowej, grupy użytkowników liczącej nie mniej niż 100 osób, o wartości nie mniejsze niż 180.000,00 zł brutto każda; 1.3 oferują aparaty i modemy zgodne z wymaganiami technicznymi, o których mowa w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia, że dostawa opisana w załączniku nr 1 do SIWZ spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1 Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. 2.2 ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 2 1.2. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załączonego do SIWZ wzoru załącznika do oferty nr 3. 1.3. Zaświadczenie z Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004r. Nr 171 poz. 1800) - wg załączonego do SIWZ wzoru załącznika do ofert nr 4. 1.4. Wykaz co najmniej dwóch usług polegających na obsłudze sieci telefonii komórkowej, grupy użytkowników liczącej nie mniej niż 100 osób każda, o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł brutto każda, wykonanych (wykonywanych - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania - wg. załączonego do SIWZ wzoru załącznika do oferty nr 5; oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. 1.5. Opis parametrów technicznych oferowanych aparatów i modemów z podaniem nazwy producenta i modelu pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, z zachowaniem systematyki wprowadzonej do załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanych aparatów i modemów, tj. foldery, opisy techniczne itp.- - załącznik do oferty nr 6. 2. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentu w postaci wypełnionego formularza cenowego - wg załączonego do SIWZ wzoru załącznika do oferty nr 1. 3. Dokumenty potwierdzające, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego : a) cennik usług dla klientów biznesowych - załącznik do oferty nr 7, b) regulamin świadczonych usług dla klientów biznesowych - załącznik do oferty nr 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach