Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz usług dostępu do internetu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu (10 Zadań)

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Mościckiego 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3680601 , fax. 032 3680614
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu
    ul. Mościckiego 14 14
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 3680601, fax. 032 3680614
    REGON: 00346577400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.sosnowiec.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz usług dostępu do internetu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu (10 Zadań)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz usług dostępu do internetu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu (10 Zadań): Zadanie 1 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w budynku przy ul. Mościckiego 14, obejmuje: a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły w sieci ISDN 2B + D (abonament musi zawierać usługę dodaną CLIP - wyświetlanie numeru telefonu osoby dzwoniącej); b) zapewnienie Zamawiającemu utrzymania dotychczasowych zewnętrznych numerów telefonicznych do łącz ISDN na podstawie art. 71 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (numery: 032 2667516 oraz 032 2950670) c) świadczenie usług telekomunikacyjnych na zasadach powszechnych i utrzymania stałej łączności z publiczną siecią telekomunikacyjną (w tym realizacja połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, krajowych sieci komórkowych, infolinii); d) w ramach świadczonej usługi: - pakiet minut w ramach płaconego abonamentu oraz przenoszenie niewykorzystanych minut na kolejny okres rozliczeniowy, - zapewnienie możliwości wykonywania połączeń na numery alarmowe i infolinie 0-800 - bezpłatnie, - blokowanie możliwości wykonywania połączeń na numery 0-300X, 0-400, 0-70X - bezpłatnie, - usunięcie usterek w ciągu 24 godzin w dni robocze od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce; - bezpłatny biling dostępny na stronie internetowej Wykonawcy; e) rozliczanie opłat za połączenia w ramach usług telekomunikacyjnych odbywać się będzie w oparciu o naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron. Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia. Zadanie 2 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w budynku przy ul. Mościckiego 14, obejmuje: a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły w sieci ISDN 2B + D (abonament musi zawierać usługę dodaną CLIP - wyświetlanie numeru telefonu osoby dzwoniącej); b) zapewnienie Zamawiającemu utrzymania dotychczasowych zewnętrznych numerów telefonicznych do łącz ISDN na podstawie art. 71 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (032 2661911) c) świadczenie usług telekomunikacyjnych na zasadach powszechnych i utrzymania stałej łączności z publiczną siecią telekomunikacyjną (w tym realizacja połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, krajowych sieci komórkowych, infolinii); d) w ramach świadczonej usługi: - pakiet minut w ramach płaconego abonamentu oraz przenoszenie niewykorzystanych minut na kolejny okres rozliczeniowy, - zapewnienie możliwości wykonywania połączeń na numery alarmowe i infolinie 0-800 - bezpłatnie, - blokowanie możliwości wykonywania połączeń na numery 0-300X, 0-400, 0-70X - bezpłatnie, - usunięcie usterek w ciągu 24 godzin w dni robocze od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce; - bezpłatny biling dostępny na stronie internetowej Wykonawcy; e) rozliczanie opłat za połączenia w ramach usług telekomunikacyjnych odbywać się będzie w oparciu o naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron. Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia. Zadanie 3 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w budynku przy ul. Mościckiego 14, obejmuje: a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły w sieci ISDN 2B + D (abonament musi zawierać usługę dodaną CLIP - wyświetlanie numeru telefonu osoby dzwoniącej); b) zapewnienie Zamawiającemu utrzymania dotychczasowych zewnętrznych numerów telefonicznych do łącz ISDN na podstawie art. 71 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (032 2661487) c) świadczenie usług telekomunikacyjnych na zasadach powszechnych i utrzymania stałej łączności z publiczną siecią telekomunikacyjną (w tym realizacja połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, krajowych sieci komórkowych, infolinii); d) w ramach świadczonej usługi: - pakiet minut w ramach płaconego abonamentu oraz przenoszenie niewykorzystanych minut na kolejny okres rozliczeniowy, - zapewnienie możliwości wykonywania połączeń na numery alarmowe i infolinie 0-800 - bezpłatnie, - blokowanie możliwości wykonywania połączeń na numery 0-300X, 0-400, 0-70X - bezpłatnie, - usunięcie usterek w ciągu 24 godzin w dni robocze od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce; - bezpłatny biling dostępny na stronie internetowej Wykonawcy; e) rozliczanie opłat za połączenia w ramach usług telekomunikacyjnych odbywać się będzie w oparciu o naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron. Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia. Zadanie 4 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w budynku przy ul. Kisielewskiego 4, obejmuje: a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły w sieci ISDN 2B + D (abonament musi zawierać usługę dodaną CLIP - wyświetlanie numeru telefonu osoby dzwoniącej); b) zapewnienie Zamawiającemu utrzymania dotychczasowych zewnętrznych numerów telefonicznych do łącz ISDN na podstawie art. 71 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (032 2920203) c) świadczenie usług telekomunikacyjnych na zasadach powszechnych i utrzymania stałej łączności z publiczną siecią telekomunikacyjną (w tym realizacja połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, krajowych sieci komórkowych, infolinii); d) w ramach świadczonej usługi: - pakiet minut w ramach płaconego abonamentu oraz przenoszenie niewykorzystanych minut na kolejny okres rozliczeniowy, - zapewnienie możliwości wykonywania połączeń na numery alarmowe i infolinie 0-800 - bezpłatnie, - blokowanie możliwości wykonywania połączeń na numery 0-300X, 0-400, 0-70X - bezpłatnie, - usunięcie usterek w ciągu 24 godzin w dni robocze od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce; - bezpłatny biling dostępny na stronie internetowej Wykonawcy; e) rozliczanie opłat za połączenia w ramach usług telekomunikacyjnych odbywać się będzie w oparciu o naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron. Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia. Zadanie 5 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w budynku przy ul. Kisielewskiego 4, obejmuje: a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły w technologii analogowej (PSTN) - zmiana z linii ISDN (abonament musi zawierać usługę dodaną CLIP - wyświetlanie numeru telefonu osoby dzwoniącej) b) zapewnienie Zamawiającemu utrzymania dotychczasowego zewnętrznego numeru telefonicznego na podstawie art. 71 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (032 2631830) c) świadczenie usług telekomunikacyjnych na zasadach powszechnych i utrzymania stałej łączności z publiczną siecią telekomunikacyjną (w tym realizacja połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, krajowych sieci komórkowych, infolinii); d) w ramach świadczonej usługi: - pakiet minut w ramach płaconego abonamentu oraz przenoszenie niewykorzystanych minut na kolejny okres rozliczeniowy, - zapewnienie możliwości wykonywania połączeń na numery alarmowe i infolinie 0-800 - bezpłatnie, - blokowanie możliwości wykonywania połączeń na numery 0-300X, 0-400, 0-70X - bezpłatnie, - usunięcie usterek w ciągu 24 godzin w dni robocze od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce; - bezpłatny biling dostępny na stronie internetowej Wykonawcy; e) rozliczanie opłat za połączenia w ramach usług telekomunikacyjnych odbywać się będzie w oparciu o naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron. Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia Zadanie 6 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w budynku przy ul. Naftowa 35, obejmuje: a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły w sieci ISDN 2B + D (abonament musi zawierać usługę dodaną CLIP - wyświetlanie numeru telefonu osoby dzwoniącej) b) zapewnienie Zamawiającemu utrzymania dotychczasowych zewnętrznych numerów telefonicznego do łącz ISDN na podstawie art. 71 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (032 2934436) c) świadczenie usług telekomunikacyjnych na zasadach powszechnych i utrzymania stałej łączności z publiczną siecią telekomunikacyjną (w tym realizacja połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, krajowych sieci komórkowych, infolinii); d) w ramach świadczonej usługi: - pakiet minut w ramach płaconego abonamentu oraz przenoszenie niewykorzystanych minut na kolejny okres rozliczeniowy, - zapewnienie możliwości wykonywania połączeń na numery alarmowe i infolinie 0-800 - bezpłatnie, - blokowanie możliwości wykonywania połączeń na numery 0-300X, 0-400, 0-70X - bezpłatnie, - usunięcie usterek w ciągu 24 godzin w dni robocze od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce; - bezpłatny biling dostępny na stronie internetowej Wykonawcy; e) rozliczanie opłat za połączenia w ramach usług telekomunikacyjnych odbywać się będzie w oparciu o naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron. Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia. Zadanie 7 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w budynku przy ul. Dobrzańskiego 124, obejmuje: a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły w technologii analogowej (PSTN) (abonament musi zawierać usługę dodaną CLIP - wyświetlanie numeru telefonu osoby dzwoniącej) b) zapewnienie Zamawiającemu utrzymania dotychczasowego zewnętrznego numeru telefonicznego na podstawie art. 71 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (032 2918922) c) świadczenie usług telekomunikacyjnych na zasadach powszechnych i utrzymania stałej łączności z publiczną siecią telekomunikacyjną (w tym realizacja połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, krajowych sieci komórkowych, infolinii); d) w ramach świadczonej usługi: - pakiet minut w ramach płaconego abonamentu oraz przenoszenie niewykorzystanych minut na kolejny okres rozliczeniowy, - zapewnienie możliwości wykonywania połączeń na numery alarmowe i infolinie 0-800 - bezpłatnie, - blokowanie możliwości wykonywania połączeń na numery 0-300X, 0-400, 0-70X - bezpłatnie, - usunięcie usterek w ciągu 24 godzin w dni robocze od momentu otrzymania zgłoszenia o usterce; - bezpłatny biling dostępny na stronie internetowej Wykonawcy; e) rozliczanie opłat za połączenia w ramach usług telekomunikacyjnych odbywać się będzie w oparciu o naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron. Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia Zadanie 8 - Świadczenie usług dostępu do internetu (Zamawiający nie dopuszcza realizacji w technologii radiowej) w budynku przy ul. Naftowa 35, obejmuje: a) stałe szerokopasmowe łącze, które daje nielimitowany dostęp do internetu; b) łącze o przepustowości minimum 4096 kbit/s do komputera Zamawiającego i 512 kbit/s od Zamawiającego, minimum ośmioadresowa podsieć - 5 użytkowych adresów IP; c) możliwość jednoczesnego korzystania z internetu i telefonu/faksu, bez zmiany parametrów transmisji; d) możliwość zarządzania pocztą elektroniczną: minimum 1 GB powierzchni przestrzeni dyskowej na dowolną liczbę kont poczty elektronicznej; e) ochronę antywirusową; f) ochronę antyspamową; g) dostęp do panelu administracyjnego do zarządzania kontami; h) dostęp do kont poczty elektronicznej z poziomu przeglądarki internetowej oraz za pomocą protokołu POP3. Zadanie 9 - Świadczenie usług dostępu do internetu (Zamawiający nie dopuszcza realizacji w technologii radiowej) w budynku przy ul. Kisielewskiego 4, obejmuje: a) stałe szerokopasmowe łącze, które daje nielimitowany dostęp do internetu; b) łącze o przepustowości minimum 512 kbit/s do komputera Zamawiającego i 128 kbit s od Zamawiającego, minimum czteroadresowa podsieć - 1 użytkowy adres IP; c) możliwość jednoczesnego korzystania z internetu i telefonu/faksu, bez zmiany parametrów transmisji; d) możliwość zarządzania pocztą elektroniczną: minimum 1 GB powierzchni przestrzeni dyskowej na dowolną liczbę kont poczty elektronicznej; e) ochronę antywirusową; f) ochronę antyspamową; g) dostęp do panelu administracyjnego do zarządzania kontami; h) dostęp do kont poczty elektronicznej z poziomu przeglądarki internetowej oraz za pomocą protokołu POP3. Zadanie 10 - Świadczenie usług dostępu do internetu (Zamawiający nie dopuszcza realizacji w technologii radiowej) w budynku przy Plac Kościuszki 5, obejmuje: a) stałe szerokopasmowe łącze, które daje nielimitowany dostęp do internetu; b) łącze o przepustowości minimum 512 kbit/s do komputera Zamawiającego i 128 kbit/s od Zamawiającego, minimum czteroadresowa podsieć - 1 użytkowy adres IP; c) możliwość jednoczesnego korzystania z internetu i telefonu/faksu, bez zmiany parametrów transmisji; d) możliwość zarządzania pocztą elektroniczną: minimum 1 GB powierzchni przestrzeni dyskowej na dowolną liczbę kont poczty elektronicznej; e) ochronę antywirusową; f) ochronę antyspamową; g) dostęp do panelu administracyjnego do zarządzania kontami; h) dostęp do kont poczty elektronicznej z poziomu przeglądarki internetowej oraz za pomocą protokołu POP3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca winien dołączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (załącznik nr 2 do SIWZ), b) Aktualny odpis z właściwego rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne Dz.U. 2004r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm. ); f) Pełnomocnictwo (załącznik nr 3 do SIWZ) Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazane w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. g) Aktualny cennik usług telekomunikacyjnych Wykonawcy. h) Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w b, c, d składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokument o którym mowa w pkt 2.1. winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w pkt 2.2. winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Niniejsze dokumenty winny być wystawione odpowiednio jak dokumenty, o których mowa w pkt 2. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne, spełnią warunki i złożą dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej). Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.sosnowiec.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach