Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych na łączach analogowych i ISDN telefonii stacjonarnej

Izba Celna w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-363 Kielce, ul. Wesoła 56
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3642810 , fax. 0-41 3642847
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Kielcach
    ul. Wesoła 56 56
    25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3642810, fax. 0-41 3642847
    REGON: 26003644000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ickielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych na łączach analogowych i ISDN telefonii stacjonarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie kompleksowych usług telefonicznych w naliczaniu sekundowym w zakresie połączeń: a) przychodzących - wszystkich rodzajów połączeń telefonicznych w zakresie numeracji b) wychodzących: - telefonicznych i faksowych, lokalnych i strefowych - międzystrefowych (międzymiastowych) - międzynarodowych, - do sieci komórkowych, - oraz na telefony specjalne, takie jak: serwisy informacyjne, biura numerów etc. z prezentacją numeru (z możliwością wyłączenia prezentacji numeru).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 uPzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; f) spełniają wymagania określone niniejszą specyfikacją. Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną powiadomieni niezwłocznie. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16.07.2004r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 ze zm.). 3) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych w pkt. 1 dokumentów wymaga się złożenie dokumentu (upoważnienie, pełnomocnictwo) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w specyfikacji zamawiającego, 2) jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę, 3) wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ickielce.pl; (zakładka: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach