Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi

Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90153 Łódź, ul. Kopcińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70 , fax. 42 678 99 52
  • Data zamieszczenia: 2017-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
    ul. Kopcińskiego 22
    90153 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, fax. 42 678 99 52
    REGON: 28877400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych za pomocą łączy telefonicznych cyfrowych 30B+D ISDN, 2B+D ISDN i analogowych PSTN, usługi internetowe, oraz obsługa darmowych połączeń wewnętrznych przy wykorzystaniu centrali cyfrowej PABX, świadczenie usług serwisowych i zarządzanie centralą telefoniczną. 3. Rodzaj i ilość zamawianych łączy telefonicznych: • ISDN 2B + D w ilości 42 szt. przeznaczonych dla końcowych użytkowników. • PSTN (linie analogowe) w ilości 3 szt. przeznaczonych dla końcowych użytkowników. • ISDN 30B + D z sygnalizacja DSS1 , w ilości 2 łącza, z zakresem numeracji dla 500 numerów DDI przeznaczonych do współpracy z cyfrową centralą PABX w ruchu automatycznym • Zamawiający wymaga aby łącza i linie telefoniczne były realizowane w technologii kablowej (kabel miedziany lub światłowód). • Zamawiający dopuszcza aby łącza ISDN 30B+D były zabezpieczone na wypadek awarii łączy kablowych (backup) poprzez doprowadzenie ich dodatkowo drogą radiową z zastrzeżeniem , że w przypadku awarii łącza kablowego Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii łącza kablowego w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty wystąpienia awarii. • Zapewniona prawidłowa transmisja dla połączeń faksowych, wychodzących/przychodzących do/z publicznej sieci telekomunikacyjnej 4.Wymagania i wyposażenie centrali cyfrowej. • Cyfrowa centrala telefoniczna działająca w standardzie komutacji kanałów, powinna być przystosowana do współpracy z dwoma łączami ISDN PRA 30B+D z sygnalizacją DSS1. Zamawiający wyklucza możliwość realizacji połączeń głosowych w technologii VoIP, bramek GSM , numerów dostępowych i wydzwanianych • winna posiadać 600 portów w tym 552 porty analogowych i 48 portów systemowych z możliwością rozbudowy o kolejne 64 numery wewnętrzne analogowe, 16 numerów wewnętrznych systemowych i 16 aparatów systemowych , wyłącznie poprzez dołożenie pakietów abonenckich. • wyposażona w 48 aparatów systemowych dołączonych do centrali telefonicznej po 1 parze telefonicznej, zasilanych z linii telefonicznej, o minimalnych parametrach: - wyposażone w wyświetlacz minimum 20 znaków i co najmniej 20 klawiszy programowalnych, poszczególnym klawiszom można przyporządkować numery abonentów lub funkcje udostępniane przez system z sygnalizacją optyczną stanu usługi, - zapamiętanie określonego numeru telefonu z możliwością wykonania połączenia później, - podgląd nieodebranych połączeń przychodzących, - pełna funkcja głośnomówiąca (handsfree) – wybieranie numeru telefonicznego i prowadzenie rozmowy telefonicznej bez użycia słuchawki • winna posiadać awaryjne zasilanie na 6 godzin pracy w przypadku braku zasilania z sieci energetycznej • winna posiadać kartę zapowiedzi słownych oraz możliwość nagrywania komunikatów • uruchomiona funkcja DISA • prezentacja numeru abonenta dzwoniącego (CLIP) na linia 30B+D, 2B+D, analogowych, wewnętrznych centrali telefonicznej, jeżeli nie zastrzeżony • dostawa i montaż przełącznicy telefonicznej strona stacyjna o pojemności co najmniej 600 par wraz z wykonaniem krosowania ze strony stacyjnej na stronę liniowa przełącznicy telefonicznej standard KRONE LSA PLUS Zamawiającego. Zamawiający dysponuje opisem strony liniowej przełącznicy. • nieodpłatne - dostawa, montaż i uruchomienie cyfrowej centrali telefonicznej, przełącznicy telefonicznej zapewniającej możliwość korzystania z usług dostępnych na rynku telekomunikacyjnym, • zintegrowana z centralą aplikacja CallCenter o minimalnych wymaganiach : 10 stanowisk agentów + 1 stanowisko nadzoru, system zapowiedzi wielopoziomowych • system telekomunikacyjny na który składa się centrala telefoniczna, aparaty telefoniczne systemowe oraz system zasilania, musi być nowy - wyprodukowany nie wcześniej niż 2015 roku • system telekomunikacyjny musi umożliwiać uruchomienie następujących dodatkowych usług bez konieczności wymiany systemu telefonicznego lub oprogramowania w trakcie trwania umowy : - zintegrowany z centralą system łączności radiowej DECT o minimalnych parametrach : 6 stacji bazowych DECT , 12 słuchawek DECT, funkcja roamingu pomiędzy stacjami DECT 5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania comiesięcznych, szczegółowych bilingów za zrealizowane połączenia telefoniczne dla każdego numeru telefonicznego, w tym oddzielnie dla każdej linii analogowych PSTN, dla każdego numeru na linii ISDN 2B+D oraz dla każdego numeru wewnętrznego uruchomionego w centrali telefonicznej. Nie dopuszcza się rejestracji połączeń na numerze głównym wiązki łączy ISDN 30B+D Biling należy przesłać w formie elektronicznej na adres pocztowy Zamawiającego, w postaci pliku tekstowego lub arkusza excel. Dane bilingowe powinny zawierać następujące informacje : numer linii telefonicznej (nr wewnętrzny centrali telefonicznej) inicjującej połączenie , wybrany nr telefoniczny, data połączenia, godzina rozpoczęcia połączenia, czas trwania połączenia. 6. Serwis, naprawa i administrowanie systemem telekomunikacyjnym - centralą telefoniczną wraz z aparatami systemowymi 7. Wymagania dotyczące usług internetowych: A. Stały, szerokopasmowy dostęp do Internetu w technologii ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line – asymetryczna cyfrowa linia abonencka) – 8192 kbit/s o następujących parametrach i właściwościach oraz zapewniający: 1. Prędkość transmisji: • do abonenta 8192 kbit/s • od abonenta 1536 kbit/s. 2. Stała 8 adresowa podsieć publicznych adresów IP na interfejsie LAN modemu, która umożliwia wykorzystanie przez abonenta 5 stałych adresów IP. 3. Podstawowy pakiet bezpieczeństwa sieciowego, realizowany na platformie operatora, chroniący wszystkich użytkowników usługi przed różnorodnymi rodzajami wewnętrzny centrali telefonicznej) inicjującej połączenie , wybrany nr telefoniczny, data połączenia, godzina rozpoczęcia połączenia, czas trwania połączenia. 6. Serwis, naprawa i administrowanie systemem telekomunikacyjnym - centralą telefoniczną wraz z aparatami systemowymi 7. Wymagania dotyczące usług internetowych: A. Stały, szerokopasmowy dostęp do Internetu w technologii ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line – asymetryczna cyfrowa linia abonencka) – 8192 kbit/s o następujących parametrach i właściwościach oraz zapewniający: 1. Prędkość transmisji: • do abonenta 8192 kbit/s • od abonenta 1536 kbit/s. 2. Stała 8 adresowa podsieć publicznych adresów IP na interfejsie LAN modemu, która umożliwia wykorzystanie przez abonenta 5 stałych adresów IP. 3. Podstawowy pakiet bezpieczeństwa sieciowego, realizowany na platformie operatora, chroniący wszystkich użytkowników usługi przed różnorodnymi rodzajami niepowołanego dostępu z sieci Internet do komputera lub sieci abonenta oraz w szczególności zapewniający ochronę przed: • Atakami SYN flooding (TCP SYN attack) polegającymi na zalewaniu portów niepożądanymi pakietami TCP z flagą synchronizacyjną – SYN. Możliwość aktywowania i dezaktywowania odpowiednich polityk bezpieczeństwa, ograniczających poziom przychodzącego do abonenta ruchu TCP z flagą SYN. • Atakami ICMP flooding (PING flooding) polegającymi na zalewaniu portów niepożądanymi pakietami ICMP. Ochrona domyślna przed atakami ICMP flooding. • Spoofingiem polegającym na fałszowaniu adresów źródłowych w celu podszywania się pod adresy IP spoza Sieci operatora lub będące częścią sieci prywatnej. • Atakami LAND TCP/UDP polegającymi na wysyłaniu pakietów z adresami źródłowymi identycznymi jak adres przeznaczenia. • Atakami ping scan/sweep - „ping scan” ma na celu skanowanie pakietami „ICMP echo” całych klas adresowych IP w celu wykrycia działających hostów i urządzeń sieciowych; „ping sweep” – działanie urządzenia sieciowego (router lub switch), polegające na wysyłaniu pakietów (ping) do wszystkich urządzeń podłączonych do sieci w celu aktualizacji tablicy, w której zamieszczone są te urządzenia. Możliwość całkowitego zablokowania przez abonenta pakietów ICMP, z wyłączeniem pakietów należących do zdefiniowanych komputerów operatora sieci. 4. Zaawansowany pakiet bezpieczeństwa realizowany w oparciu o wirtualny Firewall na platformie operatora w celu podwyższenia poziomu ochrony sieci abonenta poprzez wprowadzenie odpowiednich polityk filtrowania ruchu IP po stronie sieci operatora. Ustawienie polityk bezpieczeństwa dokonywane jest przez abonenta za pomocą portalu wyboru usług dostępnego na platformie operatora. Możliwość wyboru jednej z trzech następujących polityk bezpieczeństwa: • Dostęp zastrzeżony - całkowity zakaz ruchu wchodzącego, z wyjątkiem ruchu należącego do sesji TCP nawiązanych z wewnątrz sieci abonenta i odpowiedzi serwerów DNS oraz protokołu ICMP-echo. • Dostęp Limitowany - zakaz ruchu wchodzącego, z wyjątkiem połączeń nawiązanych już z wewnątrz sieci abonenta oraz udostępnianych przez niego popularnych usług internetowych. Do usług tych należą usługi wykorzystujące protokoły: HTTP, HTTPS, SSH, FTP, SMTP, POP3, POP3-sec, ICMP-echo, DNS. • Dostęp Otwarty - zezwolenie na cały ruch wchodzący z Internetu. 5. Brak ograniczeń ilości przesyłanych danych. 6. Pakiet hostingowy zawierający: • 10 GB powierzchni dyskowej na dowolną liczbę kont poczty elektronicznej • obsługę domeny nazwa.internetdsl.pl • możliwość podziału przestrzeni dyskowej w dowolny sposób z dokładnością do 1 MB • ochronę antywirusową • ochronę antyspamową • wirtualne serwery WWW z obsługą PHP i możliwością obsługi wielu domen • 2 serwery MySQL (MyISAM, InnoDB) o powierzchni do 100 MB • 1 serwer PostrgeSQL o powierzchni 50 MB • dostęp do panelu administracyjnego do zarządzania kontami • dostęp do kont poczty elektronicznej z poziomu przeglądarki internetowej oraz za pomocą protokołu POP3 • brak limitu ruchu • dostęp do logowania WWW • możliwość tworzenia kont FTP • dostęp do statystyki serwera WWW do roku wstecz • dostęp do statystyki serwera SMTP oraz POP3 7. Technologia – kabel miedziany lub światłowód B. Stały, szerokopasmowy dostęp do Internetu, symetryczny – 4096 kbit/s o następujących parametrach i właściwościach oraz zapewniający: 1.Prędkość transmisji: • do abonenta 4096 kbit/s • od abonenta 4096 kbit/s. 2. Stała 4 adresowa podsieć publicznych adresów IP na interfejsie LAN modemu, która umożliwia wykorzystanie przez abonenta jednego stałego adresu IP. 3. Podstawowy pakiet bezpieczeństwa sieciowego, realizowany na platformie operatora, chroniący wszystkich użytkowników usługi przed różnorodnymi rodzajami niepowołanego dostępu z sieci Internet do komputera lub sieci abonenta oraz w szczególności zapewniający ochronę przed: • Atakami SYN flooding (TCP SYN attack) - polegającymi na zalewaniu portów niepożądanymi pakietami TCP z flagą synchronizacyjną – SYN. Możliwość aktywowania i dezaktywowania odpowiednich polityk bezpieczeństwa, ograniczających poziom przychodzącego do abonenta ruchu TCP z flagą SYN. • Atakami ICMP flooding (PING flooding) - polegającymi na zalewaniu portów niepożądanymi pakietami ICMP. Ochrona domyślna przed atakami ICMP flooding. • Spoofingiem - polegającym na fałszowaniu adresów źródłowych w celu podszywania się pod adresy IP spoza Sieci operatora lub będące częścią sieci prywatnej. • Atakami LAND TCP/UDP polegającymi na wysyłaniu pakietów z adresami źródłowymi identycznymi jak adres przeznaczenia. • Atakami ping scan/sweep - „ping scan” ma na celu skanowanie pakietami „ICMP echo” całych klas adresowych IP w celu wykrycia działających hostów i urządzeń sieciowych; • „ping sweep” – działanie urządzenia sieciowego (router lub switch), polegające na wysyłaniu pakietów (ping)do wszystkich urządzeń podłączonych do sieci w celu aktualizacji tablicy, w której zamieszczone są te urządzenia. Możliwość całkowitego zablokowania przez abonenta pakietów ICMP, z wyłączeniem pakietów należących do zdefiniowanych komputerów operatora sieci. 4. Zaawansowany pakiet bezpieczeństwa realizowany w oparciu o wirtualny Firewall na platformie operatora w celu podwyższenia poziomu ochrony sieci abonenta poprzez wprowadzenie odpowiednich polityk filtrowania ruchu IP po stronie sieci operatora. Ustawienie polityk bezpieczeństwa dokonywane jest przez abonenta za pomocą portalu wyboru usług dostępnego na platformie operatora. Możliwość wyboru jednej z trzech następujących polityk bezpieczeństwa: • Dostęp zastrzeżony - całkowity zakaz ruchu wchodzącego, z wyjątkiem ruchu należącego do sesji TCP nawiązanych z wewnątrz sieci abonenta i odpowiedzi serwerów DNS oraz protokołu ICMP-echo. • Dostęp Limitowany - zakaz ruchu wchodzącego, z wyjątkiem połączeń nawiązanych już z wewnątrz sieci abonenta oraz udostępnianych przez niego popularnych usług internetowych. Do usług tych należą usługi wykorzystujące protokoły: HTTP, HTTPS, SSH, FTP, SMTP, POP3, POP3-sec, ICMP-echo, DNS. • Dostęp Otwarty - zezwolenie na cały ruch wchodzący z Internetu. 5. Brak ograniczeń ilości przesyłanych danych. 6. Pakiet hostingowy zawierający: • 1 GB powierzchni dyskowej na dowolną liczbę kont poczty elektronicznej • domenę internetową abonenta obsługiwaną przez abonenta • możliwość podziału przestrzeni dyskowej z dokładnością do 1 MB • ochronę antywirusową • ochronę antyspamową • wirtualne serwery WWW z obsługą PHP i możliwością obsługi wielu domen • 1 serwer MySQL (MySAM,InnoDB) o powierzchni do 50 MB • dostęp do panelu administracyjnego do zarządzania kontami • dostęp do konta poczty elektronicznej z poziomu przeglądarki internetowej oraz za pomocą protokołu POP3 • dostęp do logów WWW. • Brak limitu ruchu 7. Technologia – kabel miedziany lub światłowód : 8. Dodatkowe wymagania ogólne. a) Zamawiający stwierdza, iż występuje konieczność zachowania istniejącej numeracji u Zamawiającego zgodnie z art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1489, ze zm.). Wykaz numerów telefonicznych wyspecyfikowano w załączniku nr 1.C do SIWZ b) Proponowane ceny jednostkowe za połączenia telefoniczne muszą być rozliczanie sekundowe za rzeczywisty czas trwania połączenia , bez opłaty za inicjację połączenia. Dotyczy wszystkich rodzajów połączeń . c) Zamawiający wymaga, aby opłaty za zrealizowane połączenia telefoniczne były rozliczane jako iloczyn łącznego czasu zrealizowanych połączeń telefonicznych danego typu (np. lokalne, międzymiastowe, komórkowe, informacyjne , infolinie ) dla wszystkich linii telefonicznych i ceny za dany typ połączenia. Połączenia z numerami alarmowymi 112, 99x oraz 98x muszą być bezpłatne d) Ze względów bezpieczeństwa jedno z łącz ISDN PRA 30B + D powinno pracować drogą zapewniającą ciągłość zachowania łączności w placówce zamawiającego. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeniesienia linii telefonicznych wraz z numerem telefonicznym lub uruchomienia nowych linii telefonicznych, w trakcie trwania umowy, w innych jednostkach organizacyjnych na terenie miasta Łodzi. f) Zagwarantowanie możliwości zgłoszenia uszkodzenia 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu g) Usunięcie uszkodzenia ma nastąpić maksymalnie w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia h) Zamawiający zapewnia pomieszczenie techniczne do instalacji centrali telefonicznej, zasilanie w energie elektryczną 230V z tablicy rozdzielczej energetycznej oraz dostęp do strony liniowej wewnętrznej sieci telefonicznej 9. Wszystkie opłaty będą naliczane z dołu. 10. Termin płatności za usługi nie może być krótszy niż 30 dni i dłuższy od 60 dni. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących dodatkowych świadczeń, związanych z przedmiotem zamówienia: 1. Zapewnienie bezpłatnej łączności wewnętrznej w Szpitalu w obiekcie głównym: a) Ilość stacji telefonicznych 600 NN z możliwością rozbudowy. b) Możliwość identyfikacji osób realizujących połączenie – usługa CLIP dla aparatów analogowych i systemowych oraz CLIR prezentacja numeru własnego -włączone c) Instalacja łączy internetowych dla wybranej grupy pracowników. d) Możliwość bezpośredniego wybierania numeru abonenta wewnętrznego przez wszystkich abonentów sieci publicznej z zastrzeżeniem postanowień litera e niniejszego punktu. e) Dla wybranych numerów wewnętrznych centrali telefonicznej zablokowanie realizacji połączeń przychodzących z sieci publicznej f) Numeracja wewnętrzna trzycyfrowa. Dla wybranych numerów wewnętrznych numeracja wewnętrzna 3-cyfrowa, spoza planu numeracji publicznej (DDI). g) Rozwiązanie gwarantujące utrzymanie łączności w przypadku awarii. h) W terminie do 7 dni po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do demontażu i usunięcia , na koszt własny , zainstalowanej centrali telefoniczne wraz z wyposażeniem i przełącznicą kablową strona stacyjna. 2. Realizacja szerokopasmowego dostępu umożliwiającego szybką transmisję danych, dostęp do usług multimedialnych. 12. Wykonawca będzie zobowiązany również do wykonania następujących dodatkowych nieodpłatnych świadczeń, związanych z przedmiotem zamówienia: a) Dostawa, montaż ,uruchomienie i oprogramowanie centrali cyfrowej oraz aparatów systemowych, systemu zasilania, przełącznicy głównej strona stacyjna, krosowanie strony stacyjnej z istniejącą stroną liniową 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakupu ogólnej ilości usług, jak i poszczególnych ich rodzajów i asortymentów w poszczególnych okresach obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości usług przewidzianej w przedmiocie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia możliwości realizacji poszczególnych rodzajów połączeń telefonicznych (międzymiastowych, komórkowych, międzynarodowych, innych) na poszczególnych linia telefonicznych i numerach wewnętrznych centrali telefonicznej. 14. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie internetowej od dnia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 15. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 16. Zamawiający ponadto umożliwia Oferentowi w każdym terminie uzgodnionym z Dyr. ds. Administracyjno - Technicznym mgr inż. Andrzejem Andrzejczakiem (tel. 42 6776844) dokonanie wizji lokalnej na terenie stanowiącym przedmiot usługi oraz udostępnia wszelkie informacje, które mogą być konieczne do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia. 17. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informacje te Wykonawca składa w oświadczeniu - załączniku nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika 3 do oferty, lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna, że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach