Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych - usług telefonii stacjonarnej wraz z serwisem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6165482, 6165469 , fax. 12 6165428
  • Data zamieszczenia: 2015-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6165482, 6165469, fax. 12 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych - usług telefonii stacjonarnej wraz z serwisem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych - usług telefonii stacjonarnej wraz z serwisem dla Filii nr 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, przy ul. Na Kozłówce 27 na zasadach określonych: 1) przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 roku, poz. 243 z późniejszymi zmianami), 2) w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) w umowie, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki szczegółowe realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca musi zapewnić przeniesienie 6 niżej numerów telefonów z dotychczasowej lokalizacji Filii nr 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Jerzmanowskiego 37 do nowej lokalizacji przy ul. Na Kozłówce 27 w Krakowie. Wykaz nr telefonów, rodzaj urządzeń, numery MSN lub DDI wraz z lokalizacją zostały zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W ramach opłaty abonamentowej wykonawca powinien uwzględnić podłączenie i utrzymanie linii. 3. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić realizację połączeń lokalnych, międzystrefowych, do sieci komórkowych, infolinii, numerów specjalnych, skróconych i realizację bezpłatnych połączeń z numerami alarmowymi. 4. Realizacja połączeń wewnętrznych musi być bezpłatna (nietaryfikowana). 5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić realizację usług faksowych przy zastosowaniu tradycyjnych urządzeń faksowych. Usługi te mają zapewnić bezproblemową wysyłkę i odbiór faksów z numerów wewnętrznych i zewnętrznych. 6. Połączenia lokalne, międzystrefowe oraz do sieci komórkowych naliczane będą sekundowo, bez opłat za inicjację połączenia. 7. Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnej blokady połączeń o podwyższonej płatności, przy zachowaniu możliwości bezpłatnego jej usunięcia. 8. Zamawiający dysponuje aparatami analogowymi przewodowymi i bezprzewodowymi i zamierza w dalszym ciągu ich używać. W związku z tym wykonawca musi zapewnić taką konfigurację usług, aby dalsze bezproblemowe korzystanie z posiadanych przez zamawiającego aparatów telefonicznych było możliwe. Zamawiający dysponuje centralą telefoniczną typu CMT 8/64 Slican. 9. Zamawiający dopuszcza świadczenie usług w technologii VoIP. 10. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług w technologii radiowej, satelitarnej oraz w technologiach mobilnych GSM. 11. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę łącza cyfrowego ISDN BRA na usługę VoIP. 12. Zamawiający udostępni wykonawcy łącze do Internetu w celu realizacji usług telefonii stacjonarnej, zgodnie z przekazaną przez wykonawcę instrukcją. 13. Na zamawiającym będzie spoczywał obowiązek zabezpieczenia przesyłania danych i zapewnienie prawidłowego działania łącza. 14. Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłowe działanie usług głosowych, będących przedmiotem zamówienia niespowodowanych awarią łącza podkładowego. 15. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie wszelkie koszty jakie zamawiający zobowiązany będzie ponieść w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty zakupu i utrzymania urządzeń i infrastruktury telekomunikacyjnej, a także koszty świadczenia usług telekomunikacyjnych. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania usterek linii telefonicznej powstałej z przyczyn leżących po jego stronie do 24 godzin od daty zgłoszenia usterki przez zamawiającego. 17. Zamawiający zastrzega, że faktyczne ilość połączeń może być różna od wskazanej w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. 18. Warunki i terminy płatności: Przyjmuje się miesięczny okres rozliczeniowy. Abonament za dany okres rozliczeniowy płacony będzie z góry, natomiast należność za połączenia - po zakończeniu tego okresu. W przypadku, gdy usługa jest świadczona przez niepełny miesiąc, opłata będzie pobierana proporcjonalnie do rzeczywistej liczby dni miesiąca, w którym usługa była świadczona. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za każdy okres rozliczeniowy w terminie do 30 dni od daty doręczenia zamawiającemu faktury, wystawionej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 roku w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1485). Za dzień zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku zamawiającego. W przypadku przedłożenia faktury wystawionej wadliwie, wymagającej uzupełnienia lub wyjaśnień ze strony wykonawcy, zamawiający wezwie wykonawcę do dokonania korekty faktury, złożenia wyjaśnień w terminie do 7 dni od daty doręczenia mu faktury. W takim przypadku zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na wskazany przez wykonawcę rachunek bankowy w terminie do 14 dni od dnia doręczenia poprawnej i kompletnej faktury. Postanowienia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym nie obowiązują jedynie w przypadku, gdy okres wskazanych 14 dni przypada wcześniej niż wymagany 30 - dniowy termin płatności. Na każde żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie doręczyć szczegółowy biling połączeń dla każdego numeru wskazanego przez zamawiającego, w terminie do 3 dni od daty złożenia wniosku przez zamawiającego w tej sprawie, pod rygorem wstrzymania zapłaty wynagrodzenia. 19. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 stycznia 2017 roku. Termin przeniesienia numeracji i uruchomienia usług w dniu 17 lipca 2015 roku. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Warunki dodatkowe: 1. Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień: 1) warunkiem podzlecenia wykonania usługi podwykonawcy będzie przedłożenie zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem jest zamawiana usługa; 2) wykonawca powierzający wykonywanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, wskazując przy tym zakres podzlecanej usługi; 3) pełna odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę spoczywa na wykonawcy; 4) podwykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia kolejnemu podwykonawcy. 2. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. W ramach zamówień uzupełniających zamawiający może zlecić wykonawcy aktywację kolejnej linii telefonicznej również w innym lokalu niż wskazany w niniejszym zamówieniu. W takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zgodę właściciela lub zarządcy budynku, w którym będzie realizowana usługa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas naprawy awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach