Przetargi.pl
Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3366126 , fax. 22 3366192
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
    ul. Szwoleżerów 5
    00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3366126, fax. 22 3366192
    REGON: 01254763400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy (w tym Administracji Domów Komunalnych Nr 1-6 oraz siedziby pionu Finansowo - Księgowego) w okresie od dnia 01.06.2020r. do dnia 31.05.2022 r. Usługa ma charakter powszechny i jest świadczona zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewnia świadczenie publicznie dostępnych usług telefonicznych, w szczególności przyłączenie do publicznej sieci telekomunikacyjnej, w zakresie: 1) połączeń strefowych, międzystrefowych, do sieci komórkowych, międzynarodowych 2) uzyskania dostępu do służb ustawowo powołanych do niesienia pomocy 3) zapewnienia przez Wykonawcę pomocy konsultanta dostawcy usług przy korzystaniu z usługi uzyskania informacji o numerach telefonicznych, dostępu do spisów abonentów, korzystania z połączeń z numerami niegeograficznymi. 1. Uruchomienie grupy użytkowników sieci telefonii stacjonarnej – bezpłatne połączenie w ramach wszystkich użytkowników grupy (ZGN – KF – ADK 1 - 6). Koszt włączenia do grupy zawrzeć należy w abonamencie za łącze ISDN. 2. Świadczona usługa powinna zapewniać łączność głosową i faksową wyznaczonych grup użytkowników 3. Świadczenie usługi obejmuje następujące elementy: 1) Podłączenia 8 łączy ISDN-PRA oraz zapewnienia łączności telefonicznej w technologii ISDN – PRA z sygnalizacja DSS1 uwzględniającej połączenia przychodzące i wychodzące dla wskazanych lokalizacji wraz z przejęciem numeracji DDI od dotychczasowego operatora z wykluczeniem połączeń VoIP. 2) Realizowania połączeń do sieci telefonicznych stacjonarnych i komórkowych, w ruchu krajowym i międzynarodowym z zachowaniem pełnej prezentacji numeru (w ruchu przychodzącym i wychodzącym). 3) Taryfikowania czasu rozmów z dokładnością do jednej sekundy. 4) Comiesięcznego sporządzania bilingów w formie elektronicznej na nośniku optycznym, poprzez dostęp do www. w formacie możliwym do zaimportowania do programu Microsoft Excel 2003. 5) Usuwania na własny koszt uszkodzeń, które uniemożliwiają bądź utrudniają połączenia telefoniczne pracownikom ZGN powstałe w urządzeniach oraz łączach cyfrowych ISDN – PRA i analogowych przy pomocy których świadczone są usługi zgodnie z zawartą Umową 6) Zamawiający oczekuje, że Wykonawca dokona przejęcia ruchu przychodzącego - wychodzącego na wszystkich łączach - 69 linie miejskie (z zachowaniem numeracji) od obecnych operatorów. Numery użytkowane na liniach analogowych mają być przejęte i włączone do wiązek DDI na łączach PRA. 7) Zamawiający zastrzega, że wszystkie połączenia przychodzące muszą być taryfikowane jak połączenia do sieci telefonii stacjonarnej. 8) Usługi nie mogą być świadczone z użyciem technologii alternatywnej tzw. VoIP, numeru dostępowego do sieci (tzw. prefixu), bramki GSM. Usługa na żadnym odcinku nie może być realizowana droga radiową oraz z wyłączeniem internetu na całości rozwiązania. 4. Dla wskazanych lokalizacji wymagane jest, aby aby połączenie na każdym odcinku kanału telefonicznego było realizowane technologii ISDN - PRA - Primary Rate Access - łącze cyfrowe i pozwalało użytkownikowi centrali na jednoczesne wykorzystanie: a) 30 kanałów rozmownych dla lokalizacji Szwoleżerów 5, b) 30 kanałów rozmownych dla lokalizacji mokotowska 67A, c) 15 kanałów rozmownych dla każdej z pozostałych lokalizacji. 5. Awarie: Poprzez awarię Zamawiający rozumie całkowite zerwanie łączności spowodowane np. uszkodzeniem zainstalowanych w poszczególnych lokalizacjach central lub jej ograniczenie do 50% na wewnętrznych liniach abonenckich na danej lokalizacji. a) czas reakcji na zgłoszenie awarii (rozumiany jako czas od momentu przyjęcia zgłoszenia do rozpoczęcia prac w miejscu awarii) wynosi maksymalnie 2 godziny w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego. b) Czas usunięcia awarii (rozumiany jako przywrócenie pełnej sprawności i funkcjonalności systemu) wynosi 12 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego. 6. Usterki: Poprzez usterkę zamawiający rozumie wszelkie uszkodzenia nie będące awariami, dotyczące aparatów telefonicznych, programów nadzorujących pracę systemów i programu taryfikującego, nie powodujące zerwania ani pogorszenia łączności w poszczególnych lokalizacjach. a) Czas reakcji na zgłoszenie usterki (rozumiany jako czas od momentu przyjęcia zgłoszenia do rozpoczęcia prac mających na celu jej usunięcie) wynosi maksymalnie 4 godziny w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, b) Czas usunięcia usterki (rozumiany jako czas od momentu przyjęcia zgłoszen do usunięcia usterki i przywrócenia pełnej funkcjonalności) wynosi 24 godzin w dni robocze. 7. W przypadku świadczenia elementów usługi (standardowych, występujących w cenniku Wykonawcy) dla których Zamawiający nie żądał podania ceny w formularzu oferty, Wykonawca do rozliczeń z Zamawiającym użyje cen wynikających ze swojego aktualnego cennika stosowanego na rynku dla usługobiorców o porównywalnym do Zamawiającego potencjale biznesowym. Wszelkie inne koszty związane z realizacja usługi musza być uwzględnione w oferowanych w formularzu oferty cenach jednostkowych. 8. Do każdej z lokalizacji Wykonawca dostarczy i zainstaluje, oraz skonfiguruje pochodzące z oficjalnej polskiej dystrybucji centrale telefoniczne i aparaty systemowe wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2014, zapewniając kompleksowy serwis gwarancyjny na czas trwania Umowy zgodnie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 1.700,00 zł, słownie złotych: jeden tysiąc siedemset i 00/100, podając nr postępowania „TZ-030/U/20” oraz przedmiot zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi aktualne zaświadczenia o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 224 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2019 poz. 2460, z 2020 poz. 374) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o których mowa w przepisach tej ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach