Przetargi.pl
świadczenie usług telefonii publicznej wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej;

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 64 68 502 , fax. 12 64 68 930
  • Data zamieszczenia: 2011-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    os. Złotej Jesieni 1 1
    31-826 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 64 68 502, fax. 12 64 68 930
    REGON: 12118869400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług telefonii publicznej wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, do sieci komórkowych, świadczenie usług przesyłania danych, dzierżawę, montaż i instalację oraz całodobowy serwis cyfrowej centrali telefonicznej, dzierżawę aparatów systemowych na potrzeby Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. . Zasady świadczenia usługi: 1. Usługi telekomunikacyjne będą świadczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi. 2. Połączenia pomiędzy użytkownikami wewnętrznymi dzierżawionej centrali będą bezpłatne. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania numerów obecnie przydzielonych Zamawiającemu tj.: 126468000 - 126468999 linia cyfrowa ISDN PRA (30B+D) - 1000 numerów DDI z zachowaniem numerów w zakresie DDI (operator TPSA) 4. Doprowadzenie łączy od operatora drogą kablową; 5. Wykonawca zapewni przełączenie wykorzystywanych dotychczas przez Zamawiającego usług bez przerw w łączności (ciągła możliwość realizacji połączeń do Zamawiającego na obecnie wykorzystywaną numerację). 6.Uruchomienie centrali wraz z usługami nastąpi do 2 tygodni od daty zawarcia umowy. 7. Wykonawca zapewni bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności np. dla numerów 0-30..., 0-40..., 0-70..., przy zachowaniu możliwości jej usunięcia. 8. Rozliczenia za usługi połączeń będą się odbywać na następujących zasadach: a) Wykonawca będzie stosował do rozliczeń za połączenia stawki naliczania sekundowego, b) Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia, c) Wysokość stawek za usługi telefoniczne nie ulegnie zwiększeniu w czasie trwania umowy, d) W przypadku powszechnego obniżenia stawek za usługi telekomunikacyjne w stosunku do innych abonentów, Wykonawca obniży stawki dla zamawiającego w takiej samej proporcji. Uwaga: Zamawiający informuje, że średnio miesięcznie w roku 2011 czas trwania połączeń wychodzących kształtował się następująco: Czas trwania połączeń ( h )/m-c Czas trwania połączeń ( min )/m-c Lokalne 300 18 000 Międzystrefowe 90 5 400 Międzynarodowe I strefa 20 1 200 do sieci komórkowych 115 6 900 9. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUGI: a) montaż i konfiguracja centrali - opłata jednorazowa b) Instalacja 3 łączy ISDN PRA 30 kanałów, 1000 numerów DDI - jednorazowa opłata c) dzierżawa, serwis i administracja centrali- opłata miesięczna d) połączenia lokalne i strefowe - plan sekundowy z zerową opłatą początkową, e) połączenia międzystrefowe - plan sekundowy z zerową opłatą początkową, f) połączenia międzynarodowe do I strefy - plan sekundowy z zerową opłatą początkową, g) połączenia do sieci telefonii komórkowej - plan sekundowy z zerową opłatą początkową. h) pozostałe nie wymienione usługi telekomunikacyjne z których Zamawiający skorzysta według aktualnych cenników i regulaminów operatora. i) usługa automatycznego operatora. 10. Minimalne wymagania warunków technicznych, które winna spełniać cyfrowa centrala telefoniczna: Ad. a ). Cyfrowa centrala telefoniczna powinna zawierać minimum: Lokalizacja Kraków, os. Złotej Jesieni 1. a) pojemność co najmniej 540 łączy wewnętrznych cyfrowych, co najmniej 2 porty wewnętrzne IP z możliwością rozbudowy do 400 oraz co najmniej 440 łączy wewnętrznych analogowych, b) 3 łącza miejskie cyfrowe ISDN PRA (30B+D) c) 8 analogowych linii miejskich - z możliwością awaryjnego zwierania na dowolne analogowe linie wewnętrzne, d) oprogramowanie ARS/LCR do wyboru optymalnej drogi połączenia, e) oprogramowanie do konferencji na co najmniej 20 uczestników, f) taryfikacja po IP (program do taryfikacji), g) poczta głosowa: co najmniej 6 kanałów dostępowych i min. 15 godzin łącznego czasu nagrań, h) możliwość konfigurowania zestawów sekretarsko - dyrektorskich, i) tworzenie grup abonenckich, j) identyfikacja rozmówcy, k) rejestracja połączeń nieodebranych, l) zawieszanie rozmów, m) przejmowanie rozmów, n) połączenia konsultacyjne, o) blokowanie aparatu hasłem, p) ograniczenie połączeń zewnętrznych (restrykcje), q) ponowne wybieranie numeru zewnętrznego, r) tranzyt połączeń z łącza miejskiego na łącze miejskie, s) przekazywanie natychmiastowe połączeń, t) przekazywanie połączeń z opóźnieniem w razie braku odpowiedzi, u) rezerwacja połączenia, v) tworzenie grup pick - up (przechwytująca) - umożliwia przechwytywanie wywołań z jednego aparatu na inny w danej grupie, w) wymagane jedno awizo dla telefonistek, x) elektroniczna książka telefoniczna, y) zapis danych (rekordów) wykonanych przez centralę, z) zasilanie awaryjne na minimum 8 godzin pracy systemu przy zaniku napięcia sieci, aa) komunikaty przedpołączeniowe, bb) muzyka w trakcie oczekiwania, cc) interaktywny system komunikatów głosowych na bieżąco informujący użytkownika o dostępnych funkcjach w trakcie korzystania z telefonu, dd) modem cyfrowy do zdalnej administracji serwisowej, ee) wszystkie oferowane urządzenia systemu, w tym aparaty telefoniczne systemowe i IP, a także system taryfikacji i zarządzania muszą być wyprodukowane przez tego samego producenta ff) sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy musi być sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski gg) komputer PC do taryfikacji i administracji hh) przełącznica strona stacyjna i liniowa 11. Montaż i instalacja centrali w budynku Kraków, ul. Złotej Jesieni 1. -wykonanie testu systemu telefonicznego =konfiguracja centrali zgodnie z zaleceniami użytkownika: (wybrane funkcje do uruchomienia), 12. Dzierżawa aparatów systemowych: a) 30 sztuk wieloliniowych cyfrowych systemowych aparatów zaawansowanych o minimalnych parametrach: wieloliniowy - obsługa min. 20 linii możliwość wykorzystania w zestawie Dyrektor / Sekretarka klawisz nawigatora klawiatura alfanumeryczna tonowy wybór opcji połączeń (po wybraniu numeru) Wyświetlacz LCD 2 x 40 znaków 5 klawiszy kontekstowych 24 programowalne klawisze 7 klawiszy funkcyjnych 30 numerów pamięci indywidualnej możliwość realizacji połączenia bez podnoszenia słuchawki interkom wyciszenie mikrofonu sygnalizacja nagranej wiadomości na poczcie głosowej - LED nagranej wiadomości Dopuszcza się zastosowanie aparatów z wyświetlaczem posiadającym nie mniejszą ilość znaków, lecz w innym układzie linii b) 200 sztuk cyfrowych systemowych aparatów podstawowych o minimalnych parametrach: Dwuliniowy Wyświetlacz LCD 1 x 20 znaków 8 przycisków programowalnych 10 numerów pamięci indywidualnej 5 klawiszy funkcyjnych Głośnik sygnalizacja nagranej wiadomości na poczcie głosowej - LED nagranej wiadomości c) 309 sztuk cyfrowych systemowych aparatów prostych d) 2 sztuki aparatów IP o minimalnych parametrach: wyświetlacz min. 16-znakowy umożliwiający wyświetlanie numerów do identyfikacji połączeń, co najmniej 6 klawiszy programowalnych, wbudowany mikrofon oraz głośnik o regulowanej głośności umożliwiający słuchanie rozmowy w trybie głośnomówiącym, siadać możliwość podłączenia komputera do aparatu (wbudowany switch), możliwość obsługi min. 2 (dwóch) linii, pochodzić od tego samego producenta, co cyfrowy system telekomunikacyjny e) 3 sztuki konsol do aparatów systemowych z minimum 40 klawiszami każda 13. Wymogi dotyczące serwisu centrali: a) wymagane jest aby wykonawca mógł zapewnić serwis z następującymi czasami reakcji: maksymalny czas interwencji bezpośredniej u Zamawiającego na zgłoszoną usterkę uniemożliwiającą całkowite lub częściowe funkcjonowanie centrali do 2 godzin, maksymalny czas usunięcia usterki do 12 godzin. b) koszty usunięcia awarii i usterek wraz z kosztami części zamiennych ponosi Wykonawca, c) wykonywanie na życzenie Zamawiającego czynności administracyjnych w centrali (np. zmiana uprawnień abonentów wewnętrznych, tworzenie grup pick-up itp.) d) zaistnieniu awarii Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie pod wskazany przez Wykonawcę numer czynny całą dobę. 14. Wymagania w stosunku do łącza do centrali: a) Doprowadzenie trzech łączy ISDN PRA (90 kanałów) i drogą kablową lub światłowodem, b) AOC dla wszystkich wychodzących połączeń, c) Wykonawca zapewni przełączenie z dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego usług bez przerw w łączności. d) Wykonawca zapewni przełączenie wykorzystywanych dotychczas przez Zamawiającego usług bez przerw w łączności (ciągła możliwość realizacji połączeń do Zamawiającego na obecnie wykorzystywaną numerację 126468000 do 126468999 e) Usługi ISDN winny zapewniać możliwość transmisji cyfrowej w każdym kanale B z prędkością 64 kbps.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający - stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach