Przetargi.pl
Świadczenie usług telefonii komórkowej

Prokuratura Okręgowa w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Okopowa 2A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5288181 , fax. 081 534 97 06
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Lublinie
    ul. Okopowa 2A 2A
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5288181, fax. 081 534 97 06
    REGON: 00000035900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telefonii komórkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telefonii komórkowej na rzecz Prokuratury Okręgowej w Lublinie wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej na 89 numerach abonenckich w okresie określonym w umowie; 2) dostawę 89 aparatów telefonicznych; 3) dostawę 89 kart SIM objętych aktywacja dla usługi telefonii komórkowej. 3. Wysokość abonamentu (przedpłaty) za usługę telefonii komórkowej nie może być wyższa niż: a) 120,00 zł netto - 5 szt. (abonament nr 1) b) 50,00 zł netto - 67 szt. (abonament nr 2 ) c) 20,00 zł netto - 17 szt. (abonament nr 3) 4. Zamawiający wymaga aby poszczególne plany abonamentowe połączeń do sieci operatora i sieci stacjonarnej, zawierały co najmniej: a) abonament nr 1 - 500 minut, b) abonament nr 2 - 200 minut, c) abonament nr 3 - 80 minut. 5. Cena oferowanych aparatów komórkowych nie może przekroczyć 1 zł netto/szt. Wykaz minimum 2 szt. (wg wzoru załącznika Nr 6), modeli aparatów telefonicznych przeznaczonych do realizacji połączeń w zakresie poszczególnych abonamentów, spośród których Zamawiający dokona wyboru i określi ilość sztuk poszczególnych modeli, należy załączyć do oferty. 6. Minimalne wymagania dotyczące parametrów technicznych oferowanych przez Wykonawców aparatów telefonicznych, Zamawiający określił w Załączniku nr 7a i 7b do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga aby zaoferowany sprzęt (telefony) był fabrycznie nowy i tworzył handlowy komplet tj. wyposażony w ładowarkę, instrukcje w języku polskim i inne akcesoria przewidziane przez producenta. 8. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do dostawy min. 18 szt. bezpłatnych urządzeń bluetooth. 9. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do sukcesywnego przejmowania numerów od obecnego operatora, bez przerw w pracy (w trybie przewidzianym w Rozporządzeniu MI z dnia 17 czerwca 2009 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych), zgodnie z Wykazem telefonów określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawijacy nie przewiduje obowiazku wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 uPzp, a w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 uPzp. 2. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych w ust.1, podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp oraz nie spełniający wymagań SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 i 2 oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik Nr 5, dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 oraz pozostałe wymagania SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie z Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 10 i 11 ustawy z dnia 16.07.2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.Nr 171, poz. 1800 ze zm.); 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 1 lit.a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty o których mowa w ust. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym ośwadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokurtura.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach