Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3453103 , fax. 048 3452002
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3453103, fax. 048 3452002
REGON: 67089737900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONICZNYCH W ZAKRESIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH Z CA KWP RADOM NR SPRAWY 2/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych dla linii Zamawiającego w zakresie połączeń wychodzących lokalnych i strefowych, a także do sieci telefonii komórkowych, generowanych z CA KWP Radom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1 ) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2 ) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3 ) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt. 1-4 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ( zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do siwz) b) UWAGA! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zmawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONII STACJONARNEJ DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AT-27/16
Dodano: 2016-05-17 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla CA dla jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Radomiu. Nr sprawy 36/15
Dodano: 2015-06-02 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla CA dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu - nr sprawy 8/15
Dodano: 2015-02-06 - Usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej dla CA jednostek garnizonu mazowieckiego Nr spr. 68/14
Dodano: 2014-07-14 - Usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej dla CA jednostek garnizonu mazowieckiego Nr spr. 6/14
Dodano: 2014-02-11 - Świadczenie usług telefonii stacjonarnej IP. Znak sprawy: ZP-DW-63/13.
Dodano: 2013-10-23 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych, telefonii stacjonarnej dla Centralnego Biura Antykorupcyjnego w siedzibie głównej oraz delegaturach, polegających na zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej PSTN
Dodano: 2013-09-04 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla CA jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - nr sprawy 87/13
Dodano: 2013-07-17 - Usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej dla CA jednostek garnizonu mazowieckiego Nr Sprawy 10/2013
Dodano: 2013-01-31 - Świadczenie usług telefonicznych w zakresie telefonii stacjonarnej dla jednostek Policji na terenie województwa mazowieckiego.
Dodano: 2012-04-06