Przetargi.pl
świadczenie usług telefonicznych PSTN i ISDN oraz dostępu do Internetu DSL

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota ogłasza przetarg

  • Adres: 01-021 Warszawa, ul. Grójecka 17A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5783561 , fax. 022 5783555
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
    ul. Grójecka 17A 17A
    01-021 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5783561, fax. 022 5783555
    REGON: 01525964000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług telefonicznych PSTN i ISDN oraz dostępu do Internetu DSL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług telefonicznych PSTN i ISDN oraz dostępu do Internetu DSL
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem; 2)posiadają aktualny wpis do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych 3)posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej usługi telekomunikacyjnej zrealizowanej kompleksowo ( łącznie za pośrednictwem łączy ISDN ( 30B + D) ,PSTN ( POTS), ADSL i wydzierżawionych PABX dla jednego odbiorcy o rocznej wartości minimum 200 tys. zł netto świadczonej ciągle przez okres nie krótszy niż rok w ciągu ostatnich 3 lat. Uwaga: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 pkt 1 -9 i ust 2 ustawy o zamówieniach publicznych; 2) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust 1 pkt. 1 -3 ustawy o zamówieniach publicznych 3)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z opisem w rozdz. III pkt. 1 ppkt 2 w SIWZ z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje); 4) potwierdzenie wniesienia wadium; 5) formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urzadochota.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach