Śląska Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 36
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 230 48 79 , fax. 32 230 78 86
- Data zamieszczenia: 2012-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląska Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Zwycięstwa 36 36
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 230 48 79, fax. 32 230 78 86
REGON: 27227085200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sfwp.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu Z rolnika na wykwalifikowanego pracownika współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wspieranie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Szkolenie zawodowe: Kurs operatora koparko-ładowarki - klasy III, wszystkie typy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu z zakresu obsługi koparko-ładowarki - klasy III, wszystkie typy dla uczestników projektu Z rolnika na wykwalifikowanego pracownika. 2. Uczestnikami kursu będą osoby dorosłe, posiadające min. podstawowe wykształcenie. W szkoleniu wezmą udział maksymalnie 24 osoby. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji ze szkolenia dla maksymalnie 4 osób. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. W związku z powyższym rozliczenie obejmuje przeszkolenie minimum 20 osób z możliwością zwiększenia liczby uczestników o 4 osoby. 3. W ramach szkolenia Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do: 1) Zapewnienia wykwalifikowanej kadry wykładowców, gwarantującej pełną realizację programu merytorycznego szkolenia na najwyższym poziomie oraz optymalne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenie. 2) Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 202 godziny dydaktyczne w oparciu o program nauczania opracowany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. 01.118.1263). Program kursu powinien zawierać bloki tematyczne (zgodnie z zaleceniami Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego) z zakresu: - użytkowania eksploatacyjnego, - dokumentacji technicznej, - bezpieczeństwa i higieny pracy, - podstaw elektrotechniki, - silników spalinowych, - elementów hydrauliki, - budowy koparko-ładowarek, - technologii robót, - zajęć praktycznych. 3) Zapewnienia sal szkoleniowych do zajęć teoretycznych oraz niezbędnego wyposażenia dydaktycznego i audiowizualnego na terenie Gliwice lub powiatu gliwickiego oraz sprzętu i placu manewrowego do zajęć praktycznych w odległości nie dalej niż 20 km od Gliwic z dogodnym dojazdem na miejsce środkami komunikacji publicznej. 4) Przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich orzekających brak przeciwwskazań do pracy jako operator koparko-ładowarki. W przypadku osób, które nie przejdą pozytywnie wymaganych badań lekarskich Zamawiający pokryje wyłącznie koszty badań tych osób. 5) Przeprowadzenia egzaminów przed Komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 6) Zapewnienia uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych: -podręcznik lub opracowany skrypt szkoleniowy, -długopis, -zeszyt/notatnik w kratkę min. 32 kartkowy. 7) Sprawowania merytorycznej kontroli nad przebiegiem szkolenia. 8) Prowadzenia dokumentacji szkoleniowej tj.: a) dziennik zajęć; b) lista obecności uczestników szkolenia (w każdym dniu szkolenia) - zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ c) lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów szkoleniowych - zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ d) lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór poczęstunku - zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. 9) Na zakończenie szkolenia przeprowadzić anonimową ankietę wśród uczestników szkolenia oceniającą jakość szkolenia zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ. 10) Zapewnienia poczęstunku kawowego, w każdym dniu szkolenia - dotyczy części teoretycznej, wg poniższego asortymentu przypadającego na jednego uczestnika: -Woda mineralna - 0,25 l. -Herbata - 1 szt. -Kawa rozpuszczalna - 5 g, -Mleko do kawy - 20 g, -Cukier - 10 g, -Ciastka kruche różnego rodzaju - 150 g, -Kubek do napojów zimnych - 1 szt. -Kubek do napojów ciepłych - 2 szt. -Łyżeczki lub mieszadełka oraz serwetki - 2 szt. 11)Wydania uczestnikom szkolenia po pozytywnym zdaniu egzaminu państwowego świadectwa i książki operatora maszyn roboczych z dokonanym wpisem oraz zaświadczenia o ukończeniu kursu, które będzie zawierało kolorowe logotypy: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL (obowiązującymi od 04.02.2009) oraz tytułem projektu, w ramach którego kurs został zorganizowany. 4. Wykonawca zobowiązany będzie: a) w terminie 7 dni roboczych przekazać Zamawiającemu komplet w/w dokumentacji szkoleniowej w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z kserokopiami wydanych świadectw i zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz zaświadczeń lekarskich stwierdzających przydatność do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarki. b) przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego szkolenia do dnia 31.12.2020 r. 5. Okres realizacji kursu: 17 wrzesień 2012 - 10 listopad 2012 r. Zajęcia teoretyczne powinny zostać przeprowadzone w godzinach popołudniowych od godz. 16:00 - 20.00 w dni powszednie lub od godz. 8:00 - 16.00 w weekendy. W trakcie zajęć należy zapewnić Uczestnikom kursu min. 1 przerwę 15 min. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram kursu. 6. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 7. Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 8. Szkolenie powinno być przeprowadzone wyłącznie dla skierowanych przez Zamawiającego, tj. Uczestników projektu Z rolnika na wykwalifikowanego pracownika i wyłącznie z ich udziałem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sfwp.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektów: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (II) oraz Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-07-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów (moduł I oraz moduł II) dla uczestników-uczestniczek w ramach zadania publicznego pn.: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 FA.2812.6.2016
Dodano: 2016-06-30 - Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-06-22 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej z podziałem na część: A, B. Numer sprawy: FA.2812.4.2016
Dodano: 2016-05-30 - Szkolenie dla uczestników Projektu Drogowskaz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - spawanie MIG, MAG
Dodano: 2016-04-21 - Realizacja kursów mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatów w roku 2016 dla uczestników projektu Lepsze Jutro w Rydułtowach.
Dodano: 2016-04-20 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/RPOWSL/I/2016
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-14 - Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 7 części
Dodano: 2016-04-13 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/POWER/II/2016
Dodano: 2016-04-06