Przetargi.pl
świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Równe szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czosnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-152 Czosnów, ul. Warszawska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 785 05 58 , fax. 0-22 785 05 58
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czosnowie
    ul. Warszawska 59 59
    05-152 Czosnów, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 785 05 58, fax. 0-22 785 05 58
    REGON: 00671203200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czosnow.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Równe szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie gminy Czosnów, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej GOPS w Czosnowie - uczestników realizowanego w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2014 r. Projektu Równe szanse, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, zwanego dalej Projekt . Uczestnikami Projektu jest w roku 2012 11 osób; w roku 2013 11 osób, w roku 2014 11 osób, w tym osoby niepełnosprawne W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne ( zeszyt, długopis, teczka) i wydanie każdemu z uczestników Projektu zeszytu , teczki, długopisu oraz materiałów z każdego warsztatu realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i warsztatów przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, warsztatów, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych szkoleń, kursów i warsztatów, zlokalizowanych w Czosnowie, odpowiednich dla pomieszczenia wszystkich uczestników w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku zwrot kosztów dojazdu dla uczestników projektu na szkolenia,kursy zlokalizowane poza gminą Czosnów sfinansowania działań edukacyjnych,ewentualne czesne, zwrot kosztów dojazdu do szkoły, wyprawka dla maks. 2 uczestników projektu, skierowanych przez GOPS w okresie realizacji zamówienia zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: rzutnik multimedialny - minimum 2 sztuki, laptopy - minimum 2 sztuki flipchart - min. 2 sztuki zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku realizacji zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie przerwy kawowej dla wszystkich w danym roku realizowania usługi uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w każdym dniu prowadzenia zajęć, przy czym w ramach przerwy kawowej zapewnienie kawy, herbaty, ciasteczek , wody, cukru, mleka i cytryny; zaś w obowiązek zapewnienia obiadu dotyczy wszystkich dni szkoleniowych z zajęciami 6 -godzinnymi zapewnienia ubezpieczenia NNW dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie uczestników w danym roku realizowania Projektu wydania uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów świadectw końcowych na zakończenie udziału w szkoleniach, kursach, warsztatach, stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkardy.pl W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do : przedstawienia raportu, w którym będzie zawarta informacja o jakości szkoleń, kursów i doradztwa ankiety oceniające prowadzone wśród uczestników zajęć, przeprowadzenia ankiet oceniających efektywność i jakość szkoleń, kursów i doradztwa potwierdzenia kwalifikacji zawodowych uczestników szkoleń stosownymi dyplomami; w tym zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN UWAGA - Zamawiający wskazuje, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami uczestników Projektu szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ w wymiarze: w roku 2012 dla 11osób, min.60 godzin, w roku 2013 dla 11 osób , min. 60 godzin, w roku 2014 dla 11 osób, min. 60 godzin Kursy zawodowe muszą być prowadzone zgodnie z wytycznymi i wymaganiami Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Rodzaj kursów zawodowych- zgodnie z warunkami Projektu i dofinansowania ze środków UE- zostanie ustalony w oparciu o potrzeby uczestników Projektu w czasie jego realizacji. Szczegółowy zakres rzeczowy zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w kwocie 5.400,-zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w MBS w Łomiankach numer rachunku 40 8009 1046 0000 3913 2002 0101 Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za zapłacone w dniu zaksięgowania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. UWAGA - DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ ORYGINAŁ DOWODU WNIESIENIA WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba szkoleń zrealizowanych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czosnow.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach