Przetargi.pl
Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe świadczenie usług szkoleniowych na rzecz łącznie 15 przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE II - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”, w tym: a) zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów stacjonarnych, b) zapewnienie biblioteki szkoleń e-learning. 2) Warsztaty stacjonarne oraz szkolenia e-learning muszą tworzyć jeden proces edukacyjny mający na celu rozwój kompetencji osobistych, menedżerskich oraz marketingowych uczestników szkoleń. 3) Szczegółowo zakres zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ. 4) Zamawiający w pkt. 1) określił maksymalną liczbę przedsiębiorstw inkubowanych (uczestników szkoleń) obsługiwanych przez Wykonawcę w ramach świadczonej usługi. Zapotrzebowanie na usługi objęte niniejszym zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb przedsiębiorstw inkubowanych, co oznacza, że przywołana w pkt 1) liczba przedsiębiorstw inkubowanych może być mniejsza. W takim przypadku rozliczenie z Wykonawcą będzie odpowiednio pomniejszone. Zamawiający zakłada, że liczba przedsiębiorstw inkubowanych (uczestników szkoleń) nie będzie mniejsza niż 13. 5) Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy, w tym: a) zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów w formie 2 dwudniowych warsztatów (zjazdów) w terminie październik-listopad, przy czym Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić warsztaty w terminie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, b) zapewnienie biblioteki szkoleń e-learning w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy do 31 grudnia br. 6) Rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (etapami) w okresie realizacji zamówienia, w tym za: a) zorganizowanie i przeprowadzenie pojedynczego warsztatu stacjonarnego dla grupy max. 15 osób, b) zapewnienie biblioteki szkoleń e-learning w całym okresie realizacji umowy dla każdego uczestnika szkoleń (15) płatne po zakończeniu świadczenia usługi według ceny jednostkowej określonej przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ 7) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia zapewni dla wszystkich uczestników warsztatów: a) materiały dydaktyczne, b) przewóz spod siedziby Zamawiającego do miejsca realizacji warsztatów i z powrotem, c) salę wykładową z niezbędnym wyposażeniem i pomocami dydaktycznymi, d) zakwaterowanie, e) obsługę cateringową. 8) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami oraz wytycznymi zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli 2) Dane dostępowe do biblioteki szkoleń e-learning stanowiących przedmiot zamówienia, spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ. Wykonawca dołączy do oferty/ wskaże w Formularzu oferty dane dostępowe do platformy typu LMS, wraz z instrukcją uruchomienia, na której umieszczona będzie biblioteka szkoleń e-learning. Powyższe służyć będzie do oceny oferty pod kątem kryteriów, o których mowa w rozdziale XIII ust. 1 pkt. 4). 3) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, 4) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2017. 229), według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. a) Oświadczenie to należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. UWAGA! b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach