Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU „RAZEM ODKRYJMY ŚWIAT PROGRAMOWANIA – SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW Z PODREGIONU ŁOMŻYŃSKIEGO” WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO PROGRAM OPERACYJNY POLSKA CYFROWA, OŚ PRIORYTETOWA: III. „INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA NA RZECZ AKTYWIZACJI CYFROWEJ” DZIAŁANIE: 3.2 INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA NA RZECZ AKTYWIZACJI CYFROWEJ REALIZOWANEGO PRZEZ CENTRUM EDUKACJI NAUCZYCIELI W ŁOMŻY

Centrum Edukacji Nauczycieli w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Plac Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862164217 , fax. 862165725
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacji Nauczycieli w Łomży
    Plac Tadeusza Kościuszki 2
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862164217, fax. 862165725
    REGON: 380889134
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cen.lomza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU „RAZEM ODKRYJMY ŚWIAT PROGRAMOWANIA – SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW Z PODREGIONU ŁOMŻYŃSKIEGO” WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO PROGRAM OPERACYJNY POLSKA CYFROWA, OŚ PRIORYTETOWA: III. „INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA NA RZECZ AKTYWIZACJI CYFROWEJ” DZIAŁANIE: 3.2 INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA NA RZECZ AKTYWIZACJI CYFROWEJ REALIZOWANEGO PRZEZ CENTRUM EDUKACJI NAUCZYCIELI W ŁOMŻY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu „Razem odkryjmy świat programowania – szkolenia dla nauczycieli i uczniów z podregionu łomżyńskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Cyfrowa, Oś priorytetowa: III. „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” Działanie: 3.2 Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej realizowanego przez Centrum Edukacji Nauczycieli w Łomży (CPV – 80500000-9 Usługi szkoleniowe, 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego, 80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 1310 godzin szkoleniowych i realizowany jest w podziale na następujące etapy: 1) I Etap obejmuje następujące świadczenia składowe: a) przeprowadznie szkoleń stacjonarnych grupowych dla nauczycieli publicznej edukacji wczesnoszkolnej, które odbywać się będą w okresie 4 tygodni bezpośrednio poprzedzających zajęcia szkoleniowe z grupami uczniów, zgodnie z poniższym zakresem tematycznym: • szkolenie poza środowiskiem wizualnego programowania – wprowadzenie do programowania w środowisku wizualnego programowania SCRATCH – gry, zabawy, karty pracy, qizy, gry terenowe i inne, • szkolenie w innym środowisku programistycznym – serwisy społecznościowe (SCRATCH, GODZINA KODOWANIA, MISTRZOWIE KODOWANIA i inne), • szkolenie w środowisku wizualnego programowania SCRATCH, Szkolenia będą prowadzone przez trenera w wymiarze 140 godzin szkoleniowych (4 grupy po 35 godz.) w podziale na 5 spotkań po 7 godzin w weekendy i będą miały charakter warsztatów. b) zapewnienie uczestnikom szkolenia (4 grupom w trakcie 5 spotkań) cateringu w postaci: − zestawu kanapkowego – co najmniej 4 rodzaje kanapek na pieczywie mieszanym (co najmniej 4 kanapki na osobę, każda od 40 do 60 g), − jednego gorącego obiadu składającego się z:  zupy (porcja minimum 200 ml),  porcji mięsa lub ryby (porcja minimum 150 g),  dodatków: ziemniaków gotowanych lub pieczonych lub frytek lub kaszy lub ryżu – do wyboru (porcja minimum 150 g),  surówki (poracja minimum 150 g) − serwisu kawowego dostępnego przez cały czas trwania szkolenia, uzupełnianego na bieżąco i obejmującego: kawę naturalną i rozpuszczalną, herbatę (rózne rodzaje), cukier, mleczko/śmietankę, cytynę, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną – w butelkach do 500 ml lub dzbankach, ciasta, ciastka, paluszki, owoce. Miejsce prowadzenia szkoleń: - Szkoła Podstawowa im. p.por. Jadwigi Dziekońskiej ps. "Jadzia" w Konarzycach, ul. Szkolna 4, 18-400 Łomża - Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Kupiskach, Kupiski Nowe 137, 18-400 Łomża - Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu, ul. Szkolna 1, 18-400 Łomża - Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie, ul. Łomżyńska 2, 18-400 Łomża Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji szkolenia w stosunku do podanego powyżej na inne na terenie znajdującym się w podregionie łomżyńskim w odległości nie większej niż 20 km od pierwotnie wskazanego miejsca. Liczba uczestników szkolenia – 39 osoób Łączna liczba godzin I etapu – 140 godzin Łącznie catering – 195 zestawów Termin realizacji I etapu szkoleń – do 31.01.2019 r. (1 miesiąc) 2) II Etap – kontynuacja szkolenia dla nauczycieli w formie zajęć praktycznych z grupami uczniów, które będą prowadzone przez nauczyciela wspólnie z trenerem w wymiarze 15 spotkań po dwie godziny dydaktyczne ( raz w tygodniu po dwie godziny - łącznie 30 godzin dydaktycznych) na jednego nauczyciela, przy czym: a) 7 z wyżej wymienionych spotkań II etapu, będzie odbywało się z osobistym udziałem trenera – łącznie 546 godzin, b) na 7 spotkaniach trener będzie obecny online, z możliwością kontaktu wizualnego, głosowego za pośrednictwem komunikatora – łącznie 546 godzin, c) 2 godz zajęć dydaktycznych (na jedną grupę) poza miejscem prowadzenia zajęć szkolnych w szkole wyższej na terenie województwa podlaskiego lub innym wskazanym przez Zamawiającego miejscu – łącznie 78 godzin. Wykonawca zapewni transport uczestników na trasie szkoła – miejsce prowadzenia zajęć pozaszkolnych. Miejsce prowadzenia szkoleń: - Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach Jarnuty 1, 18-400 Łomża - Szkoła Podstawowa im. p.por. Jadwigi Dziekońskiej ps. "Jadzia" w Konarzycach, ul. Szkolna 4, 18-400 Łomża - Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Kupiskach, Kupiski Nowe 137, 18-400 Łomża - Szkoła Podstawowa im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie, ul. Akacjowa 1, 18-400 Łomża - Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu, ul. Szkolna 1, 18-400 Łomża - Szkoła Podstawowa w Porytem, ul. Szkolna 23, 18-520 Stawiski - Szkoła Podstawowa w Puchałach, Puchały 31,18-400 Łomża - Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie, ul. Łomżyńska 2, 18-400 Łomża Liczba uczestników szkoleń pkt. a) i b) – 39 osób Liczba uczestników szkoleń pkt. c) - 39 nauczycieli oraz 351 uczniów Łączna liczba godzin II etapu – 1170 godzin Termin realizacji II etapu szkoleń: luty – czerwiec 2019 r. (5 miesięcy) 3. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) termin szkolenia oraz dokładna liczba uczestników będą każdorazowo ustalane przez Zamawiającego i Wykonawcę na 6 dni przed szkoleniem, 2) posiłki dostarczane w ramach cateringu muszą być świeże, gorące (w przypadku obiadu) i dostarczane do miejsca przeprowadzania szkoleń nie wcześniej niż godzinę i nie później niż 15 minut przed ich podaniem, 3) w przypadku serwowania obiadu poniżej temperatury (zupa 75 °C, drugie danie 63 °C) Zamawiający odmówi jego przyjęcia i zastrzega sobie prawo zamówienia odpowiedniego posiłku na koszt Wykonawcy, 4) Wykonawca będzie poinformowany przez Zamawiającego o potrzebach dietetycznych uczestników szkolenia na 4 dni przed szkoleniem, 5) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu nie później niż na 48 godzin przez szkoleniem proponowane menu (zestaw kanapkowy i obiadowy) do akceptacji, 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sterylnych naczyń i sztućów, umożliwiających komfortowe spożycie posiłku, 7) Wykonawca zapewni co najmniej 1 osobę do serwowania posiłku, 8) Wykonawca zbowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017 r., poz. 149), 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy, wypełniając punkt 6 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do Specyfikacji). 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust.3a Prawo Zamówień Publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2016r. poz. 1666 ze zm.). 6. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 1 osoby spośród kategorii osób wymienionych poniżej: 1) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; 2) młodocianych, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego; 3) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; 4) innych osób niż określone w pkt 1, 2 lub 3, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1828 oraz z 2018 r. poz. 650) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie i wymaga jedynie złożenia Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach