Przetargi.pl
Świadczenie usług symetrycznego dostępu do Internetu oraz usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu.

Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Tymona Terleckiego 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 678-94-59 , fax. 0-16 678-94-59
  • Data zamieszczenia: 2011-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu
    ul. Tymona Terleckiego 6 6
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 678-94-59, fax. 0-16 678-94-59
    REGON: 65143198300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług symetrycznego dostępu do Internetu oraz usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch usług: a) Usługi symetrycznego dostępu do Internetu Dostawa łącza internetowego o parametrach nie gorszych niż: 1. Przepustowość gwarantowana 51 Mbit na s. 2. Łącze symetryczne. 3. Jako medium transmisyjne Zamawiający dopuszcza jedynie kabel światłowodowy. Nie dopuszcza się stosowania na jakimkolwiek odcinku dostępowym technologii radiowej lub technologii miedzianej. 4. CIR =100% przepływności łącza. 5. Brak jakichkolwiek ograniczeń transferowych i zablokowanych portów na oferowanym łączu. 6. Przestrzeń adresowa: 256 adresów publicznych w ciągłej przestrzeni z możliwością rozszerzenia. 7. Interfejs przyłączeniowy Ethernet 10 100BaseT ( przyłącze teleinformatyczne zakończone we wskazanej szafie rack). 8. Gwarancja dostępności łącza Internetowego - 99 %. 9. Gwarantowany czas reakcji Wykonawcy na awarię - 1 godzina (365 dni w roku). 10. Gwarantowany czas usunięcia awarii przez Wykonawcę - 8 godziny (365 dni w roku). 11. Zapewnić dostępność przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę serwisu w celu zgłaszania i usuwania awarii. 12. Opłata za świadczoną usługę musi być stała w każdym miesiącu trwania umowy oraz zawierać: wszelkie koszty związane ze świadczoną usługą (tj. abonament, ewentualne koszty dzierżawy urządzeń, podatek VAT). 13. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wykonania infrastruktury telekomunikacyjnej niezbędnej do realizacji podłączenia do sieci Internet. 14. Maksymalny czas instalacji oraz uruchomienia usługi to: 45 dni od podpisania umowy. 15. Wymagany okres świadczenia usługi: 36 miesięcy od uruchomienia usługi. b) Usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych realizowane za pomocą dostępu ISDN PRA (30B+D), z usługą DDI oraz z gwarancją jakości. 2. Minimum 300 numerów DDI (z możliwością nieodpłatnego przekazania dla dowolnego operatora po wygaśnięciu umowy). 3. Wymagany zakres numeracji: 16yyyy0xx, 16yyyy1xx, 16yyyy2xx (prefix yyyy musi być jednakowy dla wszystkich 3 zakresów). Specyfikacja: Ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego PWSW za rok 2010 do oceny (kalkulacji) kosztów ma następującą strukturę: lokalne i strefowe 33946 min międzystrefowe 11180 min międzynarodowe 570 min komórkowe 38910 min Powyższe wartości są wartościami szacowanymi na podstawie dotychczas realizowanych połączeń i nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji niniejszej umowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wymagania: 1. Medium dostępowe do centrali PWSW wyłącznie poprzez łącze światłowodowe. Nie dopuszcza się stosowania na jakimkolwiek odcinku dostępowym technologii radiowej lub technologii miedzianej. 2. Usługa nie może być świadczona z użyciem technologii alternatywnych np.VolP, numery dostępowe, bramki GSM. 3. Usługa musi zapewnić prezentację numeru przychodzącego (CLIP) oraz w ruchu wychodzącym prezentację numeru abonentów PWSW dzwoniących do innych sieci. 4. Usługa musi być świadczona z usługą DDI z użyciem zaoferowanej numeracji. 5. Wykonawca gwarantuje przeniesienie zaoferowanej numeracji w ostatnim dniu obowiązywania umowy do innego operatora bez dodatkowych opłat na żądanie Zamawiającego. 6. Gwarancja dostępności łącza PRA - 99,7 %, 7. Zapewnić dostępność przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę serwisu w celu zgłaszania i usuwania awarii. 8. Usługa musi umożliwiać bezbłędną transmisję faksową , 9. Usługa musi zapewniać możliwość transmisji cyfrowej w każdym kanale B z prędkością 64 kbps. 10. Usługa musi umożliwiać bezbłędną transmisję faksów dla urządzeń grupy trzeciej oraz faksów ISDN do sieci stacjonarnych. 11. Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z formularza ofertowego. 12. Taryfikowanie połączeń oraz usług świadczonych standardowo, a nie ujętych w treści oferty oraz SIWZ (co może stanowić nie więcej niż 2% połączeń w skali roku), na zasadach ogólnych wynikających z aktualnych cenników dla klientów biznesowych. Aktualny cennik będzie dostarczony przez Wykonawcę w formie załącznika do umowy, a przedstawiona oferta nie może być mniej korzystna niż bieżące oferty standardowe dla biznesu 13. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne. 14. Realizację połączeń bez konieczności wybierania numeru prefix. 15. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń. 16. Zamawiający dopuszcza wyłącznie płaski plan taryfowy, tj. bez okresów taryfikacyjnych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia. 17.Nieodpłatne blokowanie możliwości wykonywania połączeń na numery o podwyższonej opłacie Premium Rate (np. 0-70*, 0-30*,0-40*) - domyślnie aktywna blokada z możliwością jej dezaktywacji. 18. Wykonawca musi dostarczać w cyklach miesięcznych pełne zestawienia Bilingowe w formie papierowej. (min. na fakturze będzie wyszczególniona opłata abonamentowa za trakt ISDN PRA, numer DDI z którego realizowane jest połączenie, data, godzina, numer docelowy, kierunek, czas połączenia, koszt) oraz elektroniczne kopie faktur. Dopuszczalne jest udostępnianie tych informacji za pomocą strony www Wykonawcy, dostarczanie pocztą elektroniczną lub na nośniku (CD, DVD) w terminie do 21 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Zestawienie billingowe powinno także zawierać informację o łącznym czasie połączeń przychodzących zainicjowanych w miesiącu, którego dotyczy zestawienie. 19. Styk elektryczny usługi musi być zgodny z ITU G.703, styk elektryczny E1 symetryczny 120 ohm,. 20. Bonifikaty za niedotrzymanie parametrów usługi: przekroczenie parametru czasu usunięcia awarii - nie mniej niż 1:720 opłaty z poprzedniego miesiąca (abonament + ruch) za każdą rozpoczętą godzinę przekroczenia czasu usunięcia awarii 21. Maksymalny czas instalacji oraz uruchomienia usługi to: 45 dni od podpisania umowy. 22.Przeniesienie numerów w przeciągu 60 dni od dnia podpisania umowy: - Wykonawca zapewni bezpłatne przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego oraz uruchomienia ich jako numery DDI na łączu PRA. - Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. 16 678 26 90 ISDN gł. 16 676 05 48 MSN 16 678 28 24 Analog 16 678 31 50 Analog 16 678 32 98 Analog 16 678 37 90 Analog 16 678 94 59 ISDN 16 678 94 69 MSN 1 16 676 85 96 MSN 2 16 678 28 22 Analog 16 675 17 64 Analog 16 676 01 66 ISDN 16 676 01 65 ISDN 16 676 01 69 MSN 1 16 678 40 37 Analog - Wykonawca zapewni przygotowanie dokumentacji niezbędnej do tego procesu oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń . Powyższy warunek nie dotyczy dotychczasowego operatora. - Uruchomienie łączności z wykorzystaniem numerów przeniesionych nastąpi w ciągu 60 dni od zawarcia umowy. Prace przyłączeniowo - przełączeniowe Wykonawca realizować będzie w godz. 22:00 - 6:00 lub w soboty i niedziele. Termin i godziny wykonania prac Wykonawca uzgodni wcześniej w formie pisemnej z Zamawiającym. 23. Wymagany okres świadczenia usługi: 36 miesięcy od uruchomienia usługi 24. Ze względu na specyfikę oraz strukturę organizacyjną PWSW w Przemyślu - jako jednostki, dotowanej ze środków publicznych oraz z uwagi na przyjętą strategię zarządzania środkami finansowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo i możliwość nakładania na poszczególne numery telefoniczne ograniczeń w postaci nałożonych blokad na realizacje połączeń telekomunikacyjnych. Wykonawca z powyższych tytułów nie będzie wnosił żadnych roszczeń ani o wypłatę odszkodowania. 25. Zapewnienie możliwości nakładania oraz odbierania dla każdego numeru abonenckiego ograniczeń w ciągu 24h od daty zgłoszenia na centrali Wykonawcy (np. blokada połączeń międzymiastowych, międzynarodowych, komórkowych, 0-70*, 0-30*, 0-40* itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/pwsw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach