Przetargi.pl
Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w miejscowości Przysieki, gm. Skołyszyn w roku 2013

Gmina Skołyszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 38-242 Skołyszyn, Skołyszyn 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skołyszyn
    Skołyszyn 12 12
    38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
    REGON: 37044038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skolyszyn.pl; www.skolyszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w miejscowości Przysieki, gm. Skołyszyn w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i obejmuje: 1) Część I: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Przysiekach w miesiącach: III - XI 2013 r. - w ilości ok. 850 Mg. 2) Część II: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Przysiekach w miesiącach: I, II, XII 2013 r. - w ilości ok. 350 Mg. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ I i II: 2. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest zobowiązany spełnić wymogi określone przepisami: Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, z późn.zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2010 r. Nr 137, poz. 924), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673), Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 5 kwietnia 2011 r. w sprawie procesu odzysku R10 (Dz. U. z 2011 r. Nr 86 poz. 476), Ustawą z dnia 26.07.2000 r. o nawozach i nawożeniu (Dz. U. z 2000 r. Nr 89 poz. 991 z późn. zm.), Dyrektywą Rady nr 91)676)EEC z dnia 12.12.1991 r. dotyczącą ochrony wód przed zanieczyszczeniami powodowanymi przez azotany pochodzenia rolniczego oraz zapisami Kodeksu Dobrej Praktyki Rolniczej wydanym w 2004 r. przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Ministerstwo Środowiska w Warszawie. Podstawowe dane oczyszczalni ścieków w Przysiekach: Q -1200 m3)d; RLM - 9778. 3. Ustabilizowane komunalne osady ściekowe pochodzące z oczyszczalni ścieków w Przysiekach powstają w trakcie procesu oczyszczania ścieków. Nadmierny osad poddawany jest procesowi odwadniania na prasie taśmowej oraz higienizacji. Stopień uwodnienia wynosi do 80%. Sprasowany i poddany higienizacji osad trafia z prasy do kontenera o pojemności 7 m3. Przeciętna ilość wytwarzanego osadu to ok. 90 - 100 Mg miesięcznie (wartość szacunkowa). Osad prasowany i higienizowany jest 4 - 5 dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 15:00 (za wyjątkiem niedziel). Z jednego cyklu prasowania powstaje ok. 6 Mg. Wykonawca realizując zadanie będzie na swój koszt odbierał osad zgromadzony w kontenerze o pojemności 7 m3. Dopuszcza się możliwość: - podstawiania zamiennych kontenerów będących własnością Wykonawcy o wymiarach umożliwiających ich ustawienie pod podajnikiem wychodzącym z prasy taśmowej; - przeładunku osadu na koszt Wykonawcy z kontenera o pojemności 7 m3 do podstawionego środka transportu, przyczepy ciągnikowej lub kontenerów o większej pojemności, zabezpieczonych przez Wykonawcę (ładowarką) - częstotliwość przeładunku: 4 - 5 razy w tygodniu. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt: - wywóz zgromadzonego osadu i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji zadania przepisami; - zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych musi nastąpić w obrębie województwa podkarpackiego w myśl art. 9 ust. 3 ustawy o odpadach. Dopuszcza się zagospodarowanie osadu na terenie województwa innego niż zostały wytworzone jedynie pod warunkiem jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji lub miejsca przeznaczonego do odzysku lub unieszkodliwiania jest mniejsza niż odległość do instalacji lub miejsca położonego na obszarze województwa podkarpackiego w myśl art. 9 ust. 4 ustawy o odpadach. 4. Sposób zagospodarowania odpadów. Zamawiający zgodnie z art. 43 ustawy o odpadach dopuszcza zagospodarowanie odpadów w następujący sposób: 1) Zgodnie z procesem R10 (tylko dla części I - Zamawiający nie dopuszcza zagospodarowania odpadów w procesie R10 w okresie zimowym, (I, II, XII) tj. : część II postępowania): - do dostosowania gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, - do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu, - do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz. a) W przypadku zagospodarowania osadu do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu oraz do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz odbiorca osadu będzie zobowiązany do przedkładania wytwórcy osadu (Zamawiającemu) w terminie nie dłuższym niż 60 dni od rozpoczęcia wywozu i zagospodarowania I objętości (partii) osadu ściekowego następujących dokumentów: - akt własności, umowa dzierżawy lub inny dokument określający tytuł prawny, na których mają być stosowane osady ściekowe wydany przez właściwi organ, w przypadku dzierżawy - zgodę właściciela gruntów na zastosowanie na nich osadów ściekowych; - wypis, wyrys z ewidencji gruntów określający miejsce stosowania osadów wydany przez właściwy organ, który zawiera następujące dane: numer działki(-ek) wraz z podaniem miejscowości, gminy, powiatu, województwa, obrębu geodezyjnego jej położenia, klasy gruntu, danych osobowych jej właściciela, a także powierzchni działki(-ek), które będą wskazywać możliwość zagospodarowania, co najmniej 200 Mg; - wartość szacunkową zgodnie z obowiązującymi przepisami i opracowaniem agrochemicznym wraz z określoną dopuszczalną dawką wykonanym na podstawie analizy osadu badań ściekowego oraz analizy badań gruntu. Średnia dawka wyliczona z okresu zagospodarowania osadu z zastosowaniem procesu R10 w roku 2012 wyniosła ok. 17 Mg)ha, dlatego też Wykonawca powinien ją uwzględnić przy przekazywaniu Zamawiającemu dokumentów potwierdzających odpowiednią, możliwą do zagospodarowania powierzchnię działek z uwzględnieniem dwumiesięcznej ilości powstającego osadu (do 200 Mg). Wywóz kolejnej i następnej objętości (partii) osadu będzie zobowiązywał Wykonawcę do zachowania terminu 60 dni przed każdą wywożoną partią osadu ściekowego do przedkładania w)w dokumentów. Szacuje się wywóz, co najmniej 5 partii osadu ściekowego, gdzie każda objętość (partia) może liczyć do 200 Mg. Wywóz mniejszej objętości (partii) osadu ściekowego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zachowania terminu 60 -dniowego. Zamawiający dopuszcza do zagospodarowania pojedyncze działki o powierzchni min. 1,5 ha lub kompleksy działek (nierozdzielone działkami nieprzeznaczonymi do zagospodarowania osadem) o powierzchni całkowitej min. 2,5 ha. Przy zagospodarowaniu osadu z przeznaczeniem do dostosowania gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. cele przeznaczenia osadu oraz w razie potrzeby inne dokumenty, które zażąda Zamawiający przy realizacji niniejszego zadania. b) W terminie nie krótszym niż 60 dni od planowanego wywozu każdej objętości (partii) osadu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć ponadto Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące gruntów, na które będą stosowane osady ściekowe: - dokument wydany przez osobę uprawnioną lub przez gminę (wójt) potwierdzający, że na terenie na którym mają być stosowane osady ściekowe nie znajdują się obszary chronione oraz obszary zalewowe; - dokument wydany przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej albo przez osobę uprawnioną, poświadczający, że działka nie znajduje się w obrębie wewnętrznego terenu ochrony pośredniej, stref ochronnych ujęć wody oraz że nie znajduje się ona na terenach położonych w odległości nie mniejszej niż 100 m od ujęcia wody; - oświadczenie Wykonawcy, że spełnione są wszystkie warunki stosowania komunalnych osadów ściekowych określone w art. 43 ust 6 ustawy o odpadach; - oświadczenie Wykonawcy, że dana działka, kompleks działek przeznaczony do zagospodarowania w procesie R10 ustabilizowanym komunalnym osadem ściekowym jest przeznaczony tylko i wyłącznie na ten cel dla Zamawiającego oraz podanie informacji o wcześniejszym stosowaniu (podać rodzaj i wartość dawki) lub niestosowaniu osadów ściekowych na danej działce, kompleksie działek. c) Obowiązek wykonania na swój koszt badań gruntu dla działek podanych w wykazie każdorazowo przed zastosowaniem komunalnych osadów ściekowych zgodnie z podanym zakresem w § 6 ust. 2 rozporządzenia w sprawie komunalnych osadów ściekowych będzie ciążył na wytwórcy osadu (Zamawiającym). Badania będą wykonane zgodnie z zakresem określonym w § 6 ust. 1 ww. rozporządzenia, a ich aktualne wyniki badań wraz wyliczoną dawką w opracowaniu agrochemicznym przekazywane odbiory osadu (Wykonawcy) w terminie 7 dni przed wywozem określonej objętości osadu ściekowego. Pobór prób gleby odbywał się będzie każdorazowo w obecności Wykonawcy na gruntach, które Wykonawca przedstawił Zamawiającemu do zagospodarowania osadem. d) Obowiązek wykonania na swój koszt badań osadu ściekowego przez laboratorium posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacyjnego zgodnie z określonym zakresem w § 5 rozporządzenia w sprawie komunalnych osadów ściekowych, będzie ciążył na wytwórcy osadu (Zamawiającym). Osad ściekowy będzie badany nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku z uwzględnieniem planowanych do wywożenia objętości (partii) osadu ściekowego ustalonych z Wykonawcą. Partie osadu powinny być wywożone nie rzadziej niż raz na 2 m-ce. Zamawiający w okresie od III do XI planuje wywieźć, co najmniej 5 partii, każda po ok. 200 Mg (wartość szacunkowa). Na terenie oczyszczalni Zamawiający dopuszcza tymczasowe magazynowanie osadu (nie dłużej niż 2 m-ce) w zasuwanych kontenerach o pojemności 30 m3 każdy. Kontenery zapewnia i zabezpiecza na swój koszt Wykonawca. e) Obowiązek wykonania na swój koszt opracowania agrochemicznego dla działek, na których osad ma być stosowany z uwzględnieniem wyników badań wywożonego osadu, wyników badań gruntu oraz zdefiniowanego celu jego zastosowania zgodnie z § 2 rozporządzenia w sprawie komunalnych osadów ściekowych będzie ciążył na wytwórcy osadu (Zamawiającym). Opracowanie agrochemiczne z wyliczoną dopuszczalną dawką osadu uwzględniającą: - rodzaj gruntu, - sposób jego użytkowania, - jakość osadu ściekowego i gleby, - zapotrzebowania roślin na fosfor i azot (dawka osadu ściekowego, zastosowana w ciągu roku, nie może zawierać więcej niż 170 kg azotu (N) w czystym składniku na 1 ha użytków rolnych zgodnie z Kodeksem Dobrej Praktyki Rolniczej), Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej 7 dni przed planowanym wywozem i zagospodarowaniem osadu ściekowego. Ustalona przez Zamawiającego na podstawie opinii osoby uprawnionej dopuszczalna dawka jest dawką nienegocjowaną. f) Zamawiający zobowiązuje się dostarczać na swój koszt wyniki badań osadu oraz wymagane opinie (opracowanie agrochemiczne) w terminie 7 dni przed planowanym wywozem Wykonawcy celem przestrzegania przez odbiorcę osadu ilości jego stosowania na gruntach ornych. Ponadto Wykonawca - odbiorca osadu jest zobowiązany przestrzegać wymogów określonych w § 4 ust. 3 i 4 rozporządzenia w sprawie komunalnych osadów ściekowych oraz wymogów zawartych w art. 43 ust. 6 ustawy o odpadach. g) działki wskazane przez Wykonawcę do zagospodarowania osadu ściekowego nie mogą być zlokalizowane: - na obszarach parków narodowych i rezerwatów przyrody; - na terenach ochrony pośredniej stref ochronnych ujęć wody, o ile akt prawa miejscowego wydanego na podstawie ustawy Prawo wodne nie stanowi inaczej; - w pasie gruntu o szerokości 50 m bezpośrednio przylegającym do brzegów jezior i cieków; - na terenach zalewowych, czasowo podtopionych i bagiennych; - na gruntach o dużej przepuszczalności (piaski luźne, słabo gliniaste, piaski gliniaste lekkie, gleby bardzo lekkie, I kat. agronomiczna); - na gruntach rolnych o spadku przekraczającym 10%; - na obszarach zasilania zbiorników wód podziemnych; - na terenach położonych w odległości mniejszej niż 100 m od ujęcia wody, domu mieszkalnego lub zakładu produkcji żywności. h) Aby zrealizować przedmiot zamówienia (część I), biorąc pod uwagę przewidywaną ilość osadu (850 Mg), analizy badań osadu dotychczas wywożonego z oczyszczalni (ostatni raport z badań osadu został dołączony jako załącznik nr 7 do SIWZ) oraz średnią dawkę (17 Mg)1ha) wyliczoną z okresu zagospodarowania osadu w procesie R10 w roku 2012 - Wykonawca powinien dysponować gruntami o łącznej powierzchni ok. 50 ha. 2) Poprzez kompostowanie, zgodnie z procesem R-3. 3) Termicznie (spalanie). 5. W przypadku zagospodarowana osadu zgodnie z pkt 3.4 ppkt 2 i 3 wytwórca osadu ściekowego (Zamawiający) zobowiązuje się wykonywać na swój koszt, raz na 6 miesięcy badania osadu ściekowego (może wykorzystać wyniki badań wykonane w czasie realizacji zadania) w laboratorium posiadającym akredytację Polskiego Centrum Akredytacyjnego, o czym jest mowa w § 5 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych. i przekazać je odbiorcy osadu (Wykonawcy) w terminie 7 dni od dnia otrzymania wyników badań z laboratorium. 6. Warunki dla Wykonawców dotyczące części I i II zadania: 1) Koszt ważenia każdorazowej partii wywożonego osadu spoczywał będzie na Wykonawcy. Ważenie będzie odbywać się na wadze samochodowej, w atestowanym punkcie kontroli obustronnie uzgodnionym, możliwie najbliżej budynku oczyszczalni ścieków. 2) Wykonawca w przypadku magazynowania osadu ściekowego na terenie oczyszczalni ścieków zobowiązuje się zabezpieczyć zasuwane kontenery o pojemności 30 m3 każdy - na magazynowany osad, które będą po zmagazynowaniu odpowiedniej do transportu ilości odbierane od Zamawiającego. Dopuszcza się magazynowanie osadu na terenie oczyszczalni ścieków do 2 miesięcy. 3) Koszt ewentualnego przeładunku magazynowanego osadu z kontenera do kontenera o większej pojemności lub na samochód transportujący, przyczepę ciągnikową w celu jego wywozu do zagospodarowania - będzie spoczywał na Wykonawcy. 4) Przewidywana ilość osadu do wywozu w ciągu roku wynosić będzie ok. 1200 Mg, z tym że w okresie od III do XI 2013 r. ok. 850 Mg oraz miesiącach zimowych, tj. I, II, XII ok. 350 Mg. Są to wartości szacunkowe, które mogą ulec nieznacznej zmianie. 5) Odbiór osadu z terenu oczyszczalni ścieków możliwy będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00, po wcześniejszym umówieniu się stron na odbiór. 6) Przeładunki oraz wywozy osadu powinny odbywać się niezwłocznie po zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego. W przypadku opóźnienia w odbiorze osadu Zamawiający nie ponosi za przyrost osadu wywołany czynnikami atmosferycznymi. Wykonawca wówczas organizuje we własnym zakresie przeładunek nadmiaru osadu, za który to nadmiar Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z jego zagospodarowaniem. 7) Przy przeładunkach, załadunkach osadu Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie doprowadzić teren objęty załadunkami, przeładunkami do stanu pierwotnego (uprzątnięcie placu po osadzie). Pojazdy odbierające osad z Oczyszczalni ścieków muszą być w stanie niepowodującym zanieczyszczenia terenu oczyszczalni. 8) Kontenery, przyczepy ciągnikowe oraz samochody transportujące muszą być w dobrym stanie technicznym, a podstawiane w celu ich załadunku muszą być czyste (pozbawione resztek odpadów). 9) Wykonawca musi posiadać stosowne prawem zezwolenia na transport tego rodzaju odpadu. 10) Zamawiający płaci Wykonawcy za każdą tonę wywiezionego osadu z uwzględnieniem kosztów załadunku, przeładunku i transportu. 11) Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę VAT za każdą partię wywiezionego osadu oraz kartę przekazania odpadu sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. 12) Wywóz i zagospodarowanie osadu w okresie zimowym może być realizowany tylko w procesie R-3 (kompostowanie) lub poprzez spalanie. 7. Ilości wywożonych odpadów podane w SIWZ są orientacyjne. Zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Z tytułu zmniejszenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Przyjmuje się, że 1 Mg to 1 tona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Część I - 2 000,00 (dwa tysiące) PLN. Część II - 2 000,00 (dwa tysiące) PLN 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 4. Wadium wniesione w formach innych niż pieniądz (gwarancje, poręczenia) muszą mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie) oraz muszą zostać przedłożone w formie oryginału. W przypadku przedłożenia kopii dokumentu - oferta nie będzie zabezpieczona wadium i Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. W dokumencie złożonej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej muszą być zawarte wszystkie możliwości zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ustawy PZP, tj: 1) Jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) Jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że w udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w BS Biecz Oddział w Skołyszynie Nr 92 8627 1037 2003 5000 0459 0004. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.skolyszyn.pl/modules.php?mop=modload&name=bip&file=wysw&grupa=33
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach