Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg
- Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6565800, 6565815 , fax. 085 6565803
- Data zamieszczenia: 2014-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
ul. Pałacowa 2 2
17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 085 6565800, 6565815, fax. 085 6565803
REGON: 05002691100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług stałego lub mobilnego dostępu do Internetu wraz z dostawą i montażem sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi w ramach realizacji projektu pod nazwą Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Miasto Siemiatycze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a.Aktywacja i dostawa Internetu dla gospodarstw domowych - 200 szt. b.Aktywacja i dostawa Internetu dla jednostek podległych - 7 szt. 2.Wymagania w zakresie innych cech: a)urządzenia konieczne do świadczenia usługi dostępu do Internetu muszą być fabrycznie nowe, b)urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim; c)do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, d)wykonawca w ramach Instalacji i konfiguracji sprzętu Wykonawca dostarczy, zainstaluje sprzęt oraz konieczne oprogramowanie w miejscu prowadzenia działań koordynacyjnych oraz u Beneficjentów Projektu wskazanych przez Zamawiającego, e)inne wymagane dokumenty dotyczące sprzętu określone zostały w Specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ oraz do formularza ofertowego. 3.Na wykonane prace oraz sprzęt konieczny do świadczenia usługi dostępu do Internetu Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji i zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 4.Szczegółowa Specyfikacja techniczna usługi oraz urządzeń obejmujących z określeniem ilości zamawianego sprzętu została określona w załączniku nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 PLN brutto (słownie: tysiąc złotych 00/100). 2)Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. w pieniądzu, b. poręczeniach bankowych, c. poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancjach bankowych, e. gwarancjach ubezpieczeniowych, f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek w Banku Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Siemiatyczach, nr konta: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4)Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5)Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt XI ust 1 SIWZ, w formie i formach, o których mowa w pkt XI ust 2 SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 6)Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty, włożonej do koperty, gdzie oferta). Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty z uwagi na konieczność jego zwrotu po zakończeniu postępowania. W przypadku pieniądza - kopię potwierdzenia dokonania przelewu (jako dowód wniesienia wadium) dołącza się do oferty na tych samych zasadach jak powyżej. 7)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą; b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego jej wykonania; c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. 8)Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp., Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13)Wadium w pieniądzu (wraz z należnymi odsetkami) wniesione przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, może być - na jego pisemny wniosek (za jego zgodą) - zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi HotSpot umożliwiającej publiczny, bezprzewodowy, bezpłatny dostęp do Internetu w 113 punktach na terenie miasta Białystok wraz z rozbudową infrastruktury sieciowej posiadanej przez Zamawiającego
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi dostępu do Internetu 257 gospodarstw domowych na terenie miasta Zambrów
Dodano: 2015-12-08 - Usługa dostępu do sieci Internet przez okres 5 miesięcy, w ramach projektu Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża
Dodano: 2014-11-17 - Dostęp do Internetu
Dodano: 2014-07-28 - Usługa dostępu do internetu przez symetryczne łącze na potrzeby Terenowego Oddziału RCKiK w Bielsku Podlaskim ZP/PN-8/14
Dodano: 2014-04-15 - Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża - usługa dostępu do sieci Internet przez okres 8 miesięcy
Dodano: 2014-01-30 - Usługa dostępu do internetu przez symetryczne łącze na potrzeby Oddziału RCKiK w Suwałkach ZP/PN-4/14
Dodano: 2014-01-21 - Usługa dostępu do internetu na potrzeby Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Białymstoku
Dodano: 2013-11-28 - Usługa dostępu do internetu przez symetryczne łącze na potrzeby RCKiK w Białymstoku oraz oddziałów w Bielsku Podlaskim, Hajnówce, Łomży i Suwałkach ZP/PN-49/13
Dodano: 2013-11-08 - Usługa dostępu do Internetu na potrzeby projektu Suwalski Internet równych szans
Dodano: 2011-11-04