Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętowych koparką obrotową wraz z obsługą operatorską na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w m. Różanna, gm. Opoczno

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Krótka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 547 611 , fax. 447 547 611
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
    ul. Krótka 1
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 547 611, fax. 447 547 611
    REGON: 59002807900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętowych koparką obrotową wraz z obsługą operatorską na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w m. Różanna, gm. Opoczno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowe koparką obrotową wraz z obsługą operatorską na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w miejscowości Różanna, gm. Opoczno. Usługi związane są z codzienną eksploatacją i utrzymaniem składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (komunalnych) w szczególności polegające na: 1.1) przemieszczaniu odpadów w ramach poszczególnych części i działek roboczych składowiska, 1.2) skarpowaniu składowiska, 1.3) formowaniu pryzm z odpadów oraz materiałów sypkich (ziemia, piasek), 1.4) przesypywaniu poszczególnych warstw odpadów materiałem sypkim (ziemia, piasek). 2. Świadczenie usługi odbywać się w czasie pracy składowiska, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 15.00 (około 8 godzin dziennie). Łączna, przewidywana ilość świadczenia usługi w okresie trwania zamówienia, tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31-12-2020r. wynosi około 1280 godzin. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga świadczenia usługi określonej w punkcie 1 przy użyciu koparki obrotowej spełniającej niżej wymienione parametry: 1.1) Koparka obrotowa o napędzie gąsiennicowym, 1.2) Moc silnika minimum 140 KM, 1.3) Długość ramienia minimum 11,5 m, 1.4) Pojemność łyżki minimum 1,8 m3. 4. Wykonawca własnym kosztem i staraniem dostarczy w/w sprzęt w miejsce świadczenia usługi. 5. Wykonawca zapewni ciągłość pracy sprzętu w czasie świadczenia usługi. 6. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z pracą sprzętu, w szczególności: koszt paliwa, wszelkich materiałów i płyny eksploatacyjnych, części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy sprzętu oraz koszt pracy operatora koparki. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1.1) Utrzymania ładu i porządku na terenie świadczonych prac, 1.2) Wykonywania robót w taki sposób by ograniczać utrudnienia w pracy składowiska do niezbędnego minimum, 1.3) Wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 8. Podstawę rozliczenia Wykonawcy stanowić będzie ilość efektywnie przepracowanych godzin na terenie składowiska odpadów potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego (Kierownika Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów bądź upoważnioną przez niego osobę) na dokumencie (karcie usługi) wystawionym przez Wykonawcę. 9. Miejsce świadczenia usługi: Miejscem świadczenia usługi jest składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (komunalnych), na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów- miejscowość: Różanna 98ZUO, 26-300 Opoczno, powiat opoczyński, woj. Łódzkie. 10. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2019 poz. 1040 ze zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę; 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w ppkt 1 poprzez żądanie oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów oraz żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 2A do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzory stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ, 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 3 pkt. 3.4 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6) Klauzulę informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych wg. załącznika nr 5 do SIWZ. 7) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2B do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach