Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych powiatu pińczowskiego w sezonie zimowym 2014/2015 /odśnieżanie i piaskowanie/

Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. Przemysłowa 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3576129 , fax. 0-41 3576129
  • Data zamieszczenia: 2014-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie
    ul. Przemysłowa 3 3
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3576129, fax. 0-41 3576129
    REGON: 29105425000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pinczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych powiatu pińczowskiego w sezonie zimowym 2014/2015 /odśnieżanie i piaskowanie/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych powiatu pińczowskiego w sezonie zimowym 2014/2015 - długość 294 km na terenie gmin: Działoszyce, Kije, Michałów, Pińczów, Złota. Usługi polegać będą na: - mechanicznym udrażnianiu, oczyszczaniu (śnieg, błoto pośniegowe, lód) ulic i dróg powiatowych, - usuwaniu śniegu i lodu oraz zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych, - załadunek piaskarek będących w dyspozycji Zamawiającego, - wywóz, w razie potrzeby śniegu z ulic i innych miejsc, - pozimowe sprzątanie ulic i dróg wskazanych przez Zamawiającego, - dyżur operatora (akcja bierna), Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zadanie zostało podzielone na cztery części. Część I: polegająca na odśnieżaniu dróg powiatowych, zwalczaniu śliskości zimowej i załadunku piaskarek, wywozu śniegu z ulic i dróg oraz pozimowe sprzątanie ulic i dróg zgodnie z opisem Rozdziału III SIWZ. Przewidywane ilości usług: - pługopiaskarki - 16 000 km - załadunek - 30 godz. - dyżur operatora (akcja bierna) - 30 godz. - wywóz śniegu - 200 m3 - pozimowe sprzątanie ulic - 5000 mb Część II: polegająca na odśnieżaniu dróg powiatowych pługiem ciężkim zgodnie z opisem Rozdziału III. - ilość km - 1000 km - dyżur operatora - 20 godz. Część III: polegająca na odśnieżaniu dróg powiatowych równiarką zgodnie z opisem Rozdziału III. - ilość godzin pracy - 200 godz. - dyżur operatora - 30 godz. Część IV: polegająca na odśnieżaniu dróg powiatowych równiarką zgodnie z opisem Rozdziału III. - ilość godzin pracy - 150 godz. - dyżur operatora - 30 godz. Podane ilości usług są tylko ilościami przewidywanymi które zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmniejszeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Składając ofertę na część I zadania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 4 000,00 PLN, składając ofertę na część II, III lub IV zadania nie jest wymagane wniesienie wadium. 9.2 Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych , - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 9.3 Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub w gwarancjach musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Pińczowie Nr 73 8509 0002 2001 0000 0752 0002. Zamawiający uzna wpłatę wadium w formie pieniężnej tylko wtedy, gdy znajdą się one faktycznie na jego rachunku bankowym przed otwarciem ofert, Uwaga: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu. 9.5 Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 9.6 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust, 1-4 ustawy Pzp. 9.7 Zgodnie z art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 9.8 Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9.9 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pinczow.pl/bip/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach