Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętowo - transportowych z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kartuskiego w sezonie 2017/2018.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
    REGON: 19168725300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętowo - transportowych z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kartuskiego w sezonie 2017/2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2017/2018. 1.2. Wykonanie zamówienia obejmuje: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu środków uszorstniających (zapewnionych przez Zamawiającego) oraz odśnieżanie nawierzchni dróg - osprzęt dostarcza zamawiający przy użyciu niżej wymienionych jednostek sprzętowych: I. w siedzibie Obwodu Drogowego w Sierakowicach: - 4 nośniki sprzętowe - samochód samowyładowczy o mocy min. 200KM i ładowności min. 9t. każdy po 380 godzin, - 1 koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 1m3 do załadunku mieszanki piaskowo - solnej oraz wg uznania kierownika obwodu do odśnieżania w ilości 400 godzin, II. na palcu składowym w Kartuzach: - 1 nośnik sprzętowy - samochód samowyładowczy o mocy min. 200KM i ładowności min. 9t. - 450 godzin, - 3 nośniki sprzętowe - samochód samowyładowczy o mocy min. 200KM i ładowności min. 9t. każdy po 400 godzin, - 1 koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 1m3 do załadunku mieszanki piaskowo - solnej oraz wg uznania kierownika obwodu do odśnieżania w ilości 400 godzin, III. w przypadku trudnych warunków atmosferycznych na wezwanie: - 1 równiarka drogowa (z własnym osprzętem) w ilości 50 godzin, - 1 pług wirnikowy (z własnym osprzętem) w ilości 50 godzin, - 2 ciągniki kołowe z własnym pługiem czołowym, typu ciężkiego, każdy po 50 godzin, - 1 ciągnik kołowy typu lekkiego z własnym pługiem i posypywarką mieszanki do odśnieżania i posypywania chodników (w tym do udrożniania przejść dla pieszych) w ilości 150 godzin, - 1 samochód samowyładowczy o mocy min. 200KM i ładowności min. 9t. – do wywozu śniegu w ilości 50 godzin, - 1 koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 1m3 – do usuwania zatorów śnieżnych i załadunku śniegu w ilości 100 godzin - 1 ciągnik kołowy z własnym pługiem czołowym typu ciężkiego i z własną posypywarką mieszanki w ilości 200 godzin. Każda jednostka sprzętowo - transportowa jest oddzielną częścią zamówienia. Oferty rozpatrywane będą według kryteriów dla poszczególnych nośników z osobna. Zamawiający przydzieli trasy oraz miejsca podstawienia dla poszczególnych nośników wg poniższej tabeli oraz wg własnego uznania poprzez określenie w umowie na świadczenie usług. Szczegółowy zakres i lokalizację robót każdorazowo określać będzie Kierownik Obwodu Drogowego w Sierakowicach lub dyżurny akcji zimowej. Zasady prowadzenia akcji zimowej oraz standardy utrzymania wynikają z zasad prowadzenia zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2017/2018. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych wymagających zwiększenia zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 50% ilości zamówienia podstawowego dla danej części na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Stawka za dyżur wynosić będzie 25% stawki roboczogodziny w ilości max. 3h dziennie, dla koparko – ładowarek ustala się dodatkowy dyżur w ilości max. do 3h w czasie pomiędzy załadunkami pługo – piaskarek. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. W ramach wskazanych w pkt. 3 usług należy uwzględnić w kalkulacji kosztów, iż wszystkie ceny jednostkowe zawierają dojazd do pracy lub miejsca dyżuru oraz na warsztat. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług objętych niniejszym zamówieniem. Zamówienie podzielono na 18 części i dopuszcza się składanie ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach