Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania w budynkach Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku

Politechnika Warszawska Filia w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Łukasiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 36 72 221 , fax. 24 36 72 221
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Filia w Płocku
    ul. Łukasiewicza 17
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 36 72 221, fax. 24 36 72 221
    REGON: 00000155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania w budynkach Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Świadczenie usług sprzątania w budynkach Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku”, obejmujący 2 zadania: Zadanie 1- Sprzątanie Gmachu Głównego i Gmachu Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza 17 Zadanie 2- Sprzątanie Hali Sportowej przy ul. 7 czerwca 1991r. nr 3 Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz Oferta wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ wypełniony i podpisany przez osobę/-y upełnomocnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy. 2. Próbki środków utrzymania czystości (zgodnych z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) pozwalające na ocenę oferty w kryterium „jakość środków czystości”, tj.: - próbka papieru toaletowego (1rolka); - próbka ręczników papierowych (1 opakowanie); - próbka mydła w płynie (1 opakowanie min. 250ml). UWAGA: W celu zapewnienia pełnej obiektywności oceny jakościowej ofert, Zamawiający przewiduje procedurę kodowania kopert z próbkami. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Formularza identyfikacji (załącznik nr 8), w którym poda składający się z 4 dowolnych liter/cyfr kod. Formularz ten musi być złożony w odrębnej, wewnętrznej, zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy i zatytułowanej: „Formularz identyfikacji”. Koperty z Formularzem identyfikacji zostaną otwarte na koniec procesu oceny ofert. Próbki produktów, o których mowa powyżej należy umieścić w oddzielnym opakowaniu oznaczonym jedynie kodem, znajdującym się w Formularzu identyfikacji. Zamawiający najpierw dokona oceny jakościowej załączonych przez Wykonawcę próbek, a następnie otworzy koperty z Formularzem identyfikacji, w celu dopasowania przyznanych punktów w kryterium „jakość środków czystości” odpowiednim Wykonawcom. Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa będzie zobowiązany do wykonywania usługi sprzątania przy użyciu środków, których próbki dostarczył do oceny ofert lub przy użyciu środków o parametrach technicznych i właściwościach wyższych aniżeli te dostarczone wraz z ofertą. Ze względu na fakt, iż ocena próbek będzie wiązała się z koniecznością ich używania, po zakończeniu postępowania ewentualnemu zwrotowi na podstawie art. 97 ust. 2 ustawy Pzp (na wniosek Wykonawców, których oferta nie została wybrana) będą podlegały wyłącznie próbki, które nie zostały zużyte. 3. Pełnomocnictwo, lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji podpisane być musi przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców i winno być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej umowę spółki cywilnej. 4. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art.22a ust.1 Ustawy Pzp do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Rozdziału II SIWZ – jeżeli dotyczy!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach