Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do trzech części przedmiotu zamówienia.

Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-510 Kraków, Rakowicka 22A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie
    Rakowicka 22A
    31-510 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 001258462
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mufo.krakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do trzech części przedmiotu zamówienia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do trzech części przedmiotu zamówienia:Część I. w budynku przy ul. Rakowickiej 22a w Krakowie. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych, pod numerem rejestru A-107/M. Powierzchnia użytkowa 3 232,41 m2. Usługa sprzątania dotyczy: - sprzątania powierzchni biurowych, wystawowych i innych (przy założeniu szacunkowej ilości godzin w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) 3.268 godzin. Dodatkowo ok. 1000 godzin usługi sprzątania realizowane w ramach prawa opcji.- sprzątanie terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 500 m2 wraz z chodnikiem wzdłuż budynku- odśnieżania terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 500 m2 wraz z chodnikiem wzdłuż budynku- świadczenie usługi mycia okien zgodnie z wyszczególnieniem w OPZ, - usługi czyszczenia wykładziny dywanowej (płytki dywanowe) o powierzchni 569,04 m2 i wykładziny Forbo Flotex o powierzchni 70,06 m2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 a oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w zestawieniu godzin sprzątania oraz podsumowaniu ilości godzin, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 24.03.2023 r. w budynku przy ul. Rakowickiej 22a w Krakowie, o godz. 12.00. W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.kraków.pl do dnia 23.03.2023 r. do godz. 15.00.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w budynkach Muzeum Fotografii w Krakowie w odniesieniu do trzech części przedmiotu zamówienia:Część II. w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 220. Nieruchomość wraz z budynkiem dawnej Strzelnicy Garnizonowej przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie wpisana jest do rejestru zabytków jako zespół dawnej Strzelnicy Garnizonowej pod numerem A-965, wybudowanej w latach 80. XIX w. Usługa sprzątania dotyczy: - sprzątanie terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 600 m2. - odśnieżania terenu zewnętrznego o powierzchni ok. 600 m2, odśnieżanie chodników, parkingu i chodnika wzdłuż działki.- świadczenia usługi mycia okien zgodnie z wyszczególnieniem w OPZ.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 b oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w zestawieniu godzin sprzątania oraz podsumowaniu ilości godzin, które to dokumenty stanowią załączniki do SWZ.Przedmiotem zamówienia w części III jest usługa polegająca na konserwacji posadzki żywicznej Eradur w siedzibie Muzeum Fotografii przy ul. Rakowickiej 22A w Krakowie. Powierzchnia posadzki do konserwacji: 2 570,00 m2. Usługa jednokrotna.Przedmiot zamówienia, został szczegółowo określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 c oraz załącznikach do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 24.03.2023 r. w budynku przy ul. Rakowickiej 22a w Krakowie, o godz. 12.00. W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z podaniem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sekretariat@mufo.kraków.pl do dnia 23.03.2023 r. do godz. 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium:b) dla części I w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);c) dla części II Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium;d) dla części III Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium;2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 12:00 w dniu 30.03.2023 r.3. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu – Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku PeKao S. A 93 1240 4650 1111 0010 7078 0715;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020, poz. 299).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 lit. b) – d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację postępowania, którego dotyczy.7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy.8. Zapisy art. 98 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.2) uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że po-siada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości 50.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:4.1.) w części I:4.1.1.) wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu usługi sprzątania w budynku o minimalnej powierzchni: 2000 m2 przez okres minimum 6 miesięcy wraz z załączeniem dowodów określających czy zamówienie zostało wykonane należycie;oraz4.1.2) dysponuje urządzeniem specjalistycznym do wykonania usługi mycia posadzki z żywicy typu:- do czyszczenia podstawowego: szorowarka wyposażona w miękkie pady lub urządzenie równoważne przeznaczone do wskazanej usługi,- do czyszczenia okresowego: szorowarka wyposażona w miękkie pady oraz zbierająca wodę lub urządzenie równoważne przeznaczone do wskazanej usługi.Uwaga:W sytuacji gdy jedno urządzenie będące w dyspozycji Wykonawcy spełnia wymogi odnośnie czyszczenia podstawowego oraz okresowego łącznie (zgodnie z zapisami Instrukcji utrzymania w czystości posadzek eradur gładkich), wykonawca jest zobowiązany zaznaczyć to w wykazie wraz z nazwą urządzenia.4.2.) w części II:wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu usługi mycia okien lub powierzchni szklanych w budynku na wysokości z użyciem rusztowania.4.3.) w części III:wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu usługi konserwacji posadzki żywicznej o minimalnej powierzchni: 1000 m2 w budynku wraz z załączeniem dowodów określających czy zamówienie zostało wykonane należycie;Uwaga:•Pod pojęciem "zamówienia" zamawiający rozumie umowę (kontrakt) – nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.•W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.4.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każ-dym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4.5. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzie-lenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.4.6. Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w niniejszej SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach