Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania siedzib ZGN przy ulicach: Szwoleżerów 5, Mokotowskiej 67a, Pawiej 9, Jezuickiej 1/3, Jezierskiego 3/5 – systemem ciągłym oraz siedzib przy ulicach: Wilczej 38a, Wilczej 2/4, K.I. Gałczyńskiego 12, K.I. Gałczyńskiego 12a, Ordynackiej 9 – w ramach zastępstw w okresie absencji sprzątaczy wraz z jednokrotnym myciem okien (w podziale na 2 części przetargowe)

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3366126 , fax. 22 3366192
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
    ul. Szwoleżerów 5
    00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3366126, fax. 22 3366192
    REGON: 01254763400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania siedzib ZGN przy ulicach: Szwoleżerów 5, Mokotowskiej 67a, Pawiej 9, Jezuickiej 1/3, Jezierskiego 3/5 – systemem ciągłym oraz siedzib przy ulicach: Wilczej 38a, Wilczej 2/4, K.I. Gałczyńskiego 12, K.I. Gałczyńskiego 12a, Ordynackiej 9 – w ramach zastępstw w okresie absencji sprzątaczy wraz z jednokrotnym myciem okien (w podziale na 2 części przetargowe)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Czynności wykonywane KAŻDORAZOWO: 1. Pomieszczenia biurowe, socjalne oraz pomieszczenia ochrony: • zamiatanie odkurzanie (za pomocą odkurzacza), mycie i doczyszczanie podłóg, wykładzin, listew ściennych i cokołów przy pomocy odpowiednich środków i odpowiedniego sprzętu; • opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci do wskazanych przez Zamawiającego kontenerów zgodnie z zasadami segregacji; • opróżnianie niszczarek ze ścinek papieru, wymiana worków i wynoszenie do wyznaczonego kontenera; • wymiana worków na śmieci; • przecieranie na wilgotno oraz konserwacja nie zajętych dokumentami powierzchni biurek, stołów, szafek; • mycie na mokro podłóg zmywalnych; • dezynfekcja biurek oraz klamek • przecieranie na wilgotno parapetów; • sprzątanie pomieszczeń socjalnych/aneksów kuchennych: analogicznie jak w przypadku pomieszczeń biurowych oraz mycie i czyszczenie przy użyciu odpowiednich środków dezynfekujących do podłóg oraz ścian; mycie i dezynfekcja ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, zlewozmywaki, baterie); - opróżnianie i mycie popielniczek; 2. Sale Konferencyjne: • przecieranie na wilgotno stołów, komód i parapetów; • odkurzanie i doczyszczanie podłóg, wykładzin, listew ściennych i cokołów; • opróżnianie i wymiana worków na śmieci; • dezynfekcja klamek 3. Klatki schodowe, korytarze, ciągi komunikacyjne: • odkurzanie (za pomocą odkurzacza), mycie podłóg, listew ściennych i cokołów i lamperii przy pomocy odpowiednich środków i odpowiedniego sprzętu , mycie podłóg i schodów; • trzepanie /czyszczenie wycieraczek i mat wejściowych; • opróżnianie pojemników na śmieci; • wynoszenie do miejsc wskazanych opakowań kartonowych; • dezynfekcja poręczy 4. Pomieszczenia sanitarne • uzupełnianie kostek toaletowych, papieru toaletowego, mydła, płynu dezynfekującego i ręczników papierowych w wyznaczonych do tego dozowników; • utrzymanie w stałej czystości podajników, dozowników, suszarek i szczotek klozetowych; • opróżnianie koszy na śmieci i Innych pojemników; • wymiana worków na śmieci; • mycie i dezynfekcja toalet i pisuarów; • mycie i dezynfekcja zlewozmywaków umywalek; • mycie armatury; • czyszczenie luster; • przecieranie na mokro parapetów; • dokładne odkażanie/dezynfekcja klamek w drzwiach; II. Czynności wykonywane RAZ W TYGODNIU: 1.Pomieszczenia biurowe, socjalne oraz pomieszczenia ochrony: • przecieranie na wilgotno oraz konserwacja zewnętrznych powierzchni mebli; • wycieranie na sucho sprzętu biurowego i innego drobnego wyposażenia pomieszczeń (lampy biurkowe, monitor i komputery, aparaty telefoniczne, kopiarki, niszczarki, wentylatory), przecieranie na wilgotno i odtłuszczanie klamek drzwi; 2. Sale konferencyjne: • mycie i konserwacja szklanych drzwi; 3. Klatki schodowe, korytarze, ciągi komunikacyjne: • mycie i konserwacja drzwi wewnętrznych i zewnętrznych; • mycie balustrad, poręczy/ szczebli; • przecieranie na mokro parapetów; • mycie powierzchni szklanych; 4. Pomieszczenia sanitarne: • mycie koszy na śmieci; • usuwanie kamienia z armatury; • doczyszczanie pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki, suszarek; • mycie glazury; • uzupełnianie odświeżaczy powietrza; III. Czynności wykonywane okresowo: Jeden raz w miesiącu: 1. Pomieszczenia biurowe, socjalne i pomieszczenia ochrony: • odkurzanie (za pomocą odkurzacza) i przecieranie na wilgotno mebli tapicerowanych, siedzisk i stelaży; • mycie koszy na śmieci; • mycie kaloryferów; 2. Sale konferencyjne: • przecieranie na wilgotno oraz konserwacja zewnętrznych powierzchni mebli; • odkurzanie (za pomocą odkurzacza) i przecieranie na wilgotno mebli tapicerowanych, siedzisk i stelaży; 3. Klatki schodowe i korytarze: • doczyszczanie powierzchni podłóg, fug, cokołów; • doczyszczanie lamperii; • mycie gaśnic oraz oznakowania p.poż; • usuwanie pajęczyn w pokojach, korytarzach i podcieniach; 4. Archiwa, pomieszczenia technicznie: • odkurzanie (za pomocą odkurzacza) i mycie podłóg; • przecieranie na wilgotno regałów archiwalnych i innych mebli opróżnianie koszy na śmieci; Jeden raz w czasie trwania umowy: • maszynowe czyszczenie powierzchni specjalistycznymi środkami oraz pokrycie czyszczonych powierzchni powłoką ochronną (akrylowanie); • pranie vertticalli specjalistycznymi środkami; • pranie tapicerki krzeseł obrotowych specjalistycznymi środkami; • pranie tapicerki krzeseł (ławki dla interesantów) specjalistycznymi środkami; • pranie wykładzin specjalistycznymi środkami; • mycie okien z ramami i uszczelkami oraz parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi (w zależności od konstrukcji okien dwu lub czterostronne - zgodnie z opisem formularza ofertowego); IV. Inne: • Sprzątanie po ewentualnych remontach, innych tego typu pracach wraz z czyszczeniem wyposażenia o ile zajdzie taka potrzeba. ZAKRES CZYNNOŚCI serwisu dziennego w siedzibie ZGN przy ul. Szwoleżerów 5 1. Bieżące utrzymywanie czystości w miejscach ogólnodostępnych, a w szczególności w toaletach, salach konferencyjnych, holach, korytarzach, schodach, palarniach 2. Kontrolowanie i usuwanie zabrudzeń w toaletach, kontrolowanie i uzupełniania środków czystości: mydła w płynie, płynu dezynfekującego, papieru toaletowego, ręczników papierowych, środków zapachowych, kostek toaletowych. 3. Wielokrotne zamiatanie i/lub zmywanie posadzki w holu wejściowym, w szczególności po przyjściu do pracy pracowników ok. 8.30. 4. Kontrolowanie i utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych: hole, korytarze, schody (od parteru do II-go piętra). 5. Opróżnianie i czyszczenie popielniczek w palarni. 6. Opróżnianie i wymiana worków w niszczarkach. 7. Sprzątanie pomieszczeń: plombowanych, po remontach; opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów; opróżnianie koszy na śmieci w pokojach biurowych i toaletach (wtorki i czwartki); 8. Usuwanie kurzu i zabrudzeń z tablic informacyjnych. 9. Niezwłoczne sprzątanie w nagłych sytuacjach (zalania, rozsypania śmieci itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach