Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych

Sąd Rejonowy w Giżycku ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4298210 , fax. 0-87 4298211
  • Data zamieszczenia: 2017-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Giżycku
    ul. Warszawska 28
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4298210, fax. 0-87 4298211
    REGON: 32349900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Sądownictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie będzie obejmowało sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach sądowych w Giżycku przy ul. Warszawskiej 28 i Gdańskiej 11 oraz w Węgorzewie przy ul. 3-go Maja 2 o łącznej powierzchni 3 917,61 m2, z czego: 1 676,21 m2 – to pomieszczenia biurowe (w tym sale rozpraw o pow. 432,56 m2), 471,36 m2 – korytarze i klatki schodowe parter i piętra, 67,53 m2 – wc, 685,03 m2 – archiwa piwniczne, 160,28 m2 – korytarze i klatki schodowe w piwnicach, 857,20 m2 strych (Giżycko ul. Warszawska 28 oraz Węgorzewo ul. 3-go Maja 2). Powierzchnia wewnętrzna podłoży łącznie 3 917,61 m2, z czego:  sprzątana codziennie – 2 215,10 m2 (parter, I piętro, II piętro),  sprzątana raz w miesiącu – 845,31 m2 (powierzchnie piwniczne),  sprzątana raz w roku – 857,20 m2 (powierzchnie strychowe). Giżycko – ul. Warszawska 28: - Pomieszczenia biurowe (w tym sale rozpraw) – 852,57 m2 - Korytarze i klatki schodowe – 297,95 m2 - WC – 33,02 m2 - Archiwa piwniczne – 414,97 m2 - Korytarze i klatki schodowe w piwnicach – 103,03 m2 - Powierzchnia strychu - 674,99 m2 - ul. Warszawska 28 (razem): 2 376,53 m2 Giżycko – ul. Gdańska 11: - Pomieszczenia biurowe (w tym sale rozpraw) - 402,30 m2 - Korytarze i klatki schodowe – 102,7 m2 - WC – 16,30 m2 - Archiwa piwniczne - 112,70 m2 - ul. Gdańska 11 (razem): 634,00 m2 Węgorzewo – ul. 3-go Maja 2: - Pomieszczenia biurowe (w tym sale rozpraw) - 421,34 m2 - Korytarze i klatki schodowe – 70,71 m2 - WC – 18,21 m2 - Archiwa piwniczne – 157,36 m2 - Korytarze i klatki schodowe w piwnicach – 57,25 m2 - Powierzchnia strychu - 182,21 m2 - ul. 3-go Maja 2 (razem): 907,08 m2 2. Utrzymanie czystości i porządku a także likwidację skutków zimy na terenie posesji sądowej w Giżycku przy ul. Warszawskiej 28 oraz w Węgorzewie przy ul. 3-go Maja 2 o łącznej powierzchni 4 837,70 m2, z czego: - 2 616,50 m2 – drogi, chodniki i parkingi, - 1 941,20 m2 – trawniki i klomby, - 280,00 m2 - utrzymanie czystości i porządku, a także likwidację skutków zimy na chodnikach, przylegających do posesji sądowych, o łącznej długości 140 m i szerokości do 2 m. Giżycko ul. Warszawska 28 - Drogi, chodniki i parkingi – 1 992,50 m2 - Trawniki i klomby – 1 593,20 m2 - Chodnik przylegający do posesji - 120,00 m2 Węgorzewo ul. 3 Maja 2 - Drogi, chodniki i parkingi - 624,00 m2 - Trawniki i klomby – 348,00 m2 - Chodnik przylegający do posesji - 160,00 m2 3. Na zakres prac obejmujących sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz ciągów komunikacyjnych składają się: - Sprzątanie podłóg (odkurzanie i zmywanie) – codziennie (w okresie zimowym tj. w miesiącach – grudzień, styczeń, luty – dodatkowe (oprócz codziennego) zmywanie podłóg 3 razy w tygodniu), - Wycieranie kurzu i czyszczenie, za pomocą środków chemicznych, urządzeń biurowych, mebli biurowych, ławek i parapetów okiennych, balustrad, tablic informacyjnych, klamek - codziennie, - Obustronne mycie okien (powierzchnia 818,76 m2), co najmniej 3 razy w roku, - Codzienne uzupełnianie papieru toaletowego (14 punktów), ręczników papierowych i mydła (16 punktów) w toaletach, - Codzienne mycie muszli klozetowych (14 szt.), umywalek (16 szt.), 1 wanny, luster, glazury i podłóg w toaletach, mycie klamek oraz drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w zależności od potrzeb. - Codzienne opróżnianie koszy na śmieci, - Codzienne opróżnianie niszczarek ze ścinków papierowych, - Pranie 2 razy do roku wykładzin dywanowych, ul. Warszawska – wykładzina dywanowa 600,00 m2 + 2 dywany o wymiarach 2 x 3m ul. Gdańska - wykładzina dywanowa 204,30 m2 Węgorzewo - wykładzina dywanowa 254,27m2 + 1 dywan o wymiarach 3 x 4m - Pranie firan – 2 razy do roku (zasłon do prania nie ma), ul. Warszawska - 2 firanki o wymiarach ok. 3 x 4m ul. Gdańska - 11 firanek o wymiarach ok. 2 x 4m Węgorzewo - 1 firanka o wymiarach 3 x 4 m - Wykonywanie doraźnych zadań w zakresie porządku i czystości w budynkach np. sprzątanie po drobnych remontach czy awariach. 4. Na zakres prac obejmujących sprzątanie archiwów piwnicznych oraz ciągów komunikacyjnych w piwnicach składają się: - Sprzątanie podłóg (odkurzanie i zmywanie) – raz na miesiąc 5. W zakres prac, mających na celu utrzymanie czystości i porządku oraz likwidację skutków zimy na posesji przy ul. Warszawskiej 28 w Giżycku oraz w Węgorzewie przy ul.3-go Maja 3 wchodzić będzie: - Obmiatanie podwórka, drogi wewnętrznej i chodnika – codziennie, - Koszenie trawników, w okresie od maja do października, i pielenie klombów – w zależności od potrzeb oraz ich systematyczne podlewanie, - Bieżące usuwanie z posesji śmieci oraz opadniętych gałęzi i liści, - Przycinanie krzewów, wycinka odrostów przy pniach drzew, - Bieżące usuwanie śniegu i błota pośniegowego – chodniki winne być wolne od śniegu od godziny 7.00, - Usuwanie śniegu i błota pośniegowego na podwórku, drogach wewnętrznych oraz miejsc postojowych dla samochodów – w zależności od potrzeb, - Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej – codziennie, w zależności od występujących potrzeb, winna odbywać się poprzez posypywanie piaskiem. Zabrania się stosowania środków chemicznych. - Bieżące informowanie o zauważonych nieprawidłowościach i usterkach w budynkach oraz w obrębie nieruchomości budynkowych. 6. Wszelkie materiały (dopuszczone zgodnie z PN), narzędzia i urządzenia oraz środki niezbędne do prawidłowego wykonywania usługi zapewnia Wykonawca. Środki chemiczne oraz środki higieniczne (mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, odświeżacze powietrza, wymienne kostki toaletowe itp.) przeznaczone do należytego wykonania usługi, winny posiadać wymagane atesty i muszą być dopuszczone do stosowania na terenie kraju. 7. Dodatkowo drobne prace konserwacyjne np. wymiana zamka w drzwiach, przepalonej żarówki, itp. w zależności od potrzeb. 8. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych pracownikowi ds. gospodarczych Zamawiającego. 9. Pracownicy złożą oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy wszelkich informacji, nabytych podczas wykonywania usługi oraz że w okresie ostatnich 6 miesięcy przed przystąpieniem do wykonywania usługi nie były karane sądownie – wypełniając stosowne oświadczenie. Oświadczenie winno być dostarczone w dniu podjęcia czynności sprzątania. 10. Preferowane godziny sprzątania poniedziałek - piątek 15-20 (po zakończonych godzinach urzędowania sądu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach