Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2017-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
REGON: 5058250000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higienicznych przy pacjencie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz usług opiekuńczych i higienicznych przy pacjencie.Pakiet A: Zakres usług określony jest w załączniku nr 2a i 2c do SIWZ. Maksymalny czas świadczenia usług, w okresie 12 miesięcy, wynosić będzie 2160 roboczogodzin w dni powszednie, świąteczne i wolne od pracy oraz w godzinach nocnych (średnio 180 godziny miesięcznie) . Pakiet B: Zakres usług określony jest w załączniku nr 2a i 2c do SIWZ. Maksymalny czas świadczenia usług, w okresie 12 miesięcy, wynosić będzie 1968 roboczogodzin w dni powszednie, świąteczne i wolne od pracy (średnio 164 godziny miesięcznie) oraz 192 roboczogodzin w godzinach nocnych (średnio 16 godzin miesięcznie). Pakiet C: Zakres usług określony jest w załączniku nr 2a i 2c do SIWZ. Maksymalny czas świadczenia usług, w okresie 7 miesięcy, wynosić będzie 903 roboczogodzin w dni powszednie, świąteczne i wolne od pracy (średnio 129 godzin miesięcznie) Pakiet D i E: Zakres usług określony jest w załączniku nr 2a i 2c do SIWZ. Maksymalny czas świadczenia usług, w okresie 12 miesięcy, wynosić będzie 2160 roboczogodzin w dni powszednie, świąteczne i wolne od pracy (średnio 180 godzin miesięcznie) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911000-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną