Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 464 88 79 , fax. 81 464 88 79
- Data zamieszczenia: 2011-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 18
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 464 88 79, fax. 81 464 88 79
REGON: 06071619200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu posesji Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są: A. W odniesieniu do Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku: - Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku. Łączna powierzchnia objęta usługą wynosi: - wewnętrzna - 9 271 m2, - terenów zewnętrznych - 6 583 m2 (w tym tereny zielone - 1 327 m2, powierzchnia garażu samochodowego - 2 375 m2, pozostały teren to zewnętrzne ciągi komunikacyjne - schody, chodniki, opaski przybudynkowe, itp.). - Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu posesji do świadczenia usług minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracujące dla Zamawiającego), a utrzymanie terenów zielonych celem efektywnego należytego wykonania usługi. - Kompleksowe usługi sprzątania obejmują m. in. sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni, czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczki do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych oraz zmywanie, pastowanie i froterowanie podłóg. - Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia, a także dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz kostek WC. B. W odniesieniu do Ośrodków Kuratorskich: - Usługa sprzątania pomieszczeń w 5 Ośrodkach Kuratorskich. - Łączna powierzchnia wewnętrzna objęta usługą wynosi: 571 m2. - Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń do świadczenia usług 2 razy w okresie obowiązywania Umowy (w dni pracujące dla Zamawiającego). - Usługa sprzątania obejmuje pranie wykładzin dywanowych, a w przypadku ich braku czyszczenie podłóg. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z. 3. Osoby wykonujące usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być karane sądownie. Osoby sprzątające, a także sprawujące nadzór, zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000.00 zł (słownie zł: cztery tysiące zł 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz obiektu i na terenach zewnętrznych Centrum Spotkania Kultury w Lublinie
Dodano: 2016-04-01 - Sprzątanie powierzchni wewnętrznych Sądu Rejonowego w Puławach
Dodano: 2016-03-04 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych urzędów skarbowych województwa lubelskiego
Dodano: 2016-01-13 - ZP-PN/5/15 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 w Chełmie oraz Pl. Kościuszki 3 w Chełmie
Dodano: 2015-12-09 - Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach Sądu Rejonowego w Puławach
Dodano: 2015-03-10 - Usługi sprzątania dla Sądu Rejonowego w Rykach.
Dodano: 2015-02-11 - ZP-PN-7/14 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie Wydziały Zamiejscowe we Włodawie przy ul. Sejmowej 7 we Włodawie, ul. Rynek 10A we Włodawie oraz ul. 11 Listopada 6 we Włodawie
Dodano: 2014-12-16 - ZP-PN-6/14 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 w Chełmie oraz Pl. Kościuszki 3 w Chełmie
Dodano: 2014-12-16 - ZP-PN-4/14 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 w Chełmie, Pl. Kościuszki 3 w Chełmie, ul. Sejmowej 7 we Włodawie, ul. Rynek 10A we Włodawie, ul. 11 Listopada 6 we Włodawie
Dodano: 2014-07-07 - Sprzatanie pomieszczeń biurowych w Rejonie Zamość
Dodano: 2014-04-25